• 1
  • 2
2010-11-18, 22:13
Medlem
Lillknoddens avatar
God kvll,

Jag var tillsammans med min ex-flickvn i cirka 1 r, under tiden vi trffades var hon nstan aldrig p Toa. Hon kunde allts sova komma hos mig p kvllen, sova och ka hem dagen efter utan att ha varit p toa. Sjlv brukar jag inte kunna hlla mig alldeles fr lnge och brukade iaf alltid g p toa nn gng.

S tjejer, och killar - vad har ni fr tricks? Gick hon p toa precis efter jag somnat eller innan jag vaknat. Eller hll hon sig helt enkelt? Och vad har ni fr erfarenheter i liknande sammanhang. Hade dock inget emot att man aldrig mrkte att hon gick p toa hehe.
Citera
2010-11-18, 22:13
Medlem
Celenos avatar
Tjejer gr inte p toaletten!
Citera
2010-11-18, 22:14
Medlem
c0iins avatar
precis, och gr dom s sminkar dom sig bara ^^
Citera
2010-11-18, 22:15
Medlem
Hon kanske vaknar p mogonen nr du sover och d gr p toaletten?
Gick hon inte heller p toaletten nr ni var p krogen i flera timmar? D blir det vldigt intressant.
Citera
2010-11-18, 22:17
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillknodden
God kvll,

Jag var tillsammans med min ex-flickvn i cirka 1 r, under tiden vi trffades var hon nstan aldrig p Toa. Hon kunde allts sova komma hos mig p kvllen, sova och ka hem dagen efter utan att ha varit p toa. Sjlv brukar jag inte kunna hlla mig alldeles fr lnge och brukade iaf alltid g p toa nn gng.

S tjejer, och killar - vad har ni fr tricks? Gick hon p toa precis efter jag somnat eller innan jag vaknat. Eller hll hon sig helt enkelt? Och vad har ni fr erfarenheter i liknande sammanhang. Hade dock inget emot att man aldrig mrkte att hon gick p toa hehe.

Hon kanske kissade, som du skriver, nr du sov, nr hon duschade/sminkade sig/gjorde ngot annat p toaletten. Eller s kanske hon var slug, snabb och passade p nr du var upptagen med ngot annat, s att du inte mrkte det... knns jttekonstigt att inte kissa p s lng tid...
Citera
2010-11-18, 22:18
Medlem
Anycons avatar
Det beror vl p hur mycket man dricker. Drack hon inte mycket hos dig s r det vl inte helt orimmligt att hon inte blev kissndig. Jag blir det inte heller s ofta, men jag dricker nog lite mindre n vad jag borde gra.
Citera
2010-11-18, 22:19
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Klart hon kissade, frmodligen nr du redan somnat eller nr du fortfarande lg och sov.
Hon ha frmodligen en stor urinblsa och behver inte kissa s ofta.

Hur sg hennes dryckesvanor ut? Drack hon lite? Om nu, br detta ju ocks vara en frklaring.
Citera
2010-11-18, 22:24
Medlem
Freetechs avatar
Kom direkt o tnka p..
http://www.youtube.com/watch?v=GxxsP7VWVN8
Citera
2010-11-18, 22:24
Medlem
scmhoos avatar
Alla vet att tjejer kissar inte!
Dom fiser regnbgar och bajsar ut enhrningar.

Annars s r hon antagligen en frbannat krystad mnniska, som inte har insett att alla skiter och pissar och tycker att det r "jttepinsamt, FNIZZ!!!!!111".
Citera
2010-11-18, 22:26
Medlem
jvla tomtar r ni hahaha... Tjejer har mindre blsa och kissar drfr mycket mer svida dom inte dricker.
Citera
2010-11-18, 22:27
Medlem
c0iins avatar
[quote=scmhoo]Alla vet att tjejer kissar inte!
Dom fiser regnbgar och bajsar ut enhrningar.

AJ!
Citera
2010-11-18, 22:34
Medlem
Bausens avatar
Va sjlv med om samma fenomen i ett frhllande, gllde d iofs nummer tv, kom p frst efter en 18mnader att hon fan aldrig verkar bajsa. Tjejer har vl en talang fr att dlja snt bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in