Citat:
Ursprungligen postat av
HasseBanan
När du går med samma byxor och tröja i en vecka för att "alla kläder ligger i tvättkorgen" eller nån liknande ursäkt.
typ varje vecka här
Citat:
Ursprungligen postat av
HasseBanan
När du äter chips i sängen och läser serietidning samtidigt, och du är så inne i serierna att du dräller chips över hela madrassen. Bonus om du garvar samtidigt som du tuggar chips.
hahahaha, jag brukar garva högt själv i sängen åt skitserier, medan jag gnager på chips. räknas det?
Citat:
Ursprungligen postat av
HasseBanan
När du tycker att pasta med krossade tomater eller nudlar duger som måltid.
vadå, duger det inte? det gott, billigt, och du slipper dra mitt i natten för att köpa pizza.
Citat:
Ursprungligen postat av
HasseBanan
När du kommer hem på fyllan och slänger in en fryspizza i ugnen, går och lägger dig och somnar, och vaknar av att det osar bränt i hela lägenheten / bostaden, och när du öppnar ugnen är pizzan bara en svart kolbit.
Jag åt en fryst billys pizza för att jag var så hungrig en gång. Fanns ingen micro i närheten, så jag tänkte att det tinas väl upp i magen. Dagen efter var det skitränna hela morgonen.
Dessutom vet du att du är ett riktigt WT när du sitter i kvarterskrogen med din kusin, som tar in en hora till dig, och du är för dum att fatta att hon är en gammal sliten hora förrän efter dejten. Ja det hände mig!