2010-11-18, 20:45
Medlem
MauseRRs avatar
...när du äter burkmat på daglig basis
Citera
2010-11-18, 20:46
Medlem
Naganass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwen
du inte har eftergymnasial utbildning
du har inte varit utanför europa
du är fattig

Du är WT om du trackar ner på fattiga
Du är WT om du har varit utanför Europa och anser dig själv överlägsen.

Du är WT om du trackar ner på invandrare som lever på bidrag, medan du själv har knappt gått ur högstadiet och har levt på bidrag i flera år.
Du är WT om du anser att volvo 140/240/740/940 är världens bästa bil.

Du är wt om du har piercing, eller massa meningslösa tatueringar på kroppen.
Citera
2010-11-18, 20:49
Medlem
Stjäler cyklar med dina polare som ett tidsfördriv, varpå man sedan stolt visar upp sina cyklar för varandra för att avgöra vem som lyckades stjäla dyrast cykel
Citera
2010-11-18, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zergei
Trampade jag dig på tårna nu haha. Poker är WT.

Då har jag något att kämpa för nu då. PMar dig vid varje miljon.

Go 4 it. Antar att det är ren avensjuka som luktar här eller rättare sagt det stinker.

Förstår att du är sur och bitter för att du behöver gå till ditt 7/4 jobb varje måndag till fredag och muttra över vilka jävla lata jävlar dom där "poker spelarna är" och fördärvar dig över att dom plockar ut mer pengar på en månad än vad du tjännar ihop på 10 år.

och jag antar att du Även fördärvar dig över att du har circus 20 till 30 år kvar till pension och medans alla poker pro kan steka och leva livet och lyxa sig mer än vad du någosin kommer att göra under dina ynka 5 veckors semestrar som du sliter livligt för varje år.

Och jag antar även att du ser "ner" på alla poker spelare för att du själv aldrig har lyckats

Det är ganska så WT om du frågar mig

just det jag känner mig väldig träffad av ditt inlägg skar som en kniv i hjärtat
Senast redigerad av Kr477aN 2010-11-18 kl. 20:51.
Citera
2010-11-18, 20:52
Medlem
olivlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Och vad är det för fel på den här tråden, som berättigar ännu en trådstart om detta lite triviala ämne?

Du har ju missförstått trådens ämne, detta är endast humorinriktat. Säg vad du vill, dissa vad du vill, hitta på vad du vill och så vidare. Inte någon allmän opinion av definitionen White Trash utan ett stort jävla skämt.

Tydlig skillnad?
Citera
2010-11-18, 20:53
Medlem
F.D.Ls avatar
Du är white trash när du gillar Volvo och hatar BMW och Mercedes.
Du är white trash när du lägger upp alkoholrelaterade bilder på dig själv.
Du är white trash när du posar med putande läppar.
Du är white trash när du dricker som fan men skriker av moralpanik när det kommer till droger
Citera
2010-11-18, 20:53
Medlem
nekropedofilis avatar
Du är wt om du går runt och skryter med ditt ynka jobb där du efter skatt tjänar 12k
Citera
2010-11-18, 20:57
Medlem
poojks avatar
...När man behöver starta en tråd på FB för att få bekräftelse på sin osäkerhet kring fenomenet WT.

...När man tycker att man ska vara otacksam istället för stolt över att inneha ett arbete
Citera
2010-11-18, 20:59
Medlem
Bjornarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Absolut. se senare inlägg. Har nog att göra med att jag ser medelsvensson som Sveriges svar på WT.

Annars vore det närmaste romerna en sorts white trash även om det också börjat försvinna numera.

Medelsvensson WT? Vad fan är det för skruvad syn på WT... skärpning fan =/ WT är ju dem som verkligen är samhällets skräp, precis som namnet antyder.

OnT:
Att sätta egna definitioner på diverse begrepp och sedan slänga sig med dessa begrepp som om de vore generellt.
Citera
2010-11-18, 21:04
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonarosa
Bra poeng! Bönder är ju faktiskt landsbygdens "finest".

Kan bero på att ute i landsbygden så är alla bönder, så alla är under samma "finest".

- Du är WT när du går runt i stövlar den mesta tiden av dagen, oavsett vart du är.
- Du är WT när du sitter på soffan dricker en öl, leker med naveln och luktar svett.
- Du är WT när den längsta resan du har gjort är till Jönköping (mässan).
- Du är WT när du köper porrtidningar.
- Du är WT när du runkar till bilderna i en porrtidning.
- Du är WT när du rapar och fiser helt öppet framför folk och sen skrattar.
- Du är WT när du stoppar dina smutsiga fingrar i snusdosan och knappt bakar, och sen bara kör in snuset i käften utan att ens bry sig om att det ska se någorlunda snyggt ut. Ska helst vara ettan lös.
- Du är WT när du spottar ut lössnuset helt öppet bland folk utan att göra det lite diskret och snyggt.

Roligaste med tråden är ju när man märker att vissa tar åt sig av allt folk skriver haha!
Citera
2010-11-18, 21:06
Medlem
ewertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Du lagar allting med silvertejp.

Vadå, gör inte ni andra det också?
Citera
2010-11-18, 21:07
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornarn
Medelsvensson WT? Vad fan är det för skruvad syn på WT... skärpning fan =/ WT är ju dem som verkligen är samhällets skräp, precis som namnet antyder.

OnT:
Att sätta egna definitioner på diverse begrepp och sedan slänga sig med dessa begrepp som om de vore generellt.

Ja. Medelsvensson är lite äckligt om du frågar mig. Vadå skärpning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in