2018-02-12, 20:58
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobsmonster
Du vet att du är patrask när du är så pass obildad att du tror att sexualbrott är humor eller något som sker hos människor som det går att se på hos ytan innan.

När du tycker att du är kul som skojar om sexuella övergrepp gällande minderåriga.

När du är medlem i #attvarakorkadärinteetthinderonline

Sexualbrott är humor enligt #jagärhär. En wt känner inte till statistik och överrepresentation.

Citat:
Ursprungligen postat av #jagärhär
”Jo du, små flickor med långa ögonfransar kan ställa till ett helvete för grabbar, män. Lite gråt och tandagnissel brukar ju hjälpa i alla lägen för tjejer, fy faaan vilka ynkliga människor, jag spyyyr”

(FB) Talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig

https://nyheteridag.se/kvinnor-i-jagarhar-stottar-afghan-som-domts-for-sexovergrepp-mot-14-arig-flicka/

https://samnytt.se/uppgifter-s-politiker-bakom-motet-med-lofven-visste-om-utredning-mot-sexbrottslingen/

(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-02-12 kl. 21:06.
Citera
2018-02-12, 21:08
Medlem
Dontcallmedudes avatar
När rövhållet är det mest exotiska stället du har haft sex i!
Citera
2018-03-29, 13:25
Medlem
Jag känner mig väldigt WT just nu.

Super mitt i veckan.
BIB vin givetvis.
Klippte just upp hörnet på påsen för att verkligen få dom sista dropparna.

Nästan så att jag byter om till mysbyxor och foppatofflor...
Citera
2018-03-29, 20:17
Bannlyst
Du är medlem i Ung Vänster eller VPK , gillar att grill kattungar över öppen eld.
Citera
2018-04-05, 00:10
Medlem
Darwins avatar
Du har en relativt dyr och fin TV, men du kör konstant på fel bildformat och färg- och kontrastinställningarna är helt åt skogen, så den faktiska bildkvalitén är sämre än på en gammal tjock-tv.

Du spyr ofta och gärna förakt över öl och vinsnobbar, men håller samtidigt gärna låda i timmar om ditt stora kunnande om whisky, och givetvis är Fireball din favorit "whisky".
Citera
2018-04-23, 08:38
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Du har en relativt dyr och fin TV, men du kör konstant på fel bildformat och färg- och kontrastinställningarna är helt åt skogen, så den faktiska bildkvalitén är sämre än på en gammal tjock-tv.

Du spyr ofta och gärna förakt över öl och vinsnobbar, men håller samtidigt gärna låda i timmar om ditt stora kunnande om whisky, och givetvis är Fireball din favorit "whisky".

Jack Daniels funkar också
Citera
2018-04-23, 09:54
Medlem
När du flyger ekonomi alt premium ekonomi
kör volvo
åker till Seychellerna istället för Fiji
bara har bostad i Sverige
måste jobba för att tjäna pengar, inga passiva inkomster
När ditt kokain är utspätt
du städar själv dina bostäder
Citera
2018-05-12, 11:24
Medlem
Med reservation för att jag egentligen ogillar sådana här trådar(då vet man att man är medelklass!).
Men jag kan faktiskt inte undanhålla er detta, trots att det är bakom betalvägg.
Jag har inte läst tråden, men efter detta kan ni nog stänga den.

http://www.blt.se/nyheter/tatuering-blev-fel-tvingades-byta-namn/
Citat:
Tatueraren skrev fel. Kevin blev Kelvin. Och familjen Sandström bytte namn på sitt barn.
Citera
2018-05-13, 11:26
Bannlyst
När man tycker det är häftig att betala skatt, man har fått smeknamnet nacka madrassen och man tycker att Sverige inte har någon kultur. Själv myglar man värre än dom flesta i samhället.
Citera
2018-05-15, 17:29
Medlem
jay.simpsons avatar
Jag kollade lite på det okända paret använde sig av liksom i var och varannan mening. På tal om det okända delta i det okända luktar wt samma wt stämpel som att delta i lyxfällan och ung och bortskämd.

Liksom
Döpa sina barn till Tiger och Chili. Kom på att jag skulle googla på hans namn och se vad det blev av honom till min skräck såg jag namnen på barnen.
Alla dokusåpor som går ut på att knulla i tv. Deltagarna har stämpeln wt nu och för alltid.

https://www.hant.se/robinson-robban-om-den-svara-barndomen-ren-terror-bade-psykiskt-och-fysiskt/

Till och med värre liksom än att döpa sina barn till Kevin och Liam. Åtminstone riktiga namn som funkar om man planerar flytt utomlands.
Citera
2018-05-18, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Med reservation för att jag egentligen ogillar sådana här trådar(då vet man att man är medelklass!).
Men jag kan faktiskt inte undanhålla er detta, trots att det är bakom betalvägg.
Jag har inte läst tråden, men efter detta kan ni nog stänga den.

http://www.blt.se/nyheter/tatuering-blev-fel-tvingades-byta-namn/

Kelvin är ju ett fan så mycket vettigare namn än Kevin, men WT-markören är att idioterna till föräldrar inte fattar det. Du verkar inte fattat heller? SI är väl ungefär som IS, eller vad tror du?
Citera
2018-05-18, 22:05
Medlem
GalenSkånings avatar
Volvo, nuff said
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-05-18 kl. 22:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in