• 5
  • 6
2010-11-19, 18:17
Medlem
Jag vet tjejer som ser till att dlja det; precis som en tidigare skribent skrev. Toapapper i toastolen fr att dlja konstiga ljud nr man gra 2an.
Sitta lngt fram s det inte lter - spola s det verkar som om man spolar ner tops (OBS frbjudet, pajar pumparna i reningsverket)

osv osv

Synd (!) att vissa (tjejer) ska vara s oskra...
Citera
2010-11-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Fr det frsta, det kommer inte kiss i en stomipse utan bajs.

Jag tror att din flickvn smet ivg nr du inte sg det eller gick p toa nr du sov. Fr mig skulle det vara omjligt att inte kissa p s lng tid, fast jag dricker ganska mycket.

Finns stomipsar till urinblsan med.
Citera
2010-11-19, 21:23
Medlem
fueones avatar
Hon kanske hade blja p sig hela tiden
Citera
2010-11-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillknodden
God kvll,

Jag var tillsammans med min ex-flickvn i cirka 1 r, under tiden vi trffades var hon nstan aldrig p Toa. Hon kunde allts sova komma hos mig p kvllen, sova och ka hem dagen efter utan att ha varit p toa. Sjlv brukar jag inte kunna hlla mig alldeles fr lnge och brukade iaf alltid g p toa nn gng.

S tjejer, och killar - vad har ni fr tricks? Gick hon p toa precis efter jag somnat eller innan jag vaknat. Eller hll hon sig helt enkelt? Och vad har ni fr erfarenheter i liknande sammanhang. Hade dock inget emot att man aldrig mrkte att hon gick p toa hehe.

Hon hade en hstblsa
Citera
2010-11-19, 21:52
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Okej tack, detta kan ju faktiskt ha varit mjliga alternativ!

Ja framgick inte det i mina tidigare poster att jag frstr att hon mste ju kissat, frgan r hur tjejen (tjejer i allmnhet) gr fr att ljuga/luras om deras toalettvanor. S vad tror du sjlv?

Det verkar ju varit ngra andra killar som har knt igen sig i situationen i alla fall s jag kan ju inte vara helt ute och cyklat. Fr er som inte gr det kan jag ju sga att det r vldigt trevligt att slippa tnka p vad som hnder mellan kvinnors ben frutom sex. Jag tycker inte att det r FEL att tjejer kissar, men slipper man veta det s r det bttre enligt mig.

Ok i get it.............Vissa gr det bara s snyggt.

Vissa tjejer gr saker som man inte mrker. Tex mitt ex sminkade sig innan nr vi skulle "sova" med varandra. Efter ngra mnader frgade hon om jag hade mrkt ngot nr hon berttade det. O det hade jag inte mrkt.

Gissar att dom r lika luriga med toa besk
Citera
2010-11-19, 22:20
Medlem
gloriaglorias avatar
tjejer kissar inte, de fder barn
Citera
2010-11-20, 00:23
Bannlyst
Hngla med henne nr hon kissar och f bnge. D kommer hon snart att springa p toan
Citera
2010-11-20, 00:39
Medlem
Brutes avatar
Citat:
God kvll,

Jag var tillsammans med min ex-flickvn i cirka 1 r, under tiden vi trffades var hon nstan aldrig p Toa. ...

...Gick hon p toa precis efter jag somnat eller innan jag vaknat. Eller hll hon sig helt enkelt?

Hon hade garanterat en annan man vid sidan om, som hon gick p toa med.
Hade ni fortfarande varit tillsammans hade jag sagt "Dumpa, hon r otrogen!"

//Brute
Citera
2010-11-20, 01:10
Medlem
personligen urinerar jag oftast tv gnger om dan. en gng p morgonen och en gng nr jag kommer hem efter jobbet. gr det inte fr att jag r ndig utan av vana eller fr att jag nd r inne p toan. hoppar ver morgonen ibland nr jag har brttom men nd s knner jag aldrig att jag r sdr pissendig fram tills kanske senare p dagen. och jag har inga problem med att hoppa ver eftermiddagen heller nn gng d och d. men sen r det ju klart att man grna undviker att g p toa nr man r hemma hos nn annan. hller mig hellre ngon timme o gr mina behov hemma istllet

vet inte hur detta med piss funkar men med skit r det vl s att man det r vldigt personligt hur ofta man bajjar. vissa gr det flera gnger om dan o andra gr det ngon enstaka gng i veckan. o sen beror det ju sjlvklart p hur mycket man dricker o kkar ocks
Citera
2010-11-20, 01:34
Medlem
Hon mste dlja det riktigt bra
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem