2012-06-12, 10:13
Medlem
Du vet att du är en tvättäkta WT, när du måste skriva en lista på det som stör dig på flashback...
Citera
2012-06-12, 10:36
Medlem
Autokinetisks avatar
Tycker att detta ämne är lite smått intressant faktiskt, jag har haft en väldigt extrem och destruktiv uppväxt, låt säga halva iallafall, och den andra halvan extremt bra med bra ekonomi i familjen och väldigt bra föräldraskap, egentligen skulle jag kunna kvala in på WT-skalan om det inte vore för den s.k "bra" uppväxten med ekonomiska fördelar osv.

Hur som helst så tycker jag att detta är några ledord att följa, som är synonymer till WT.
- Stilighet
- Stort vokabulär
- Artighet
- Bra hygien
- Allmänbildning
- Inte svära i varannan mening, jag upplever det ibland som stötande, beror ju dock på vilket liv jag är med för tillfället, men iallafall.

Vad jag menar är iallafall att inte småsaker kan förvandla folk till WT, jag tycker snarare att det är mer grundpelarna som gör en wt til en wt, blandannat uppfostran och stil.

Egentligen vill jag utveckla eftersom det jag precis skrivit låter väldigt oavslutat, men hur som helst så hoppas jag ni förstår min åsikt, behöver tex inte vara en tatuering, utan snarare vad han frågar då man frågar han om tatueringen.
Citera
2012-06-12, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk
Tycker att detta ämne är lite smått intressant faktiskt, jag har haft en väldigt extrem och destruktiv uppväxt, låt säga halva iallafall, och den andra halvan extremt bra med bra ekonomi i familjen och väldigt bra föräldraskap, egentligen skulle jag kunna kvala in på WT-skalan om det inte vore för den s.k "bra" uppväxten med ekonomiska fördelar osv.

Hur som helst så tycker jag att detta är några ledord att följa, som är synonymer till WT.
- Stilighet
- Stort vokabulär
- Artighet
- Bra hygien
- Allmänbildning
- Inte svära i varannan mening, jag upplever det ibland som stötande, beror ju dock på vilket liv jag är med för tillfället, men iallafall.

Vad jag menar är iallafall att inte småsaker kan förvandla folk till WT, jag tycker snarare att det är mer grundpelarna som gör en wt til en wt, blandannat uppfostran och stil.

Egentligen vill jag utveckla eftersom det jag precis skrivit låter väldigt oavslutat, men hur som helst så hoppas jag ni förstår min åsikt, behöver tex inte vara en tatuering, utan snarare vad han frågar då man frågar han om tatueringen.

Alla dina kriterier är raka motsatsen till WT. Alla andra som failar på betydelsen av WT i den här tråden har i alla fall oftast fått någon liten del rätt...
Citera
2012-06-12, 13:08
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexedonthebeach
Alla dina kriterier är raka motsatsen till WT. Alla andra som failar på betydelsen av WT i den här tråden har i alla fall oftast fått någon liten del rätt...

oh herregud, antonym menade jag ju självklart.. sry..
Citera
2012-06-12, 13:26
Medlem
megagulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wistermaster
Haha, man kan jämnföra många av dessa WT kriterier med en tvättäkta Norrlänning

HHHaahahahaha, so true
Citera
2012-06-12, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Öl är finkultur. Det enda säkra tecknet på WT är tatueringarna.

Öl som finkultur passar väl bättre i tacky medelklass. Lika avskyvärt om du frågar mig.
Citera
2012-06-12, 13:43
Medlem
ElzyLays avatar
Du kallar kvinnor för sliddjur och tycker det är roligt att säga negerboll...
Citera
2012-06-12, 13:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Öl som finkultur passar väl bättre i tacky medelklass. Lika avskyvärt om du frågar mig.

Alltid festligt med någon som hatar alla lika mycket.
Citera
2012-06-12, 14:19
Medlem
Lewis-Blacks avatar
-Om du ser ut som alla andra på Sweden rock.
-Tycker Stefan och Krister är roliga.
-Gått/går på Fordonsprogrammet.
-Har en keps med ett bilmärkes logotyp på.
-Får barn långt före du är redo för det.
Citera
2012-06-12, 14:20
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElzyLay
+1!
Dessutom känna sig stolt över det som det vore roligt och innovativt!
Citera
2012-06-12, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElzyLay

Haha Det ÄR ju kul att säga negerboll. Gillar att göra det och låtsas som att det är helt naturligt och att jag inte alls tänker på det
Citera
2012-06-12, 23:19
Medlem
Volvo keps
Vargtröja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in