Citat:
Ursprungligen postat av TroyMcLure
Länk till tävlingen? Vinner jag så får du gärna skidresan. Jag åker inte skidor.
Tror mer de slumpar bidrag, men vad vet jag. Beror nog lite på hur många bidrag som kommit in också.
Man måste vara inloggad på min användare för att skicka svar, skriv motivationstexten i ett pm och skicka till mig istället om du har lust.
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
sånna tävlingar används väl mestadels för att på ett billigt vis få uppslag till reklamslogans och dylikt. så frågan är i första hand vilket syfte du har med tävlingen.
Att vinna den?
Citat:
Ursprungligen postat av iKaka
De lägger alla inskickade "svar" / motiveringar i en hög.
Sedan tar de dem en och en och kör dem i en arkivförstörare. Den sista i högen vinner.
Alltså slumpen.
Tror verkligen inte att det sitter någon tomte och LÄSER alla brev
De kanske är flera stycken, är ju inte omöjligt?
Citat:
Ursprungligen postat av RamiP3
Hmm, jag misstänker att dom läser alla svar, men dom har nog en baktanke, typ, hitta ny slogan.
Alla som inte har nån, det flesta skulle jag gissa, hamnar i dokumentförsöraren.
Men det finns dom som har bra svar, dom kan jag tänka mig "går" vidare och därefter väljs någon som vinnare.
Under lunchen kom jag över en artikel som fanns på Aftonbladet.se (aftonhoran.se) där Dominos hade en tävling för en pizzabud som skulle få 200.000 SEK/timmen, och resultatet var att det var så många som sökte att dom hittade flera bra personer att anställa så att en pizzabud kunde faktiskt ha den lönen. Men jag har inte letat efter mera info om detta.
Så man bör skriva något kliché-aktigt för att vinna? Eller bara klämma in en schysst slogan lite random?