2010-11-18, 13:21
Medlem
Du vet att du är WT (white trash) när..du har joggingbyxor och rastafari tröja med texten "One Love"
Citera
2010-11-18, 13:23
Medlem
Ett barn sa till sin mamma "mamma jag målade dina lakan med läppstift" rasande
slog hon sitt barn medvetslös. Sen ångrade hon vad hon hade gjort och
bad sitt barn att "öppna ögonen" men det var för sent. Hans lilla
hjärta hade slutat slå. I sovrummet på lakanet stod det "MAMMA
.........JAG... ÄLSKAR ...DIG". Lägg upp detta på din status i en timma
för att visa att du är emot BARNMISSHANDEL

Detta kan vara det mest WT jag sett på Facebook. Vem är idioten som ens skrev det från början? :S
Citera
2010-11-18, 13:23
Medlem
Pintuss avatar
... du blir upprörd över vad golk skriver i denna tråden och kommer med motargument som, "det är ju en helt vanlig svenne" eller "men sådär är alla mina polare".
Citera
2010-11-18, 13:24
Medlem
Unpredictables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Urusla svar i denna tråd!
Som att dina svar anses vara bättre än någon annans. Vem har klassificerat svaren om inte du själv som bäste utnämnare av det framgår av ditt inlägg.
Citera
2010-11-18, 13:25
Medlem
SlurpareNs avatar
Verkar vara hyffsat Wt enligt de flesta påståenden här inne, även fast man kör japanskt, studerar och är allmänt modeintresserad.

Kriterierna för att inte vara wt är tydligen att man aldrig gör nått i stort sett? Idlar på Flashback, har 300k i studieskulder. På lördagarna sitter man hemma och klagar på andras gramatik och stavfel, söndagarna tillbringas hos föräldrarna där det serveras söndagsmiddag. Låter inte allt för spännande i mina öron.
Citera
2010-11-18, 13:26
Medlem
DodsKyrkans avatar
Har inte läst hela tråden men kör endå! Du vet att du är WT...

*När du stavar som en jävla överkörd säl.

*När du är 20 år och inser att fjärde barnet är på väg.

*När du inte vet vem Hitler eller Stalin var mer en att båda var onda och hade ihjäl en massa folk.

*När du bor hemma vid 25 års ålder.

*När du köper DVD-filmer enbart för att de har coola omslag.

*När du inser att du sett alla Top Model-avsnitt som sänds i svensk TV.

*När du tror att du gått upp i vikt men det visar sig snart att du är gravid... Igen!

*När du har en svart urtvättad tröjja på dig med ett varg eller leijon-motiv.

*När du fortfarande lyssnar på det som gick på radio på 90talet. Millenium 2 med markoolio är favioritlåten.

*När du bor i en husvagn.

*När du tycker att Gudfadern är en dålig film för att "det är för mycket snack" i den.

*När ditt intag av cigarett-rök är mer en vanligt syre.

*När du dricker mer öl en vatten.

*När du konstaterar att en film var "jäkligt bra" för att man fick se den kvinnliga huvudrollen visa brösten en gång i filmen.

*När du filmar tjejer på gatan uppefrån ditt fönster. (Har faktiskt en kompis som är lite WT som gjorde det förr)

EDIT: han gör det säkerligen fortfarande...
Citera
2010-11-18, 13:27
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Det är ju ändå vi själva som bestämmer vad WT är och inte är.. och på FB så gnälls det väldigt mycket om WT..
Jo, sant. Men enligt mig är man utan tvekan WT om hälften av sakerna som står här stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Tycka att Avatar eller Titanic är den bästa filmen som gjorts.
Här håller jag självklart med till viss del. Samtidigt är det rätt WT att tycka att "Titanic är så kommersiell" och försöka tycka om franska kulturfilmer istället.
Nu gillar jag i och för sig ovanligare filmer ganska mycket, men Titanic (säkert Avatar också även om jag inte sett den) är ett mästerverk. Oavsett om man tycker om skiten eller inte är det en betydelsefull film.
Nu låter det ju bara som att jag försöker undvika att bli placerad i ett fack genom att ligga mitt emellan, men jag hoppas du förstår vad jag menar Det kanske är bättre att veta vad man gillar än att försöka vara någonting man inte är.

Citat:
Ursprungligen postat av DodsKyrkan
*När ditt intag av cigarett-rök är mer en vanligt syre.

*När du dricker mer öl en vatten.
... och tycker det är coolt.
Senast redigerad av Dr.Dre 2010-11-18 kl. 13:30.
Citera
2010-11-18, 13:27
Medlem
stoffzkees avatar
... du har en tröja med texten "Fuck you! I drive a Volvo!"
Citera
2010-11-18, 13:28
Bannlyst
Nu har de flesta tagit upp mycket vad som anses som white trash, vill dock påpeka att alla ni som har skrivit här, ni är förmodligen white trash in real life.

Citera
2010-11-18, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlurpareN
Verkar vara hyffsat Wt enligt de flesta påståenden här inne, även fast man kör japanskt, studerar och är allmänt modeintresserad.

Kriterierna för att inte vara wt är tydligen att man aldrig gör nått i stort sett? Idlar på Flashback, har 300k i studieskulder. På lördagarna sitter man hemma och klagar på andras gramatik och stavfel, söndagarna tillbringas hos föräldrarna där det serveras söndagsmiddag. Låter inte allt för spännande i mina öron.

haha klockrent svar! skulle va kul om nån kunde svara på vad som INTE är WT istället skulle va kul och höra!
Citera
2010-11-18, 13:31
Bannlyst
...fälgarna på bilen kostar mer än själva bilen.
Citera
2010-11-18, 13:31
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kr477aN
haha klockrent svar! skulle va kul om nån kunde svara på vad som INTE är WT istället skulle va kul och höra!

Motsatsen till många kriterier? Dvs. INTE bära en urtvättad t-shirt med vargmotiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in