2006-02-14, 16:54
Medlem
Tranes avatar
Yee ...

Ja så kan man råka spränga loss halva stycket av kameran oxå eller vad
Citera
2006-03-10, 17:14
Medlem
wääuus avatar
Hahahahahaha Otroligt Roligt Mot Slutet :d

aah såg nyss filmen med statisk-el test av ATCP det är ju eb sizzla låt eller?
Citera
2006-03-13, 15:35
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Kul på MSN nyss, kollade min MSN nedan (som jag har för FB-kontakt..), och en snubbe hade lagt till mig. Fick en kul "ATCP" logg. Mycket ska man höra innan öronen ramlar av!
Citat:
Sir Thomas säger:
fb?
Sir Thomas säger:
jaa
Sir Thomas säger:
jag e inte med ännu
DrJekyll säger:
Hrm ok
DrJekyll säger:
Hur fick du min MSN+
Sir Thomas säger:
jag hitta dn på flashback
DrJekyll säger:
Okaj
DrJekyll säger:
Men du är inte reggad?
Sir Thomas säger:
nää
DrJekyll säger:
Aha! Nu är jag med
Sir Thomas säger:
okay
Sir Thomas säger:
jag e från Finland
Sir Thomas säger:
vet du hur man kan få acetonperoxid att detonera med el/ström?

DrJekyll säger:
Nej
DrJekyll säger:
Jag är inte så hajj på Pyro o.sv.
DrJekyll säger:
Specielt inte el...
DrJekyll säger:
Vänta till du får konto, de andra kan hjälpa dig
Sir Thomas säger:
okay.
DrJekyll säger:
Men Acetonperoxid är otrevligt som satan!
DrJekyll säger:
Skulle jag inte leka med...
Sir Thomas säger:
jep det vet jag.men jag e expert på sprängämnen

DrJekyll säger:
Hahaha okaj
(Blockar)
Citera
2006-03-13, 15:39
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av win32
vill bara tillägga till dehär med dumma personer

det var en invandrare i närheten av vart jag bor som hittade en TCAPgömma och idioten trodde att det var cola, varefter han drog upp det i näsan och ja resten behöver jag inte förklara

Ingen kan förväxla cola med TCAP med kola. Kolla kristallerna och jämför med cola, om han hade försökt krossa dem så de gick att snorta bättre hade de smällt redan då... Du ljuger, även om det var en rätt skoj historia.
Citera
2006-03-13, 15:53
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Ingen kan förväxla cola med TCAP med kola. Kolla kristallerna och jämför med cola, om han hade försökt krossa dem så de gick att snorta bättre hade de smällt redan då... Du ljuger, även om det var en rätt skoj historia.

Nja, kristallernas storlek varierar ju ganska mycket.
Ibland kan man ju få mkt små kristaller, och ibland blir de större.
Nu har jag iofs aldrig varit i kontakt med kola så jag har inget att jämföra med, men achmed kanske redan var knarkskadad och inte fattade bättre?
Citera
2006-03-13, 22:16
Medlem
_bjorke_s avatar
Receptet då?

alla snackar om detta hemska ämne, men vad är ingridienserna då?? och ja, jag har redan sök men hittade inget
Citera
2006-03-13, 22:30
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _bjorke_
alla snackar om detta hemska ämne, men vad är ingridienserna då?? och ja, jag har redan sök men hittade inget

"ingidienser" är väteperoxid och aceton, reaktionen snabbas upp med hjälp av saltsyra.
Proportioner kan du glömma att jag skriver
Citera
2006-03-13, 22:32
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _bjorke_
Aceton, Saltsyra och Väteperoxid, men ration ska man inte gå in på. Det är ett EXTREMT farligt ämne som ingen ska tillverka tycker jag.
Dessutom är det nog ganska svårt att få tag i väteperoxid nu när det är licensbelagt i större koncentrationer. Just en orsak av för mycket TCAP-sprängande. Tur att de inte tog bort Acetonen eller ännu värre, saltsyran.
Citera
2006-03-13, 22:34
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Aceton, Saltsyra och Väteperoxid, men ration ska man inte gå in på. Det är ett EXTREMT farligt ämne som ingen ska tillverka tycker jag.
Dessutom är det nog ganska svårt att få tag i väteperoxid nu när det är licensbelagt i större koncentrationer. Just en orsak av för mycket TCAP-sprängande. Tur att de inte tog bort Acetonen eller ännu värre, saltsyran.

vad fan använder man saltsyra till egentligen? :P Jag brukar hälla det på spindlar och tvätta saker med det, samt ha det till den lilla mängd TCAP man gör. Acetonen vore det ju värre om dom tog bort
Citera
2006-03-13, 22:50
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Hälla på sniglar är roligare, men vanligtvis tar man bort rost med det och avkalkar betong.
Citera
2006-03-13, 23:02
Medlem
West-ens avatar
Allt möjligt kemiskt, producerar vätgas tex. Skapar klorider. Finns en massa bra saker med HCl.
Citera
2006-03-14, 08:14
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Allt möjligt kemiskt, producerar vätgas tex. Skapar klorider. Finns en massa bra saker med HCl.

Nu var det mer praktisk användning som var på tal.

Avkalkning, bakteriedödande, tvätta äckliga saker (jag använder det till kaninens låda när han har pissat för mycket i den, blir skitrent).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in