2010-11-18, 22:39
Medlem
apevia933s avatar
Hejsan, har sökt men hittar inte riktigt det jag är ute efter...
flytta tråden om den ligger fel.

Jag undrar om det finns något bra program som man kan dra in sina filmer och program och spel så man får allt på ett ställe. Så man bara kan göra en flik som heter "Film" så har jag redan dragit in allt där, istället för att söka igenom bland alla ner laddningar.

Det finns på utorrent "etikett" om ni inte fattar, så vill jag ha fast ett program.

vet ej riktigt hur jag skall förklara hur jag menar men hoppas ni förstår!
Citera
2010-11-18, 22:42
Medlem
.carls avatar
Allting i en mapp?
Citera
2010-11-18, 22:45
Medlem
apevia933s avatar
Nej. Asså vill kunna göra som i utorrent då kan jag ha film på ett ställe, musik på ett ställe så slipper man ha allt blandat
Citera
2010-11-18, 22:59
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apevia933
Nej. Asså vill kunna göra som i utorrent då kan jag ha film på ett ställe, musik på ett ställe så slipper man ha allt blandat

Allting i olika mappar då?
Citera
2010-11-18, 23:49
Medlem
Antar att TS menar nån form av tagsystem. Att man lägger till tags på filer och sen kan filtrera dem efter det.
Tror att det är ganska krångligt att sätta upp ett sånt system.
Citera
2010-11-19, 12:53
Medlem
Arasalls avatar
Windows har ju fördefinierade mappar för just detta, "Mina bilder", "Min musik", "Mina filmer" eller vad de nu heter i de olika versionerna. Det är iofs inte något jag själv använder, men det finns där.

Jag har externa hårddiskar för detta, en för musik, en för spel och program och en för film. Det är det absolut enklaste enligt min mening, om man nu har mycket filer. De är kopplade via en NAS tlil routern, så att det går att komma åt dem från flera datorer i hemmet. Enda problemet är den jävla xboxen som inte vill spela upp "lösa" undertexter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in