• 3
  • 4
2010-11-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
hehe han överlevde natten vi gav honom 1 imonave och det gick bra.
Smart....
Citera
2010-11-21, 02:15
Medlem
likeithards avatar
Sömnproblem brukar inte vara något man drabbas av just "en enda gång", jag tycker det låter väldigt konstigt.
Har man sömnproblem räcker det knappast att ta medicin en enda gång heller.

Citat:
Ursprungligen postat av runkeball
Smart....

Fast 1 st Imovane är helt ofarligt.
Citera
2010-11-21, 02:16
Medlem
Vill bara ge en kommentar. Man ska aldrig utan läkares inrådan ge sådana här typer av mediciner till barn! Dom har inte växt färdigt och ska absolut inte utsättas för sådant. I stort sett ingen forskning alls finns på hur barn påverkas av mediciner, alla studier är gjorda på vuxna! Däremot har man bland annat sett att små barn (0-2år) som sövs ner kan få bestående skador. Hur äldre barn påverkas, vem vet? Man gör ju inte läkemedelsstudier på barn! Så avstå från medicinen framöver!!!

I och för sig tror jag inte att ett tillfälle ger någon långvarig effekt alls, men om man skulle se det hela statistiskt sett så tror jag risken för negative effekter är överhängande.
Citera
2010-11-21, 02:21
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillerAnt
Vill bara ge en kommentar. Man ska aldrig utan läkares inrådan ge sådana här typer av mediciner till barn! Dom har inte växt färdigt och ska absolut inte utsättas för sådant. I stort sett ingen forskning alls finns på hur barn påverkas av mediciner, alla studier är gjorda på vuxna! Däremot har man bland annat sett att små barn (0-2år) som sövs ner kan få bestående skador. Hur äldre barn påverkas, vem vet? Man gör ju inte läkemedelsstudier på barn! Så avstå från medicinen framöver!!!

I och för sig tror jag inte att ett tillfälle ger någon långvarig effekt alls, men om man skulle se det hela statistiskt sett så tror jag risken för negative effekter är överhängande.

Att barn skulle reagera på något extremt sätt är väl ganska osannolikt, en fjortonåring är rent fysiskt nästan vuxen.
Citera
2010-11-21, 02:37
Medlem
Doffhausens avatar
185 cm, 80 kg?

Låter inget fel med det. Sluta larva er jävla moralkakor.
Citera
2010-11-21, 02:55
Medlem
Nej. Dum idé.

Lär honom ragga damer, så att han får knulla. Då kommer han sova som en bäbis.
Citera
2010-11-21, 14:25
Medlem
Sleazers avatar
Jag fick sömnproblem i den åldern typ och jävlar vad jag hade uppskattat sömnmedicin som hade funkat då. MAN MÅSTE SOVA!
Citera
2010-11-22, 21:14
Medlem
BrewCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Jag skulle nog vara mer orolig vad sömnbesvären beror på än om han knaprar lite piller...

det vettigaste jag läst på fb på länge.
mycket händer i puberteten... både i skallen och i kroppen. nuf said!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in