Citat:
Ursprungligen postat av EulerBoy
Har du prickar på benen också ? Ta en tripp till akuten.
Har du använt AAS länge, typ och dos?
Petekierna vara ett tecken på att din koagulationsstatus är dålig. Därmed kan ulcus och andra inre blödningar kan uppstå. Det är inte helt otippat att dina symtom beror på biverkningar av AAS.
Lycka till!

Tog en Oral kur, kanske borde ha nämnt det också, Oral Turinabol heter det, kan fiska upp det kemiska namnet också om någon frågar efter det. Använde 60mg varjedag i 40dagar, planen var att använda i 50 men fick avbryta kuren för att jag mådde så dåligt. Oral Turinabol ska vara en mild kur också. Vet att det förmodligen är biverkningar av AAS såklart. Oral Turinabol är blodförtunnande också, kan det ha något med saken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av qessica
Men var i magen har du ont? Det är ju rätt brett, hehe.
har du ont i magsäcken?
Jag har haft känningar i sidan av magen, högra, under revbenen precis. Just idag har jag haft magont, det i princip på framsidan av magen, under och över naveln, typ som när man har skitmycket luft i magen, exakt så känns det, tänkte först att det även kan vara det men har legat i "put"ställning osv utan framgång.
Tror nog jag ska ringa sjukhus rådgivningen och prata med dem, kanske be om att ta ett leverprov eller liknande. Tänkte också att jag ska vara helt raktfram och ärligt berätta att jag har kurat så dem vet, för läkarna har väl tystnadsplikt?