2022-12-11, 18:59
Medlem
Mitch-Moons avatar
När du rackar ned på ölen Ey Bro i en tråd på Flashback, bara för att dagen efter gå till bolaget och köpa några burkar av just den sorten.
Citera
2022-12-11, 19:29
Medlem
fellowvessels avatar
När du lever i hus eller lägenhet utan vägglöss & kackerlackor och dina väggar inte är av kartong eller jord & dina ungar inte gruppvåldtar.
Citera
2022-12-23, 16:04
Medlem
-GGs avatar
WT vet jag inte, men kukbilder är det riktigt låg klass på.
Och folk som håller på med vedervärdiga sexmassager av olika slag och åker på konferenser eller mässor om det ämnet.

Samma sak med så kallade "swingers".

Urk urk urk.
Citera
2022-12-23, 17:50
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
* När du "håller" på ett lag i något annat land... Seriöst, hur ofta ser du Barcelona eller Liverpool "irl"..?

Hur menar du att det är trashigt bara för att man inte ser laget ofta eller alls? Och även *om* det vore trashigt så vore det inte WHITE trashigt.
Citera
2022-12-24, 02:24
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
När du Röstar SD men äter kebabrulle 2 ggr i veckan.

Klockrent. Du vet att du är WT när du röstar på SD.

Citat:

WT = brist på takt, kvalitet och bildning.
Senast redigerad av Xedome 2022-12-24 kl. 02:28.
Citera
2023-01-12, 18:30
Medlem
DidierDrogba02s avatar
När du har askfatet med fimpade cigaretter på nattduksbordet.

Det första du gör när du vaknar är att blanda en grogg på cola och vodka vilket används som munskölj.

Du har en soptunna full med använda trisslotter.

Kör en Chevrolet med countrymusik på radion (Fett Amerikanskt liksom!) men stannar för att handla på Ikea för man måste ju ändå tjäna fosterlandet. Du har en sorts identitetskris som aldrig riktigt går över.

Hatar Melodifestivalen och kallar det för ett jävla svennebananjippo, men likt fan käkar du tacos och hänger upp discokulan i taket när du får reda på att ett meningslöst dansband ska uppträda med noll chans att vinna.

Du åker fast för att ha skjutit luftgevär mot grannens häck och kör med sämsta bortförklaringen till polisen typ såhär:

Eh det var så man busade på farfars tid!
Citera
2023-01-12, 20:31
Medlem
Du ändvänder silvertejp till allt du har fördärvat.
Citera
2023-01-13, 10:05
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det är ju en smickrande tråd det här.
Jag är nog ett stort enda WT.
Känns ju bra att ha åstadkommit en social titel i livet, plus flera barn, villa och fin tjej.

Ni som är allt utom WT (lyckliga ni) slipper nog allt det där hemska, som hör ett normalt liv till.

Du kanske inte är ett WT.
Men om du varken har kvinna eller barn efter 30, så är ju jävligt kass! Då har du ju inte ens gjort det mest basala i livet.

Vad yrar du om? Blev du tappad ofta som liten? Har man inte gjort sig finansiellt oberoende och lever livet så som du själv vill leva det utan att behöva bry sig om samhälle och omvärld, så har man inte uppfyllt det absolut mest basala i livet, frihet.
Citera
2023-01-13, 10:15
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Vad yrar du om? Blev du tappad ofta som liten? Har man inte gjort sig finansiellt oberoende och lever livet så som du själv vill leva det utan att behöva bry sig om samhälle och omvärld, så har man inte uppfyllt det absolut mest basala i livet, frihet.

Frihet är ett högst personligt sinnestillstånd.

Du har långt kvar i utveckling och insikt min vän.
Citera
2023-01-14, 11:07
Avslutad
När man har ketchup, senap och grillkrydda på all mat.
Citera
2023-01-15, 09:07
Medlem
swentr.sites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Klockrent. Du vet att du är WT när du röstar på SD.

Citat:

WT = brist på takt, kvalitet och bildning.
Du vet du är WT när du i en tråd man går efter hudfärg kritiserar ett parti som sorterar människor som du själv gör

Bildning kan lika gärna vara autister och idioter som är WT och plågat sig igenom högskolan av mindervärdeskomplex
Citera
2023-02-08, 01:32
Medlem
Herregud, vilken diskussion! Jag hade sett förkortningen WT ett antal gånger utan att förstå vad det egentligen stod för. Efter att ha läst slupmässiga delar av den här tråden så har jag förstått att WT kan innebära i stort sett vad som helst som man ogillar. Jag kan tydligen lika gärna skriva att det är WT att ha ett VISA Platinum i plånboken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in