Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
När tog du alprazolam?
Det var samtidigt med subben, alltså sju dagar innan urinprovet. Så sex dagar utan något alls i kroppen, tror dock att jag max tog 2 stycken xanor även känd E313(xanor med krut i)
Det lustiga är att om jag pissar posetivt så får det inga konsekvenser för mig. Dock har jag bara varit posetivt två gånger hittils och de gångerna jag vetat med mig att jag verkligen var posetiv så har jag försökt att kissa med sjuksköterskan stående bakom min rygg men inte lyckats och på något sätt så godtar de även de försöken!
Sen i det långa loppet så kan det ju bli konsekvenser! Men just nu så är det precis som om beroende vården är så trött på alla som pissar att de skiter i det mesta!
Det roliga är ju när någon pissar posetivt på benso eller annat och sen sitter och "blånekar" det, förstår inte riktigt hur det fungerar.
Hörde en alkis blåsa 1.0 på provet och han sa att han var oskyldig. Sen frågade personalen hur han kommit till mottagningen och han sa att han kört bil dit. När personalen släppte honom så ringde de polisen snabbt som fan så de kunde ta honom. Vi vet ej om han åkte fast eller ej men i värsta fall så fick han tillbringa natten i en fyllesäll!