2013-06-01, 11:07
Medlem
Ojkans avatar
Du vet du är WT när

*Kör en gammal brun volvo 740
*Spelar bilbingo och tycker det är lika roligt varje gång
*Bär en luvtröja med en ylande varg
*Mjukisbyxor föredras framför jeans
*Pratar väldigt ovårdat
Citera
2013-06-02, 09:18
Medlem
FINSK-ARIERs avatar
neger solade i solarium, eller melatonin eller melatonan eller vad det heter? det är WT ULTIMATUM
Citera
2013-06-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FINSK-ARIER
neger solade i solarium, eller melatonin eller melatonan eller vad det heter? det är WT ULTIMATUM

Eh Va? WT är framförallt när man inte kan uttrycka sig så andra förstår.
Citera
2013-06-02, 09:28
Medlem
FINSK-ARIERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Eh Va? WT är framförallt när man inte kan uttrycka sig så andra förstår.

DÅ ÄR DU JU DUM I HUVUDET PÅ RIKTIGT
Citera
2013-06-03, 08:47
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FINSK-ARIER

Du vet att du är WT när

*Ditt användarnamn på Flashback är FINSK-ARIER och dina inlägg är totalt obegripliga.
Citera
2013-06-04, 17:46
Bannlyst
När du skriver att du gått livets hårda skola på facebook.

När du är 40 år och använder facebook.
Citera
2013-06-04, 22:31
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
* Du använder Lätta istället för smör eller Bregott.

Kan du förklara skillnaden för en som inte använder någondera?
Citera
2013-06-05, 03:18
Medlem
Gameplayers avatar
*Utbrister "kuk" högljutt flera gånger under konversationer med polare på donken.

*Köper fulsnus och billig folköl bärandes mjukisbyxor och foppa-tofflor på Netto.

*Skriker och gormar högt och länge om bidrag man nekats på socialkontoret.
Citera
2013-06-07, 21:54
Medlem
Strangeflowers avatar
Har haft möjlighet att närstudera en kvinnlig variant av WT. Det hela slutade med att jag gav henne en käftsmäll och sa upp bekantskapen. Varför jag umgicks med henne kan man undra. Hon hade en gullig, fin sida. Jag mådde dåligt och behövde nån som drog med mig på aktiviteter. Man kunde alltid känna sig som hemma, slappna av, skita i om man var osminkad, osocial etc. Man kunde bara vara. Men sen vaknade mitt förnuft till liv. Människan pratade skit om mig, och är det nåt jag inte kan med, så är det falskhet och lögnaktighet. Jag var inget annat än vänlig, snäll och nästan självförintande tålmodig, och vad får man för det, jo en fet horas äckliga skitprat.

-Har barn, där faderskapet är tveksamt. I detta fall gällande samtliga då 3 barn. Idag har hon 5 st.
-Umgicks och knullade med sitt ex, gjorde heller inget försök att dölja, utan pratade öppet om det med mig. Exet och hennes nuvarande var dessutom bästa vänner. Trots att de båda anade att de var bukisar.

-Har schäfer, rottweiler eller liknande, med en förkärlek att ryta åt hundtackarna istället för att lyfta sitt feta arsle och disciplinera hunden på ett korrekt sätt.
-Röker och lånar pengar till detta.

-Samma sak med sprit. Drack flera gånger i veckan samtidigt som sambon satt hemma med småbarnen. Knullade med allt och alla. Samt bröt ihop varje gång hon drack så man fick ta hand om henne. Jag drack 1 av 5 gånger, höll mig alltid redo för att agera psykolog. Har aldrig festat så hårt nån gång, och ändå drack jag bara en femtedel av hennes konsumtion. Efter den sommaren...så festar jag inte. Dricker lite vin, lite cider men blir aldrig full, det ger mig minnen och ångest över hur det alltid urartade för henne.

-Kom ibland med tusentals kronor från ingenstans. När man frågade sa hon att hon vunnit dem...tusenlappar kontant. Hmm. Fick sen av hennes ex, samt ett flertal andra, veta att hennes mormor var hemmahora, bjöd alltså in karlar hemma, hennes mamma likaså...så äpplet föll inte långt ifrån trädet. Hur nån kunde betala för hennes 160kgs slappa fitta förblir ett mysterium.

-Ville ha med mig som stöd när hon skulle träffa ett nytt knull. Jag sa nej. Oh I wonder why...där började jag fila på en escape.
-Gravt överviktigt. Gjorde gastric bypass, men gick upp allt för att hon fortsatte äta utemat varje dag. Skyllde på graviditetskilon i 3 år.
-Lägenheten var som en soptipp. Hade jag inte varit så chockerad och dum, hade jag anmält människan till soc. Blöjor i slasken, mögliga handdukar i badrummet, matrester och gamla soppåsar inomhus. Jag totalstädade lägenheten, i ren panik över de stackars barnen. Det förföll lika snabbt igen. Såklart.
-Hon hade ett jobb, men var alltid borta. Barnen var sjuka. Eller så var mamma bara bakfull. Slutade med att de sa upp henne pga ständig frånvaro.

Jag bröt kontakten efter några månader. Nu har hon fem barn. Tre hundar. Sambon hasar efter henne på stan. Hon är fetare än nånsin. Det är allt jag vet. Känner mig smutsig över att ens ha varit i människans närhet.
Citera
2013-06-07, 22:11
Medlem
donaukinds avatar
När du röker, snusar, endast lyssnar på hårdrock och springer runt med upp-och-nedvända kors runt halsen samtidigt som du absolut vägrar befinna dig i en kyrka för då sprängs du. Ditt pojkrum ligger i källaren och har filtar över det lilla fönstret.

När du har mjukisbyxor/hoodie på finare tillställningar.

När du gnäller över kärnfamiljen, heterosexuella förhållanden och övrigt sunt leverne.

När du skaffar barn bara för att fortsätta vara mammaledig (känner 2 som gör detta)

När du köper fina grejer till dig själv men är snål som fan mot dina barn och sedan slänger ut dessa så fort de fyller 18 år.
Citera
2013-06-07, 22:29
Medlem
Elmuffinss avatar
När din syster börjar vara sexig.

När SD:s värderingar liknar dina egna.

När poker verkar vara ett bra sätt att försörja sig på.

När du bara städer lägenheten när du flyttar ut.

När din bil och du har samma personnummer.

När du tycker att dansbandsmusik är bra.
Citera
2013-06-12, 14:20
Medlem
När du är fet slappa människor över 25 i BMI då är man WT
Tappat allt och inte bryr sig om din kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in