2010-11-26, 15:00
Medlem
Selbstmords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vad är "ett maestro"?

Det är 'budget'-varianten av ett MasterCard, ett online-kort, så det går inte att övertrassera det.

Jag har för övrigt ett, men det är för att jag är en snål motherfucker, hähä.
Citera
2010-11-26, 16:53
Medlem
flygandeflaxs avatar
du och din kille har speglar i taket i ert sovrum

din främsta kritik mot muslimer är att du hatar deras "hucklen"

en vanlig fredagskväll: du, Lelle, Knivo, Nathalie, Mattias och Snorken kollar Gudfadern, äter mister Pringles och öser i er vodka med päronsoda. När ni blir packade åker Ulthima Thule, ICE-T och abbas greatest hits på stereon.
Och du och Nathalie headbangar till Whats going on med 4 non blondes.
Citera
2010-11-26, 17:16
Medlem
Fox--Mulders avatar
Ja läs alltihop så förstår ni, kvinnan är 40 år och damen liknar denna underbara dam. http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs641.snc3/27339_100000099945575_1362_q.jpg

Resan till Norge Moele – Vilken pärs

Jag var på bussen till centralen kl 0720. Ringer i panik till min lärare och säger att jag är på väg. Ja, säger han spring. Och det gjorde jag. Men, missade bussen med ca två minuter.
Jag somnade kl halv fyra natten innan Norgeresan. På morgonen så skulle jag bara vila fem min. Resultatet blev att jag vaknade klockan sju. Bussen gick till Norge klockan 0745.
Frustrerad som jag blev, började jag undersöka möjligheter att hinna ikapp bussen. Med hjälp av ängeln Leif. Min mammas sambo. Eftersom det var halt ute och snöade, så trodde inte Leif att vi skulle kunna köra ikapp bussen. Optimist som jag är, så åkte jag hem och kollade på internet hur man kunde ta sig till Norge.
Som tur var, hade de avgångar några gånger till den dagen. Jag bokade en biljett klockan tolv och åkte iväg. När jag kommer fram till Oslo, så hade jag givetvis glömt mitt bankomatkort. Jag har två banker. Vad gör jag? Jo jag ringer Leif, räddaren i nöden. Och efter frustrerande samtal med Leif, kommer vi fram till att vi har olika banker. Han sätter in pengar och jag står vid bankomaten, utan resultat.
Till saken hör, att jag har bara 200 i kontanter på mig. Så jag hoppar på tåget och tänker att, jag får spela dum Svensk. Men efter jag åkt en hållplats och de säger att konduktören kommer snart. Får jag kalla fötter, och hoppar av. Vid en håla som kallas Lilleströmmer.
I Lilleströmmer blir jag kvar i, två timmar. När jag vandrar fram och tillbaka där, ser jag många suspekta personer. Killar som kollar in om det finns något att ta. Jag känner mig utsatt, då är ändå jag en person som sällan blir rädd.
Jag stod där i denna håla, Lilleströmmer, och hade lite överläggningar med mig själv. Att tillbringa en natt på detta ställe, var inget alternativ för mig. Så jag kollade priser på biljetter, för en student kostade det 190 kronor. Efter jag växlat mina 200 svenska kronor till norska, så hade jag 166 norska kronor. Och biljetten kostade 190 kr.
Jag körde en ful, bokade en barnbiljett som kostade 127 kronor. Konduktören kollade aldrig att det var en barnbiljett. Så nu sitter jag äntligen på tåget som skall ta mig till Moele.
Citera
2010-11-27, 06:04
Medlem
JimmyBrowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.

I mina ögon är du av WT-kalibern..

När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)

När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"

Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.

Tack och hej

KLOCKRENT...
Citera
2010-11-27, 06:48
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woot-hole
När du försvarar sakerna folk rabblar upp i tråden och menar att det inte alls är WT.

Men vissa pundare skriver typ "När du tycker det är löjligt att hata muslimer och ljuder" eller "när du har en ta....

Oh, I see what you did there..
Citera
2010-11-27, 20:09
Medlem
När man skapar en sådan tråd https://www.flashback.org/t1346196
Citera
2010-11-28, 02:56
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkris

Haha alltid roligt med natt humor.
Citera
2010-11-28, 09:25
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vad är "ett maestro"? Är man trashig om man har en dirigent hängande i vardagsrummet eller ett klassiskt mästerverk i CD-hyllan?
Maestro är ett betalkort för WT.
Citera
2010-11-29, 17:52
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Hittills är väl detta det enda som stämt in på mig. Tycker det är löjligt att hata judar och muslimer då det oftast beror på okunskap samt ovilja att sätta sig in i ämnet. Man lider av villfarelsen att alla muslimer är terrorister och att judar är giriga idioter... . Tycker det var ett ganska ogrundat påstående faktiskt, men kan du förklara hur du menade när du skrev det?

Inte i mitt fall. Det är inte dessa fördomar som gör att jag hatar mussar och judar. Ja, WT tjejer brukar oftast tycka att det är löjligt att hata mussar och judar eftersom de är inkompetenta.
Citera
2010-11-29, 17:59
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkris
Hahahaha var lite nere men du fick mig att skratta
Citera
2010-11-29, 19:39
Bannlyst
du gifter dig i Las Vegas för att det är lite "wild and crazy".

Eller så gifter du dig på en strand i Thailand. Det är bara du, frugan samt vigselförrättaren som närvarar. "Det är ju så romantiskt att gifta sig på en strand i värmen". Nej det är det inte!
Man ska gifta sig på en plats där vänner och släktingar kan närvara, även gamla mormor. Sedan åker man på en smekmånad till ett varmt land.

Det är en ekonomisk fråga men det vågar de inte erkänna.
Citera
2010-11-29, 19:59
Medlem
Evilyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Inte i mitt fall. Det är inte dessa fördomar som gör att jag hatar mussar och judar. Ja, WT tjejer brukar oftast tycka att det är löjligt att hata mussar och judar eftersom de är inkompetenta.

Jag ställer mig ganska neutral till det hela. Har träffat både skittrevliga och otrevliga muslimer, men samma sak gäller å andra sidan även svenskar, kineser, tyskar, feminister och pingstvänner.
Har bara träffat en jude i hela mitt liv, så det är lite svårt att göra sig en uppfattning där. Sedan kan man ju ha åsikter om vad de pysslar med i sina land, men det är mest överkurs enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in