Jag var tillsammans med min ex-flickvän i cirka 1 år, under tiden vi träffades var hon nästan aldrig på Toa. Hon kunde alltså sova komma hos mig på kvällen, sova och åka hem dagen efter utan att ha varit på toa. Själv brukar jag inte kunna hålla mig alldeles för länge och brukade iaf alltid gå på toa nån gång.
Så tjejer, och killar - vad har ni för tricks? Gick hon på toa precis efter jag somnat eller innan jag vaknat. Eller höll hon sig helt enkelt? Och vad har ni för erfarenheter i liknande sammanhang. Hade dock inget emot att man aldrig märkte att hon gick på toa hehe.
jag brukade passa på att kissa när jag skulle duscha. på med duschen, sätta sig och kissa. sedan in i duschen. spola efter att jag duschat färdigt för att kunna "skylla på" att jag spolat ner lite tops eller liknande. samma med nummer två. men sedan dess har jag tröttnat på det där. säger snarare rakt ut nuförtiden att "jag måste kissa/bajsa!!" och sedan smiter jag iväg. har dock upptäckt att det inte uppskattas av alla eftersom... ja, det är ju rätt så ofint att vara så öppen.
men; brukade också hålla mig panikartat första gångerna jag var med en kille. kissa och bajsa är ju så...fult.
Kanske hon gick på kratom? Det sägs att man får vätskebrist på det men det är nog tvärtom man pissar ju fan aldrig bara lite brunt ibland. Kroppen binder vätska. Så hon var en knarkarprostituerad sån.
Tjejer har en förmåga att kunna smyga med detta betydligt bättre än dom flesta killar. Men har aldrig träffat nån som INTE gått på toan. Däremot ovanligt att dom hejjar till "du, nu går jag på toa och kissar/skiter"
Hade dock inget emot att man aldrig märkte att hon gick på toa hehe.
TS tycker det är en positiv sak att man inte märker när en person går på toa? Kanske var det så att hon visste om din motvilja mot att andra går på toa och helt enkelt gick hem när hon behövde gå
Visst känner man igen grejen med flickor som aldrig går på toa. Själv har jag efter några års jobb arbetat upp en blåsa av magnumstorlek och kan dricka åtminstone fem öl innan det börjar trycka på. Det kan inte vara hälsosamt har jag insett och det tror jag inte tjejers toaprydhet är heller.