2010-11-18, 21:09
Medlem
MickelMacks avatar
Brudar som lägger upp bilder på sin fitta och sina pattar så halva Sverige kan se dom på community´s är WT.
Citera
2010-11-18, 21:13
Medlem
metraks avatar
(min egen bild av WT, kan dock vara fel)

Vill hedra WT-morsan

...är du kvinna gillar du rosa och kitchy-ga (?) saker. Sparköp och andra kataloger som dimper ner i brevlådan är en guldgruva för att "fräsha upp" hemmet eller varför inte något nytt till garderoben.

...som kvinna är du både fet och ful, men du klär dig som om du vore small och snygg

...80-tals looken kombinerar du gärna med valfria barnmotiv - en Hello Kitty-tshirt är aldrig fel, särskilt inte om den är riktigt urtvättad. Naturligtvis är kronan på verket lite för mycket fusk-glitter från Billiga Nisse

...leopardmönster/zebramönster är aldrig fel. Kan användas överallt och gör's oxå, gärna i kombination.

...semestern firas hemma, supa och grilla kan man göra hemma på gräsmattan. På semestern ska man ta 're lugnt. Släppa mä sig 7 ADHD-ungar samt en karltokig tonårsdotter på camping blir knappast semester. Ni har ändå inte råd så, case closed

...som mor verkar du hata ungar, vilket är konstigt då du har flest ungar utav alla.

...om du går på stan utan barnvagn, känner inte folk igen dig. Är det inte en unge i vagnen så är det pantburkar

...har du glassögon är dessa widescreen á lá 70-talet. Naturligtvis orginal från den tiden. De märkliga är att synen inte har förändrats på 40år

...du tror på en fri uppfostran, främst för att du inte orkar bry dig. När måttet ändå är rågat så är det bara stryk som gäller

...alla dina barn lider av ADHD

...i den fria uppfostran ingår att barnen får se verkligheten så som den verkligen är: supa, sex och slagsmål kan dina barn kan utan och innan. Tyvärr är inte de ett skolämne.

...alla sammankomster (släkt-, kompis-, grann- etc) börjar med supa, fortsätter med slagsmål och slutar med otrohetsex. Ingen tycker de är konstigt.

...din tonårsdotter är ihop med någon jämnårig du själv varit ihop med. Som mor tycker du de är bara bra att du känner din dotters umgänge - så hon inte råkar illa ut. Dessutom får hon ju gratis skjuts.

...du röker under köksfläkten - när du lagar mat och ändå står där. I övrigt: Lite sot i lungorn har ingen dött av

...du har [försökt] k**lla varje karl som någonsin ringt på dörren: rörmockaren, brevbära'n, pizzabudet, makens bästa kompis, din kusin, din dotters nya PV etc.

...din tonårsdotter är gravid med något pucko. Som mor är du dock mest upprörd över är att du får en till j-vla unge och se efter

...trots att du verkar hata dina ungar och skäller på dem konstant så försvarar du dem en gång varje år - på skolans utvecklingsamtal. "De är inga fel på mina ungar, vill du ha spö din bokbög..."

...du har inga problem med att saluföra familjeproblemen på öppengata

...du kan verkligen relatera till problemen och lösningarna som tas upp i Jerry Springer
Citera
2010-11-18, 21:14
Medlem
TroyMcLures avatar
...när du är tillsammans med en somalier som "hatar svennar".
Citera
2010-11-18, 21:17
Medlem
execs avatar
Jag är white trash. När jag går till systemet så vägleds jag av principen "fylla per krona". När jag känner mig lite hungrig/går i affären så vägleds jag av närbesläktade "kcal per krona". Det skulle inte falla mig in att läsa en skönlitterär bok frivilligt.

Men jag just gått över till Macintosh, så jag rör mig i rätt riktning. Återkommer med status om 7 år.
Citera
2010-11-18, 21:22
Medlem
Meloveyoulongtimes avatar
Folk som gillar apple är oftast lite wt, det tror jag allt.
Citera
2010-11-18, 21:24
Medlem
TroyMcLures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meloveyoulongtime

Eller bögar.
Citera
2010-11-18, 21:29
Medlem
...du använder "vart" istället för "blev".
...du använder "han/hon" istället för "honom/henne" (90% i exempelvis paradise hotel är experter på detta).
Citera
2010-11-18, 21:32
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meloveyoulongtime
Det där är nog helt fel, eller borde jag kanske inspektera mig själv?
Nej men typ fett många storkändisar och allmänt rikisar har t.ex. Iphone 4
Citera
2010-11-18, 21:33
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
-Älskar att mecka med bilar och bor på en camping.
-Åker och storhandlar på Ullared ett antal gånger per år.
-Väger över 120kg.
-Har alldeles för stora tröjor med blommotiv.
-Mjukisbyxor nästintill varenda dag.
-Gick aldrig i gymnasiet.

Allt måste självklart kombineras.
Senast redigerad av BizzareAdvokado1989 2010-11-18 kl. 21:38.
Citera
2010-11-18, 21:34
Medlem
PreaCs avatar
... du bara kollar på svenska filmer där de talar svenska.
Citera
2010-11-18, 21:38
Medlem
trasiga.krukaNs avatar
Du vet att du är WT när du sitter på facebook och trycker "gilla" på varenda jävla sida som finns för det namnet är bara "SÅÅÅÅÅ RÄTT".

tillägg:
Du vet att du är blekhudat drägg när du kuggar Engelskan och Svenskan i skolan.
Du vet att du är en jävla lantis när du tar åt dig av saker sagda på internet alternativt bråkar via sms/internetkommunikation.
Senast redigerad av trasiga.krukaN 2010-11-18 kl. 21:42.
Citera
2010-11-18, 21:43
Medlem
Snooze91s avatar
Haha vet en tjej som tattuerat "White Trash Beautiful" över bröstbenet, sitter på ortens lilla krog och dricker sig full med folke falköga...hon drar även i sig lite benzo och knullar runt på fester medans hennes "karl" sitter och tittar på

Haha hon är så jävla dum i huvudet och WT så man funderar om hennes farsa inte brukar våldta henne lite då och då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in