• 1
  • 2
2010-11-19, 17:30
Medlem
Hej flashbackare! Jag skte runt om icetools men fann ingen butik att kpa en sdan i. Ni rkar inte veta ngon butik i stockholm som sljer icetools eller liknande "snussprutor" i metall? Tacksam fr svar!
Citera
2010-11-19, 18:14
Bannlyst
Vrt att lgga 300-400 p en snn? nr en prismaster kostar 19kr... annars finns det ju portionssnus.
Citera
2010-11-19, 18:48
Medlem
Den lokala tobakskiosken erbjuder inte prismasters och jag r ute efter ngot lite mer exklusivt =P Om du vet var i stockholm man kan kpa en icetool, sg grna! tack.
Citera
2010-11-19, 22:34
Medlem
stora_ostens avatar
Du kan bestlla dom i alla mjliga frger ifrn tillverkarens hemsida. www.icetool.com

Annars finns dom p www.snus2.com eller snusbolaget.se om du vill att den ska skickas ifrn Sverige.

Jag tycker helt klart det r vrt pengarna med en Icetool. Jag ngrar inte att jag kpte min, och om den tappades bort skulle jag erstta den med en likadan omgende.
Citera
2010-11-20, 22:39
Medlem
Tack s mycket fr lnkarna =) Nu r det dock s att jag sker en som man kan kpa i butik i stockholm, jag har funderat lite p om NK sljer sdana, jag kpte ju en silverdosa drifrn frut. Om jag inte hittar ngon butik bestller jag frn ngon av lnkarna du skickade =) Tack igen!
Citera
2010-11-22, 17:47
Medlem
bennyzs avatar
Har du kollat p Brobergs Sturegallerian ?
Citera
2010-11-23, 23:31
Medlem
Nej det har jag inte! Fr vl ta och gra det =) tack fr tipset.
Citera
2010-11-24, 20:21
Bannlyst
Bestllt en prismaster fr 19kr ska ha den vid datan.
Citera
2010-11-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Bestllt en prismaster fr 19kr ska ha den vid datan.

Fan vad nice =) Jag ska nog hra med de lokala tobakskioskerna och se om dom har prismaster, har de inte det s drar jag nog och kper en icetool =P
Citera
2010-11-26, 22:27
Medlem
stora_ostens avatar
Nackdelen med prismastrarna r ju att deras livslngd r relativt kort. Efter ett tag glappar den o blir sunkig. Icetool andra sidan har livstids garanti bortsett ifrn o-ringen som r ltt att f tag p.
Citera
2010-12-03, 21:23
Medlem
Dremot verkar prismaster smidigare att ha i fickan.

Jag har nu varit p alla tnkbara Tobaksaffrer i stockholms inre stan men ej lyckats komma ver varken en prismaster eller icetool. En kassrska passade till och med p att frga mig vad en prismaster var. Detta verkar skumt, har ni ocks haft lika svrt fr att hitta en snusbakare?
Citera
2010-12-03, 21:36
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marleedd
Dremot verkar prismaster smidigare att ha i fickan.

Jag har nu varit p alla tnkbara Tobaksaffrer i stockholms inre stan men ej lyckats komma ver varken en prismaster eller icetool. En kassrska passade till och med p att frga mig vad en prismaster var. Detta verkar skumt, har ni ocks haft lika svrt fr att hitta en snusbakare?

Nu har jag inte letat efter just Icetool men Prismaster var jag ute efter fr ett par r sedan, hittade ingenstans. Sen var det en del som frgade tillbaka vad det var fr ngonting. Men Icetool finns vl hos Snusbolaget om jag inte minns fel, kika deras hemsida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in