2010-11-18, 13:41
Bannlyst
Tänkte bara dela med mig min semaste erfarenhet vad det gäller urinprov.

Tog 4mg sub(alltså en halv) upp i min nästa den 11 november. Jag gick många långa rundor och drack mycket vatten i hela 6 dagar. Dag nummer 7 så fick jag ett urinprov som vissade på att jag hade sub i kroppen så jag torskade på det.

Tog äen ett stycket 1mg xanor samtidigt och det var ute ur kroppen eller så åtminstående så gac det inte utslag på "drogplattan de använde!

Så lycka till, nästa gång så ska jag testa att ha 10 dagar imellan intag och urinprov!
2010-11-18, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekstrom.karl
Tänkte bara dela med mig min semaste erfarenhet vad det gäller urinprov.

Tog 4mg sub(alltså en halv) upp i min nästa den 11 november. Jag gick många långa rundor och drack mycket vatten i hela 6 dagar. Dag nummer 7 så fick jag ett urinprov som vissade på att jag hade sub i kroppen så jag torskade på det.

Tog äen ett stycket 1mg xanor samtidigt och det var ute ur kroppen eller så åtminstående så gac det inte utslag på "drogplattan de använde!

Så lycka till, nästa gång så ska jag testa att ha 10 dagar imellan intag och urinprov!

Oj , Tyckte de lät länge ja , tror de sitter i max 5 dar på mej
2010-11-18, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonas999
Oj , Tyckte de lät länge ja , tror de sitter i max 5 dar på mej

Nope, det var sex hela dagar utan sub. Det var som om jag tog 4mg sub på en måndag och sen lämnade jag provet på den följande måndagen! Jag fest torskade, fick till och med så provet!

Dock så klarade jag 1mg xanor (Frontin 313) som tydligen hunnit gå ur kroppen.

Jag vet att i mitt fall så är jag helt ren på sub efter 14 dagar. Jag hade tagit en hel sub på måndagen. Sen efter 14 dagar på måndagen las jag in på sjukhus och då tog de med urinprov och då hittade de inget sub i pisset!

Om de skickar iväg urinprovet så kan man nästan toska på allt för då får de de exakta värdena av allt du tagit även ty 0.0002 mg sub står tydligt i pappret!

Tar de blodprov så är man nästan alltid såld för de brukas skickas till "skl" för analys och då hittar de allt konstiga saker!

Själv så har jag skyddstillsyn ifrån krimminal/frivården så man är ju nyfiken på konsekvenserna!
2010-11-18, 16:17
Medlem
narkis avatar
Jag kunde ta sub och xanor utan problem när jag lämnade prov en gång i veckan.
Tog alltid sub, rökte cb, tog xanor varje måndag och tisdag, och jag lämnade alltid rena prover på måndagen veckan efter.

Dock tog jag aldrig mer än max 1mg, KANSKE 1,5mg sub på 2 dagar.
Och aldrig mer än 2mg xanor på dom 2 dagarna, dvs 1mg om dagen.
rökte kanske 1-2g cb på måndag och tisdag.

Var alltid ren, förutom näst sista gången (jag lämnade i 4 eller 6 månader, kommer inte ihåg)
Då var jag positiv på Cannabis, men det var för att jag inte tränade längre då, samt att jag inte jobbade osv, rörde inte spec mycket på mig.

Kan säga att jag lämnade labbprover med, var aldrig sticka, utan alltid labb.

Sen kanske det inte ser ut som om det var så stora mängder jag tog, å visst det var det inte, men för att vara på saker bara 2 dagar i veckan så räckte det alltid med dom doserna, fick alltid samma effekt vill jag nog påstå, å var alltid nöjd.

EDIT: tror t.o.m att jag tog sub på nån onsdag eller torsdag med och var ren
2010-11-18, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Jag kunde ta sub och xanor utan problem när jag lämnade prov en gång i veckan.
Tog alltid sub, rökte cb, tog xanor varje måndag och tisdag, och jag lämnade alltid rena prover på måndagen veckan efter.

Dock tog jag aldrig mer än max 1mg, KANSKE 1,5mg sub på 2 dagar.
Och aldrig mer än 2mg xanor på dom 2 dagarna, dvs 1mg om dagen.
rökte kanske 1-2g cb på måndag och tisdag.

Var alltid ren, förutom näst sista gången (jag lämnade i 4 eller 6 månader, kommer inte ihåg)
Då var jag positiv på Cannabis, men det var för att jag inte tränade längre då, samt att jag inte jobbade osv, rörde inte spec mycket på mig.

Kan säga att jag lämnade labbprover med, var aldrig sticka, utan alltid labb.

Sen kanske det inte ser ut som om det var så stora mängder jag tog, å visst det var det inte, men för att vara på saker bara 2 dagar i veckan så räckte det alltid med dom doserna, fick alltid samma effekt vill jag nog påstå, å var alltid nöjd.

EDIT: tror t.o.m att jag tog sub på nån onsdag eller torsdag med och var ren

Intressant att det kan skilja sig så mycket, speciellt om de skickar piiset på analys då de kan se den exakta mängden!

En gång innan så hade jag bara fyra dagar mellan det att jag tog sub och provet och på något sätt så var allt negativt vilket var bra för mig men jag visste inte om de testade för sub den gången!
2010-11-18, 16:45
Medlem
SMD FBs avatar
När tog du alprazolam?
2010-11-18, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
När tog du alprazolam?

Det var samtidigt med subben, alltså sju dagar innan urinprovet. Så sex dagar utan något alls i kroppen, tror dock att jag max tog 2 stycken xanor även känd E313(xanor med krut i)

Det lustiga är att om jag pissar posetivt så får det inga konsekvenser för mig. Dock har jag bara varit posetivt två gånger hittils och de gångerna jag vetat med mig att jag verkligen var posetiv så har jag försökt att kissa med sjuksköterskan stående bakom min rygg men inte lyckats och på något sätt så godtar de även de försöken!

Sen i det långa loppet så kan det ju bli konsekvenser! Men just nu så är det precis som om beroende vården är så trött på alla som pissar att de skiter i det mesta!

Det roliga är ju när någon pissar posetivt på benso eller annat och sen sitter och "blånekar" det, förstår inte riktigt hur det fungerar.

Hörde en alkis blåsa 1.0 på provet och han sa att han var oskyldig. Sen frågade personalen hur han kommit till mottagningen och han sa att han kört bil dit. När personalen släppte honom så ringde de polisen snabbt som fan så de kunde ta honom. Vi vet ej om han åkte fast eller ej men i värsta fall så fick han tillbringa natten i en fyllesäll!
2010-11-21, 21:44
Medlem
krutows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekstrom.karl
Intressant att det kan skilja sig så mycket, speciellt om de skickar piiset på analys då de kan se den exakta mängden!

En gång innan så hade jag bara fyra dagar mellan det att jag tog sub och provet och på något sätt så var allt negativt vilket var bra för mig men jag visste inte om de testade för sub den gången!
Själv blir jag negativ på benzo efter 2mg Alpra på 2,5dygn. Men jag har kanske väldigt bra reningsverk.....
2011-11-18, 17:01
Bannlyst
Ännu en gång hände det. Jag tog en sub på måndagen och exakt en vecka efter det på en kommande mndagen så tog frivården ett urinprov som skickades på analys och det visade tydligen på en mindre mängd sub! Så 7 dagar räckte inte för mig att bli ren!

Fick ett enkelt val av frivården. Alternativ ett var ett jag fick "ringa narkotka brott" och det andra var frivillig inläggning på en låst avdelning för avgiftnig!

Efter som jag redan har skyddstillsyn så valde jag avgiftning då det fanns risk att min skyddstilsyn förvandlades till fängelse! Så det kändes onödigt att bli straffad för ringa narkotikabrott och få mac 3 månaders fängelse plus att mina två kvarvarande år med skyddstillsyn hade omvandlats till fängelse det med!

Jag tycker att de hotar en hekl del på frivården och vad man än säger så har alltid personalen på frivården rätt!

Men är det verkligen så att de kan omvandla skysstillsyn till fängelse bara så där eller är det något de bara hotar med!
2015-11-22, 15:42
Medlem
hrjn138s avatar
Hello. Har under 2 dagar tagit 6 mg sub (alltså 6 mg allt som allt) och nu vill dom att jag lämnar urinprov, tror dom misstänker att jag tagit sub. Sist jag tog var i förrgår, då tog jag 2 mg. Hur stor är chansen att jag pissar positivt nu? Det är mkt som står på spel.

Mvh 138
2015-11-22, 15:43
Moderator
Morfar-52s avatar
Dessa frågor tas endast här numera (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in