2010-12-22, 00:12
Medlem
fattsos avatar
1.man vet att man är WT när man känner igen sig i typ allt i tråden,
2.kör en trimmad volvo 740 med någon stor sticker på bakrutan för något bilforum
3.din/ditt hus/lägenhet alltd är full med skräp och golvet är täckt med smutstvätt, oftast tröjor och liknande inhandlade på någon marknad för 30spänn
4.när det absolut häftigaste är en volvo med 500hk som "bööörnar"
5.majoriteten av allt du äger är stöldgods, eller är inhandlat för 30kr
6.gå ut och äta innebär att dra med familjen/frugan till sibylla och köpa det dyraste på menyn
7.ditt största livsögonblick var när du insåg att sibylla korv fanns att köpa på burk i mataffären
8.du har letat upp att du har någon adlig förfader och skryter om detta så fort du träffar en ny person
9.du lyssnar mest på vit makt musik/hårdrock eftersom att det dunkar så gött i dina bilhögtalare.
10.att vara sofistikerad innebär enligt dej att äga några barnböcker, eventuellt någon pocket och du känner dej oehört smart när du läser dessa
11.alla som inte tänker som dej idiotförklarar du
12.du gapskrattar när någon drar ett dåligt/rasistskämt
13.eddie meduza är din största idol, till och med lite av en gud för dej
14.biltemas stylingprylar är det inaste som finns
15.du anser att kjolpaket på din volvo är ett måste för att den ska vara "NAAAAAJJJS"
16. din stinker wonderbaum
17.du är en raggare
18. du anser att inget av det jag har skrivit är onormalt och är arg på mej för mina åsikter, eventuellt anser att jag en jävla överklassskithög vilket jag inte är
19 du förstår inget av vad jag menade på punkt 18 och anser att du ändå hade tagit mejj i ett slagsmål och i en supartävling
Citera
2010-12-23, 02:17
Medlem
När du aldrig tackar för något du får. I bästa fall grymtar du lite.
Citera
2010-12-23, 17:48
Bannlyst
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=795580429

Mitt bidrag, var snäll att lurka er i profilbilds albumet
Citera
2010-12-24, 10:12
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svarfvarn
O herregud! Vilken WT-kvinna! Nye killen kallas för Lyccas pappa, verklige fadern får inte kallas pappa! Och Jerry heter han! Nye killen på bild i mjukisbyxor.. jag säger då det, en del vill verkligen vara WT!
Bästa är väl ändå att de lever på bidrag och att hon blev stolt över att pojkvännen bytte blöja. Va fan är de för fel på en del jävla inavelspack?
Citera
2010-12-24, 20:11
Medlem
När du sitter och skriver en massa skit på flashback på självaste julafton...eftersom resten av familjen redan däckat. GOD JUL på er!
Citera
2010-12-24, 20:16
Medlem
rankovs avatar
du köper ett hemmabiosystem till din hyresrätt.

nackskott.
Citera
2010-12-26, 01:51
Medlem
lingonsoppas avatar
du döper din Jack Russel Terrier till Rocky.
Citera
2010-12-26, 22:51
Medlem
Du samlar på änglar.
Citera
2010-12-26, 23:11
Bannlyst
Wt är man när:

Man äger en iphone
Man äger en mac dator
Man äger nån av eller alla av produkterna ovan och tål inte kritik oavsett hur sann den är, och envisas med att gnälla på att dom stavas iPhone, eller iMac, Mac.

Man ser på sport i soffan och skriker upprört när nåt "dåligt" händer
Man ser på sport i soffan och skriker högt när nåt "bra" händer
Man ser på sport i soffan och kommenterar på facebook det gick bra för "oss", "vi vann över bla halaha"
Man ser på sport i soffan och kommenterar på facebook att det gick dåligt för "oss" "vi förlorade, sen en snyft historia om att knäet inte håller på blaha bubba"

Man ser varenda wt serie som går på svensk kanal. det är 95 % av all dynga
man gillar kungafamiljen sveriges största socialfall.

man är religiös. (här är jag dock kluven.. mest för att det finns en del riktigt normala människor förutom just religiösa biten men som annars inte har en droppe wt)

och inte sist men jag orkar inte skriva mera, man försöker stämpla mig som wt pga att jag skrev nåt som inte passade herrn/damen.
Citera
2010-12-26, 23:23
Medlem
lingonsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkin
Man äger en mac dator
Man äger nån av eller alla av produkterna ovan och tål inte kritik oavsett hur sann den är, och envisas med att gnälla på att dom stavas iPhone, eller iMac, Mac.
OT: Jasså, jag trodde en låg intelligens var utmärkande för WT-folk. Men jag kanske hade fel?

http://www.intelligentelite.com/en/blog/it-is-finally-proven-apple-users-are-more-intelligent-than-pc-users/

Citera
2010-12-26, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
OT: Jasså, jag trodde en låg intelligens var utmärkande för WT-folk. Men jag kanske hade fel?

http://www.intelligentelite.com/en/blog/it-is-finally-proven-apple-users-are-more-intelligent-than-pc-users/

ah tål inte kritik, wt.
Citera
2010-12-27, 00:37
Medlem
jc90s avatar
WT:
Tittar på TV-shop
Tittar på Ensam mamma söker
Läste barn & fritid på gymnasiet
Kamphund som man 'gosar' med
Köper ofta Coca-cola flaskor á 1,5L
Är kaxig