2017-09-10, 17:35
Medlem
Du vet att du är white trash när du lyssnar på Levi Klaussen och tycker att "det svänger"!
Citera
2017-09-10, 17:59
Bannlyst
.. Du rösta på miljöpartiet eller VPK.
.. Du fick inte göra lumpen, för du kissade i sängen eller hade konstiga politisk värderinga att man inte skall bära vapen.
.. Du går runt i gamla m/59 persedlar köpta på Ö&B med en massa "politiska" symboler" och se ut som trasch.
.. Du dyrkar mördare som Lenin och Karl Marx.
.. Du är medlem i Ung vänster och gillar att grilla katt ungar över öppen eld.
.. Du har tatueringar på hela kroppen.
.. Du röker.
.. Här skulle jag säga åka trimmad Volvo 240.. Men 240 börja bli en fin bil som Volvo P1800S
.. Du grät när Berlin muren föll.
.. Du tro på att tiggare är fattiga och dom måste tigga på Stockholms gator pga "rasism" i hemlandet. Du har inte insett att dom är brottssyndikat som blåser dej.
.. Du tycker att man skall höja skatterna på sparade pengar, sedan kan ditt parti sprida ut pengarna ibland socioekonomiska miffon i miljonprogrammen.
.. Du vägra att erkänna att din parti VPK begick folkmord på Kiruna Svenskarna och du bli kränkt när man nämner att din Kamrat Stalin mördade 4000 Polska officerare.
Senast redigerad av 53280 2017-09-10 kl. 18:02.
Citera
2017-09-10, 19:31
Medlem
...tänker att i stockholm bleker alla tjejer anus...

...super sig full på listerin...

...känner att det är viktigt att tala om att just du inte blir ett dugg kränkt av den här tråden...
Citera
2017-10-03, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Sinnesslöhet ser dock jag, och säkerligen många med mig, som ett ytterligt signum för WT, så ditt resonemang håller inte riktigt, vill jag påstå.

En liten notis, är att dom allra flesta högerextremister jag mött har i regel varit WT.

Dom flesta vänsterextremister är WT.. Dom går runt i gamla trasor ..
Citera
2017-10-03, 17:57
Medlem
-När du väljer att ha mössa eller annan huvudbonad på dig när du äter eller är innomhus för den delen.
-Har cargopants.
-Uppdaterar din Facebookstatus med: R.I.P [kändisnamn] så fort någon kändis dör.
-Dricker öl ur 50cl burk.
Citera
2017-10-03, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
...tänker att i stockholm bleker alla tjejer anus...

...super sig full på listerin...

...känner att det är viktigt att tala om att just du inte blir ett dugg kränkt av den här tråden...

Du är förmodligen wt själv som inte vet att det inte går att bli full på listerine, tro mig, jag har provat.
Handtvål däremot, det är en helt annan sak.
Citera
2017-10-12, 02:28
Medlem
Propagandists avatar
- Du håller med sverigedemokraterna men rösta sosse eller gör en stor grej av att du röstar sd, SD2019!!!

- Du tycker att sverigedemokraterna är för "höger" i ekonomiska frågor.

- Du tror att Jimmie Åkesson är nästa führer och kommer fixa det här, heja Jimmie.

- Du konsumerar antiintellektuell media såsom aftonbladet, expressen, frida med mera.

- Du går på bidrag eller har ett låglivs arbete som du hatar.

- Du köper limpor av märkena blend, pall mall eller LM.

- Du röker 1-2 paket om dagen.

- Du rullade förut dina egna cigaretter för att spara pengar men tyckte de blev för jobbigt och handlar nu limpor igen.

- Arboga 10,2

- Du lyxar till det på fredagen med något billigt kött, fläskytterfile och frysta pommes i stekpannan eller på grillfunktionen (mycket viktigt) i ugnen och köpe-bea till det mums.

- Du kallar grönsaker för kaninmat

- Du handlar mat på lidl och skjorta på dressman.

- Du har ett konto på flashback under namnet "runkbullen", "slaskfittan" eller liknande.

- Du skriker när du samtalar med folk.

- Du drar samma gamla skämt om och om igen som att du lider utav tourettes.

- Du har ställt ett ultimatum att om inte du har hittat en flickvän vid 30-40 års ålder får det bli thaifru.

Jag tycker att listan är väldigt slående.
Citera
2017-10-12, 02:47
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagmar.ebbesen
Amerikaner som döper sina barn till Ikea?

Jag förstår inte hur någon kan finna Ikea som ett passande namn till sin avkomma älskar man inte ungen. Jänkarna var lite mer wt på 80- och 90-talet ser ut som att trenden slocknat.
Citera
2017-10-12, 02:51
Medlem
fyrtionios avatar
När du kommer försent till allting, hela tiden, varje gång.
Citera
2017-10-14, 16:57
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propagandist
- Du håller med sverigedemokraterna men rösta sosse eller gör en stor grej av att du röstar sd, SD2019!!!

- Du tycker att sverigedemokraterna är för "höger" i ekonomiska frågor.

- Du tror att Jimmie Åkesson är nästa führer och kommer fixa det här, heja Jimmie.

- Du konsumerar antiintellektuell media såsom aftonbladet, expressen, frida med mera.

- Du går på bidrag eller har ett låglivs arbete som du hatar.

- Du köper limpor av märkena blend, pall mall eller LM.

- Du röker 1-2 paket om dagen.

- Du rullade förut dina egna cigaretter för att spara pengar men tyckte de blev för jobbigt och handlar nu limpor igen.

- Arboga 10,2

- Du lyxar till det på fredagen med något billigt kött, fläskytterfile och frysta pommes i stekpannan eller på grillfunktionen (mycket viktigt) i ugnen och köpe-bea till det mums.

- Du kallar grönsaker för kaninmat

- Du handlar mat på lidl och skjorta på dressman.

- Du har ett konto på flashback under namnet "runkbullen", "slaskfittan" eller liknande.

- Du skriker när du samtalar med folk.

- Du drar samma gamla skämt om och om igen som att du lider utav tourettes.

- Du har ställt ett ultimatum att om inte du har hittat en flickvän vid 30-40 års ålder får det bli thaifru.

Jag tycker att listan är väldigt slående.

Låter som du beskriver V och S väljare 😂
Citera
2017-10-19, 19:29
Medlem
schiklgrubers avatar
En riktig liten wt-slyna har knappt slutat högstadiet men är redan tvåbarnsmor. Hon bor tillsammans med sin mor och sina morföräldrar, eftersom modern aldrig flyttade hemifrån. Högstadiet gick hon färdigt bara därför att hon måste, gymnasiet kommer hon aldrig gå. Inom ett par år har hon klämt ut några ungar till, så att hon ska kunna leva på barnbidrag och underhåll de kommande åren. Har hon riktigt tur finner hon sig en liten sjaskig lägenhet som hon inreder så fint så fint med väggord, USA-flaggor och shabby-chic. Då får hon dessutom bostadsbidrag, så då är livet fint. Då blir det pizza till barnen och billigt skitvin till mamma wt-slyna.
Röker som en borstbindare gör hon också, gärna level menthol. Det är ju så billigt och bra, och så är det gott också, tycker mamma wt-slyna. Mamma wt-slyna d.ä. röker gula Blend och ser ut att vara närmare 50 fastän hon inte ens passerat 35.

Både pappa wt d.y. och pappa wt d.ä. är ute i bilden. De tog sina Volvo 740 eller Volvo 940 och for iväg på den där jävla bilfestivalen som hålls varje år och kom aldrig tillbaka. Förmodligen hittade de nya små wt-slynor att göra med barn.

Så tror jag det funkar i wt-världen.
Citera
2017-11-25, 23:00
Medlem
När du köper kläder du inte har råd med

När din bil är ditt liv

När du tror du är något för att du läser en civilingenjörsutbildning

När du ser ner på underklassen

När du ser ner på människor i fattiga länder

När du konsumerar "finkultur" och gärna visar upp det

När du tror ingen förstår dina fuktiga memes

När du röstar i val och tror du är en bra samhällsmedborgare