2013-09-08, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Så du menar att alla som vill hitta något sprutluder att sätta på är WT?
Isåfall är alla s.k ''stureplansdegare'' WT

Köp en hora, gå till krogen?
Citera
2013-09-09, 20:42
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighIQ
När man gör inlägg som detta: https://www.flashback.org/sp42825101
Jag tycker att det var ett vettigt inlägg.
Citera
2013-09-14, 20:13
Medlem
När du en regnig tisdagskväll får lite blodad tand och bestämmer dig för att ta en cykeltur till den lokala tobaksaffären för att bli lurad på innehållet i en påse Beef Jerkey som innehåller 90 % luft. Inte nog med det, suget för rulltobak och ett paket Rizzla är inte blygt. När du cyklar hem är du tacksam för personen som introducerade Foppa-tofflan med tanke på regnet.

Ur bakfickan fiskar du gladeligen upp en Powerraid-flaska halvfylld med Explorer-vodka med ditt Röda Lacket-belaggda finger.
Citera
2013-10-16, 22:15
Medlem
Nermans avatar
Buskishumor känns väldigt WT.
Citera
2013-10-16, 22:45
Medlem
HasseBanans avatar
När du och din sambo delar på en stationär dator och bråkar om vems tur det är att sitta vid datorn.

När du och din sambo är ute samtidigt på facebook med varsin laptop (som inhandlats begagnat eftersom ni alltid bråkade om den stationära) och kommenterar varandras statusar med tillhörande hjärtan och annat trams.

När du festar upp alla pengar i början av månaden för att sen inte ha något att köpa mat för de sista 2-3 veckorna, varpå du ringer din mamma el. pappa och frågar om du får "låna", pengar som bara i sällsynta fall betalas tillbaks.

När du tycker att knaperstekta pommes strips duger bra som snacks.

När du värmer det överblivna kaffet i bryggaren från morgonen till eftermiddagskaffe (smakar apsvett).

När du går med samma byxor och tröja i en vecka för att "alla kläder ligger i tvättkorgen" eller nån liknande ursäkt.

När du äter chips i sängen och läser serietidning samtidigt, och du är så inne i serierna att du dräller chips över hela madrassen. Bonus om du garvar samtidigt som du tuggar chips.

När du tycker att pasta med krossade tomater eller nudlar duger som måltid.

När du kommer hem på fyllan och slänger in en fryspizza i ugnen, går och lägger dig och somnar, och vaknar av att det osar bränt i hela lägenheten / bostaden, och när du öppnar ugnen är pizzan bara en svart kolbit.
Citera
2013-10-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
När du går med samma byxor och tröja i en vecka för att "alla kläder ligger i tvättkorgen" eller nån liknande ursäkt.

typ varje vecka här

Citat:
När du äter chips i sängen och läser serietidning samtidigt, och du är så inne i serierna att du dräller chips över hela madrassen. Bonus om du garvar samtidigt som du tuggar chips.

hahahaha, jag brukar garva högt själv i sängen åt skitserier, medan jag gnager på chips. räknas det?

Citat:
När du tycker att pasta med krossade tomater eller nudlar duger som måltid.

vadå, duger det inte? det gott, billigt, och du slipper dra mitt i natten för att köpa pizza.

Citat:
När du kommer hem på fyllan och slänger in en fryspizza i ugnen, går och lägger dig och somnar, och vaknar av att det osar bränt i hela lägenheten / bostaden, och när du öppnar ugnen är pizzan bara en svart kolbit.

Jag åt en fryst billys pizza för att jag var så hungrig en gång. Fanns ingen micro i närheten, så jag tänkte att det tinas väl upp i magen. Dagen efter var det skitränna hela morgonen.

Dessutom vet du att du är ett riktigt WT när du sitter i kvarterskrogen med din kusin, som tar in en hora till dig, och du är för dum att fatta att hon är en gammal sliten hora förrän efter dejten. Ja det hände mig!
Citera
2013-10-17, 12:22
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
typ varje vecka här

hahahaha, jag brukar garva högt själv i sängen åt skitserier, medan jag gnager på chips. räknas det?

vadå, duger det inte? det gott, billigt, och du slipper dra mitt i natten för att köpa pizza.

Jag åt en fryst billys pizza för att jag var så hungrig en gång. Fanns ingen micro i närheten, så jag tänkte att det tinas väl upp i magen. Dagen efter var det skitränna hela morgonen.

Dessutom vet du att du är ett riktigt WT när du sitter i kvarterskrogen med din kusin, som tar in en hora till dig, och du är för dum att fatta att hon är en gammal sliten hora förrän efter dejten. Ja det hände mig!

Faktum är att jag drar referenser till mitt tidigare WT-liv.

Man är sig själv närmast
Citera
2013-10-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Jag såg ett riktigt wt igår, topp 5 på min lista.
*gult hår med råttfärgad utväxt.
*vitt pannband (omg).
*vita knälånga leggins med spets nertill.
*dubbla linnen, ett vitt med ett lila över. Båda alldeles för små så man såg alla bilringar efter wt-graviditeter.
*dålig hållning.
*foppatofflor med svarta tubsockar.
*barnvagn som var mossgrön med små nallebjörnar på och rosetter.
*ett barn gåendes bredvid i 4-års åldern med tuppkam som var grön i topparna.
*en willys-kasse på var sida av barnvagnen.
*efter övergångsstället ställde hon ner ena påsen medan hon tände en cigg.

Yummie!

KAN denna WT bo i Norrbotten? Låter skrämmande lik en WT som jag vet här i norrbotten
Citera
2013-10-19, 05:07
Medlem
När du besöker avlägsna äldre släktingar i den lokala puben ute i skogen där "farbrorns" polare alla klär sig som jänkare/raggare.

När du runkar hos dina släktingar i deras säng medan andra i rummet sover för att sysslingens tjejpolare var snygga. Ok då, hon var också het. Jag gick igång på att hon kanske inte sov och kunde komma på mig.

När du spyr ner toaletten hemma hos dom under natten och hör farbrorn skratta åt dig för att du inte tål deras lokala hembränt. Hans fru var inte glad.
Citera
2013-10-22, 16:30
Medlem
Geres avatar
Citat:
...När du kommer hem på fyllan och slänger in en fryspizza i ugnen, går och lägger dig och somnar, och vaknar av att det osar bränt i hela lägenheten / bostaden, och när du öppnar ugnen är pizzan bara en svart kolbit.

...och du vaknar av att räddningstjänsten bankar hårt på dörren, och är glada över att de inte behöver göra något annat än att skriva "torrkokning" i sin rapport.
Citera
2013-10-22, 16:51
Medlem
När du lägger familjens pengar på droger

När du sitter på facebook istället för att söka jobb

När du sitter på facebook på arbetsförmedlingens datorer istället för att söka jobb
Citera
2013-10-23, 00:00
Medlem
Du gillar Café Bärs & Partaj, 122 Aina och andra framstressade skithumor program på kanal 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in