2010-11-18, 23:57
Medlem
Inte så konstigt, själv kissar jag 1-2 gånger om dan bara, vissa kompisar måste gå 3 gånger i timmen och efter åttonde gången undrar de hur fan jag gör... vi är olika helt enkelt och måste säga att det är skönt och praktiskt att inte behöva tänka på toaletter hela tiden, är sjukt störande att gå på stan med folk som blir pissnödiga hela tiden
Citera
2010-11-18, 23:57
Medlem
Blaskas avatar
Var du tillsammans med din x-flickvän? hur fan gick det till? Då var ni ju ihop?
Citera
2010-11-19, 00:02
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Var du tillsammans med din x-flickvän? hur fan gick det till? Då var ni ju ihop?
Dom kanske har varit ihop två gånger, därav har han varit tillsammans med sin ex-flickvän, annars är det inte så ovanligt att folk blandar talspråk och skriftspråk på nätet. Lär dig skriva stor bokstav i början på meningar om du ska agera språkpolis, gosse.

OnT: Du kanske inte städade toaletten till belåtenhet? Bromsspår i toaletten? Tandkrämsspott i handfatet, m.m.?
Citera
2010-11-19, 00:24
Medlem
hvuXs avatar
Jag gick flera år med att jag under hemsk press (no pun intended ) tajmade diverse toalettbesök (it's okay to pee) till hemkomsten. Det var väl inte det trevligaste till slut då jag kopplade ihop två och två över vilken hemsk ångest jag fick över besöken, och kroppen reagerade ju.

Fick väl svälja min prydhet då det väl gällde. -If you gotta go, you gotta go!
Kastar dock än idag drömmande blickar mot skyn angående ljudisolerade badrum. Ah, the wonders of life..

Ditt ex kissade med all förmodan när du inte lade märke till det .
Citera
2010-11-19, 00:24
Medlem
roskens avatar
Hon kanske hade påse på magen
Brukar du missa detaljer i vardagen? Jag tror detta kan vara svaret faktiskt.
Citera
2010-11-19, 00:35
Medlem
xh4l3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Tjejer går inte på toaletten!

True, tjejer går ej på toa. Gör dem det så använder de bara spegeln och någon gång per år så kanske de kissar!
Citera
2010-11-19, 00:45
Medlem
Känner fan igen detta. Hade ett ragg för en tid sen som ALDRIG gick på toaletten. Helt sick. Var tvungen att göra mig av med henne. Inte enbart av den anledningen dock. Skumt var det iaf.
Citera
2010-11-19, 00:45
Medlem
SpaceCats avatar
.
Senast redigerad av SpaceCat 2010-11-19 kl. 00:46. Anledning: Totalfel
Citera
2010-11-19, 01:02
Medlem
Låter konstigt. Man måste verkligen har problem om man inte ens kan kissa hemma hos andra.
Citera
2010-11-19, 01:04
Medlem
Be4utifuls avatar
http://www.youtube.com/watch?v=CeQ_IVwQvdQ
Kolla vid 1.22

Nej men seriöst, du är nog väldigt dålig på att lägga märke till saker, eller så är det hon som inte kan gå på toa när du är med...vilket får henne att framstå som ett psycho.
Citera
2010-11-19, 01:11
Medlem
Min tant fiser som fan när ho sitter vid vedspisen o röker!Då drar stanken ut!Pissa gör väl alla.Hur fan kan man tro annat!
Citera
2010-11-19, 01:36
Medlem
Ichimarus avatar
Hon kanske hade blöja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in