2010-11-29, 22:53
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
...du är med i gruppen "Sorry Ke$ha, but the Party started when I walked in".

Men va fan! Det är ju jag!
Citera
2010-11-30, 01:41
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
du och din kille har speglar i taket i ert sovrum

din främsta kritik mot muslimer är att du hatar deras "hucklen"

en vanlig fredagskväll: du, Lelle, Knivo, Nathalie, Mattias och Snorken kollar Gudfadern, äter mister Pringles och öser i er vodka med päronsoda. När ni blir packade åker Ulthima Thule, ICE-T och abbas greatest hits på stereon.
Och du och Nathalie headbangar till Whats going on med 4 non blondes.
WT-klubb?
Citera
2010-11-30, 11:17
Medlem
Marakecas avatar
För att sammanfatta hela den här tråden ska man alltså bo i ett jättehus, ha högskoleutbildning med inriktning mot något högpresterande jobb med hög lön. Du ska bara köra nya lyxbilar, inreda hela huset enligt de senaste trenderna, låta bli tatueringar, inte bruka nikotin eller alkohol, även om champagne tydligen går bra, vin med så länge det inte är på låda. Öl är en big no no.

Dina barn ska heta något gammalsvenskt, och helst du och din fru också. Semestrarna ska gå till lyxiga hotell i storstadsmetropoler, camping, vandrarhem och charterresor är strängeligen förbjudet. Hårklippning ska ske på svindyra salonger, den lokala frisören duger inte och om du färgar håret själv är du helt lost. Bryter du mot något av dessa bud är du per automatik white trash, vilket alltså i princip exkluderar 99% av det svenska folket. Snyggt jobbat.
Citera
2010-11-30, 12:17
Medlem
TorkelGregows avatar
När du skall förklara din e-mail adress för någon i ett meddelande och skriver exempelvis:
erik understreck 20 snabel a hotmail.com
Citera
2010-11-30, 16:08
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marakeca
För att sammanfatta hela den här tråden ska man alltså bo i ett jättehus, ha högskoleutbildning med inriktning mot något högpresterande jobb med hög lön. Du ska bara köra nya lyxbilar, inreda hela huset enligt de senaste trenderna, låta bli tatueringar, inte bruka nikotin eller alkohol, även om champagne tydligen går bra, vin med så länge det inte är på låda. Öl är en big no no.

Dina barn ska heta något gammalsvenskt, och helst du och din fru också. Semestrarna ska gå till lyxiga hotell i storstadsmetropoler, camping, vandrarhem och charterresor är strängeligen förbjudet. Hårklippning ska ske på svindyra salonger, den lokala frisören duger inte och om du färgar håret själv är du helt lost. Bryter du mot något av dessa bud är du per automatik white trash, vilket alltså i princip exkluderar 99% av det svenska folket. Snyggt jobbat.

Gissar på att du INTE klarar av kraven som har ställts och du är lite sur?

OnT:
När man döper sitt barn till "Lycca" och skriver om det på sin blogg;
"Michelle heter jag och har en underbar dotter som heter Lycca, hon gör mig hel och det är för henne jag lever. utan henne skulle jag inte vara den jag är och jag förstod inte hur man kunde klara vardagen innan hon fanns till. hon ger mig så mycket lycka att hennes namn fick bli just Lycca !"

Storyn bakom detta är att hon hade sex med en arbetskamrat till mig, sedan vägrade hon abort och födde barnet. Varpå min kollega flyr till Norge (haha )

För alla som får damp på WT-folk, jag ger er ert Eldorado;
http://minlycca.blogg.se/ !
Citera
2010-11-30, 19:36
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen

OnT:
"Michelle heter jag och har en underbar dotter som heter Lycca, hon gör mig hel och det är för henne jag lever. utan henne skulle jag inte vara den jag är och jag förstod inte hur man kunde klara vardagen innan hon fanns till. hon ger mig så mycket lycka att hennes namn fick bli just Lycca !"

Storyn bakom detta är att hon hade sex med en arbetskamrat till mig, sedan vägrade hon abort och födde barnet. Varpå min kollega flyr till Norge (haha )

Gissa kan du alltid göra, men jag får väl tyvärr meddela dig att du har fel, och inte är jag särskilt sur heller så det är lugnt. Jag har högskoleutbildning, skapligt jobb, varken röker eller dricker och är inte överdrivet tatuerad heller. Det jag ställer mig frågande till i det här forumet är varför människor så snabbt sätter etiketter på andra människor? Är det bara för att maskera sin egen osäkerhet och kunna säga: "Jag är minsann bättre än honom/ henne"? Visst finns det vissa som även jag skulle vilja klassa som white trash, men om du läser min sammanfattning av tråden igen så kanske du inser att kraven är ouppnåeliga för de allra flesta av oss. Har du uppnått allt det där så är det bara att gratulera, annars råkar visst min herre också vara white trash, allt enligt din egen definition...
Citera
2010-11-30, 19:43
Medlem
waaaafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
..Du handlar på LIDL

(Hur kan folk sätta sin fot där? jag vill inte dricka tyskt vatten och holländsk biff med sveichzisk(stavning?) mjölk.. bara skitmärken.. )
svensson svensson tack så mycket .
Citera
2010-11-30, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen

OnT:

O herregud! Vilken WT-kvinna! Nye killen kallas för Lyccas pappa, verklige fadern får inte kallas pappa! Och Jerry heter han! Nye killen på bild i mjukisbyxor.. jag säger då det, en del vill verkligen vara WT!
Citera
2010-11-30, 20:57
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marakeca

Varje person får väl stå för vad de tycker är "wt",
du kan ju inte lägga ihop allt och anse att det är vad alla tycker i denna tråd.
Citera
2010-11-30, 21:18
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Varje person får väl stå för vad de tycker är "wt",
du kan ju inte lägga ihop allt och anse att det är vad alla tycker i denna tråd.

Varför skulle jag inte kunna det? Hela den här tråden har ju som enda syfte att generalisera och klumpa ihop åsikter, människor och slutsatser.
Citera
2010-11-30, 21:42
Avslutad
När du röstar på SD och bär en Ultima thule/Eddie Meduza tröja samt en keps med trycket Volvo på.
Citera
2010-11-30, 22:56
Medlem
Youngboyss avatar
Du har en risig volvo 240.

Du går på soc.

Tar droger

Dricker Alkohol flera gånger i veckan på lokala pizzerian eller "krogen"

Ungarna dina heter cewin, Terry, Chelsea, Lijam eller något annat valfritt amerikanst trashnamn.

Ful blondering och rakad skalle.

Extrem vänster eller extrem höger alternativt SD.

Dålig ölsinne och börjar slåss med alla helvilt på stan, när du blir omhändertagen av polisen efteråt så drar du till med "polisjävlar" eller "fuck aina" medans publiken bara skrattar åt dig.

Du köper elektonikprylar på rusta, ÖB eller Maxi. Men fattar inte varför dom inte håller.

Stora skulder (SMS-Lån)

Skrika på fyllan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in