Då jag nyss har fyllt arton har jag fått ett Visakort med tillhörande säkerhetsdosa av Swedbank. För att kunna använda kortet på internet behöver man tydligen ansluta det till "Visa/Mastercard SecureCode". Vilket kräver att man loggar in på Swedbank med säkerhetsdosan. Men när jag har loggat in med min pin-kod, tryckt 1 på dosan, erhållit en kod och skrivit denna som lösenord så får jag följande felmeddelande: "Det gick inte att logga in. Det kan bero på att du har angett felaktigt nummer i fältet för personnummer eller att koden som kommer från säkerhetsdosan inte är den förväntade. Gå tillbaka och försök igen.". Observera att det är första gången jag gör detta.
Jag är helt säker på att jag har skrivit rätt personnummer och kod, vad är problemet?
där lägger du in siffrorna som du fått av swedbank, efter det får du nya 8 siffror de siffrorna, skriver du in i rutan.
Vet inte vilka siffror du menar, men får hoppas att de finns i papperna jag fick när jag var där första gången. Där fick man för att man inte lyssnade ordentligt när hon på banken gick igenom dosan med mig
Vet inte vilka siffror du menar, men får hoppas att de finns i papperna jag fick när jag var där första gången. Där fick man för att man inte lyssnade ordentligt när hon på banken gick igenom dosan med mig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!