2023-02-08, 01:36
Medlem
Om du kör epatraktor!
Citera
2023-02-08, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Om du kör epatraktor!
Om man kör en Grålle Ferguson då?
Citera
2023-02-08, 02:53
Medlem
J.H.s avatar
Citat:
Om du kör epatraktor!
Jag tror du har dålig koll på epa-kulturen nu för tiden. Folk kör ju runt i fullutrustade finbilar (Audi,BMW,Mercedes mm) som är reggade som A-traktorer.
Citera
2023-02-08, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.H.
Jag tror du har dålig koll på epa-kulturen nu för tiden. Folk kör ju runt i fullutrustade finbilar (Audi,BMW,Mercedes mm) som är reggade som A-traktorer.
Oavsett bil!
Citera
2023-02-08, 03:26
Medlem
Citat:
Oavsett bil!
På tal om bilar, någon skrev att det är WT att äga samma bil i mer än fem år.
Stackars alla dem som samlar på klassiska bilar...
Citera
2023-02-08, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TracyBeaker
På tal om bilar, någon skrev att det är WT att äga samma bil i mer än fem år.
Stackars alla dem som samlar på klassiska bilar...
Är du läskunnig? Aldrig skrivit att det är WT med gamla bilar utan epa bilar/traktorer. Finns en kung i sin epa och det är Mats i Köping!
Citera
2023-02-08, 03:38
Medlem
Citat:
Är du läskunnig? Aldrig skrivit att det är WT med gamla bilar utan epa bilar/traktorer. Finns en kung i sin epa och det är Mats i Köping!
Jag skrev ju att någon skrivit att det var WT, inte att du gjort det. Men jag citerade bilkommentaren eftersom jag kom på det "på tal om bilar" helt enkelt.
Citera
2023-02-08, 03:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Om du kör epatraktor!

Näe håller inte med. För 20 år sen kanske. Nu är det rika bonnpojkar som kör EPA.

Edit: mer wt att inte kunna köra bil. Typ att inte ta körkort.
Citera
2023-02-08, 03:45
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Näe håller inte med. För 20 år sen kanske. Nu är det rika bonnpojkar som kör EPA.

De flesta som lär sig köra bil tidigt och ta körkort är människor ni definierar som WT bortsett från dem som aldrig fått hjälp med mycket alls i livet och därtill inte kan köra bil.
Citera
2023-02-08, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Nu blir många intellektuella i Stockholms innerstad triggade!
(Japp, har kännedom om flera som bor där som är högutbildade, men som aldrig brytt sig om att ta körkort. Lite underligt ur mitt perspektiv, jag är från en lite mindre stad och här har "alla" körkort.)
Citera
2023-02-23, 21:24
Medlem
flaess avatar
När du aldrig har hört talas om vett och etikett. Smackar och pratar med mat i munnen, hostar och rapar rakt ut vid fikabordet utan att hålla för munnen, säger "öh, hörru!" till chefen istället för "ursäkta!", och så vidare.

När du är 25-30 år gammal, men till följd av ett uruselt leverne redan har börjat bli gråhårig, fått djupa rynkor i ansiktet och tappar håret.
Citera
2023-03-09, 21:33
Medlem
flaess avatar
När du klagar på att du har svårt att få ekonomin att gå ihop i dessa tider, men ändå väljer att lägga 10 000 spänn på ännu fler tatueringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in