2010-12-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Jag som trodde det var tvärtom..

Ha,ha. Det har du banne mig rätt i. Ett rejält fylleslagsmål kan nog vissa tycka livar upp lite på julafton. Men då har man sjunkit jävligt lågt ner i WT-träsket. Sen finns bara T-spritsnivån kvar.
Citera
2010-12-18, 19:51
Medlem
När din enda slips (den du har på begravningar) hänger färdigknuten i garderoben eftersom du inte har en aning om hur man knyter fanskapet.
Citera
2010-12-18, 23:41
Medlem
Pissmadames avatar
Borde va ganska enkelt,, När du har vit hy och käkar trash..
Citera
2010-12-18, 23:44
Medlem
White – trash killen kan oftast definieras under dessa kännetecken; Mjukisbyxor, för litet linne, DC keps, tribals tattoos, snus i käften, silverhalskedja, biffiga Etnies skor, gått/går bygg/elektriker linjen på gymnasiet, snaggat hår eller failad mohawk, aningen överviktig men biffiga armar, farsan jobbar som vägarbetare och morsan på ica, född i en förort till en större stad, intereserad av bilar WoW och hockey, dricker slots langar öl, äger en volvo V70 röd med borttagen ljuddämpare på avgasröret.
Citera
2010-12-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.

I mina ögon är du av WT-kalibern..

När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)

När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"

Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.

Tack och hej

Haha stämmer sjukt bra överens med min defenision av WT, finns ännu mer att tillägga men detta var ungefär det viktigaste, fick mig ett gott skratt, haha.
Citera
2010-12-19, 13:53
Medlem
När ditt favorit hangout är spelbutiken i närmaste köpcentrum.
Citera
2010-12-19, 23:34
Medlem
fbkuuks avatar
du är oense med en person och denne hotar med att hämta sin kille/farbror/kompis och han är XX år som om man skulle bli dödsskraj av att den ska vara äldre.
Citera
2010-12-20, 07:51
Medlem
När du julpyntar med ljus i form av manliga könsorgan.
Citera
2010-12-20, 08:27
Medlem
Du vet att du är WT när du gör motorljud med din röst

Ex: Har nytt avgassystem, 740n bara bööööööööööööööööööh typ
Citera
2010-12-20, 11:36
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Du köper en platta blå & gul

Du och dina kompisar med tribal-tattoos åker på fylleresa till Thailand

Du åker till rättvik på bilträff
Senast redigerad av DrGreenthumb 2010-12-20 kl. 11:38.
Citera
2010-12-20, 12:20
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Du och dina kompisar med tribal-tattoos åker på fylleresa till Thailand

WT har ej råd att åka till Thailand.

Du är WT när du klagar på nån som har brytit ben eller armen
och lägger skulden på han fast det är en olycka.
Citera
2010-12-20, 15:53
Medlem
fbkuuks avatar
när han använder kontantkort till telefonen och när man fråga om man får låna telefonen så har man aldrig pengar på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in