Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-18, 15:37
  #1
Medlem
Jag har IPTV via stadsnät Open Choice. Jag undrar om man kan få in kanalerna till en laptop så man kan spela in program via hårddisken. Jag har googlat fram lite info men det jag fick fram var bara för telia för 2 år sen. Tack på förhand ponan
Citera
2010-11-23, 15:49
  #2
Medlem
Jag har kollat runt lite nu, hittade hur jag får in iptv till pc (http://www.htpc.se/iptv.html). Men nu har jag ett nytt problem jag kan endast kolla på samma kanal som boxern visar. Så om jag kolla på ett program kan jag inte spela in ett annat. Skulle vara guld om någon kan berätta för mig hur jag kan kolla på olika program ett genom boxer och ett annat via pc. Tack på förhand ponan.
Citera
2010-11-23, 16:21
  #3
Medlem
PeterNosters avatar
Det var inget.
__________________
Senast redigerad av PeterNoster 2010-11-23 kl. 16:26.
Citera
2010-11-23, 16:21
  #4
Medlem
Callmebabas avatar
Har också en sådan fast med arabiska kanaler och ibland så står länken när det blir problem med Internet, jag har dock inte kunnat få det att funka på datorn.

Det var någonting med iptv så om någon vet skulle det vara roligt
Citera
2010-11-28, 01:39
  #5
Medlem
Allt funkar nu till min minidator men jag har köpt en ASRock oxå. Inget funkar till win 7 men allt finkar tilll min gamla xp, har försökt att kopiera att fåt min xp till min win7 man det vill sig ej. Tacksam för svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback