2016-08-20, 20:21
Medlem
tumbleeweeds avatar
När du konverterar till Islam, fredens religion.
Citera
2016-08-21, 13:27
Medlem
.Kurgan.s avatar
När du har din doftgran/wunderbaum, som slutat att utsöndra doft, som inlägg i skorna, som skosula, som tandtråd, som pålägg på mackan eller som smörkniv.
Citera
2016-08-26, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
WT, blir man ett eller föds man till ett?

Man kanske ÄR ett?

I alla fall så gör jag skillnad på underklass och WT?
Gör(tänker)jag fel, då?
För WT i mina ögon är någon som kan men som inte vill medan underklass är den som vill men inte kan.
Citera
2016-08-28, 14:24
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmimu
Som man kan handla på mataffär tycker jag Zoega😌

Jag tror inte att du hade klarat en blindtest.
Citera
2016-09-09, 23:04
Avslutad
Du har gått "livets hårda skola".

Har doftgranar och tärningar i bilen.

Är fascinerad av neonljus.

Har läsk som bordsvatten.

Gillar bokserien "Sagan om isfolket"
Citera
2016-09-09, 23:30
Bannlyst
När du röstar på Miljöpartiet.
Läser Aftonbladet
Lyssnar på P3
När du inte vet vad OBSLÖSA eller det 7S betyder.
Citera
2016-09-25, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Man kanske ÄR ett?

I alla fall så gör jag skillnad på underklass och WT?
Gör(tänker)jag fel, då?
För WT i mina ögon är någon som kan men som inte vill medan underklass är den som vill men inte kan.

Ja, jo! Men med Palmes hjälp så fick vi denna klassen WT, en klass och som regerar, och detta STORT , än idag.
En social grupp och som medelst Palme fick hjälp att leva billigt på stulna pengar, detta både från underklassen och från överklassen och därigenom kunde låtsas vara och verka över klasserna, som t. ex här då övre och undre arbetarklass och över undre och övre medelklass.
Det finns inga klasser, det finns bara antingen eller.
Och allt däremellan är just WT.
Men detta att slicka uppåt och sparka nedåt är väl för mig iaf signifikant med just WT.
Citera
2016-09-25, 08:53
Medlem
rolemodels avatar
Skaffar barn när du studerar eller inte har ett fast jobb.
Citera
2016-10-01, 17:54
Medlem
Du är White trash om

*Du tycker att kanaler som Tv3 och Kanal 5 har roliga och kreativa program (ex. Paradise Hotel)
*Du beter dig som en kung/drottning på hotell och restauranger (Är svinig och behandlar personalen som om de vore dina betjänter)
*Du tror att Viralsidor som Omtalat skriver sanna historier
*Du tycker att "Sociala experiment" på Youtube är på samma nivå som Philip Zimbardos experiment
*Du väljer att beskriva dig själv med ord som "social" och "inte som alla andra"
*Du tycker att du är framgångsrik och driven trots att dina föräldrar har betalat för din bil, lägenhet och dina semesterresor
*Du anser att ditt körkort är ditt livs största prestige
*Du använder kospirationsteorier som källor i dina argument
*Du dumförklarar en åsikt som du inte håller med istället för att använda sakliga argument
*Du använder termer och fraser i dina argument som "haha sluta va avundsjuk", "lilla gumman/gubben", "sluta dra alla över en KANT", "men det där har aldrig hänt mig så du har fel" och andra enkla och hjärndöda meningar
*Du tycker att Aftonbladets och Nyheter24s kommentarsfält håller en hög intelligensnivå
*Du använder överdrivet med emojis
*Du tror att politikerna och regeringen ska ställa allt till rätta och "rädda" samhället efter varje val
*Du tror att bomba sönder Syrien kommer att lösa konflikten
*Du har gått "livets hårda skola"
*Du gnäller på service och renlighet på snabbmatsställen som Mc Donalds och Burger King
*Du tycker Stureplan är jämförelsebart med New York
*Du skryter högt med dina vänner (helst bland mycket folk) om hur mycket ni super och ligger
*Du vill inte se verkligheten(fattigdom och krig) i nyheterna
*Du kan inte skillnaderna på krönika, debattartikel, artikel och andra textyper
Citera
2016-10-03, 12:25
Medlem
Gafflens avatar
1. Du tror att alla invandrare är brottslingar
2. Du har citat som " carpe diem " uppsatt på väggen hemma.
3. Du hatar invandrare, men folk från Usa är najs.
4. Du blir upprörd över ord som "vitlök"
5. Du skriver "ja" istället för "jag".
6. Din grammatik är värre än min.
7. Du har chabby chic hemma.
Citera
2016-10-03, 13:44
Medlem
Beatriceaurores avatar
När du har stora guldinramade färgfotografier på hela familjen uppklädd och fin på vardagsrumsväggen. Plus separata foton på gullungarna, också på vardagsrumsväggen.
Du har en stor cirkerund ljushållare i form av spiral på väggen, samt "Carpe diem", "Love", "Family first" uppklistrat som bokstäver på väggen. Obs att sentenserna ska vara på utrikiska
När du tycker om nylongardiner i svart och lila.
Citera
2016-10-03, 15:29
Medlem
HasseBanans avatar
En sak som inte nämnts så mycket i tråden är den WT:ska klantigheten och slarvigheten. Att t.ex. riva upp en förpackning med ris eller pasta på fel sätt så att allt ramlar ut på golvet, varpå WT-Johnny svär och slår till något föremål i ilska och tar fram sopskyffeln och sopar upp det och slänger det. Eller inte klarar att hantera mjölkförpackningar utan skruvkork och river upp hela ovansidan så att det inte går att hälla i glaset utan att spilla ut. Frånvaro av finmotorik utom när det gäller bilar och mopeder. WT-Johnny klarar inte att steka ett ägg med "sunny side up", trots att han "övat" hela sitt liv, Det blir bara äggröra av det. Han är också mästare på att sätta något att koka upp på spisen, för att sen glömma av det och hör sedan när vattnet rinner över kanterna och fräser på plattan och skriker "faan"!!, varpå han tar disktrasan, flyttar på kastrullen/grytan och torkar upp samtidigt som han svär över att disktrasan blir skållhet i handen.

Chips i sängen är en klar WT-klassiker. WT-Johnny är stupfull och börjar äta av en påse grillchips eller sourcream & onion, som han givetvis också öppnar på ett klantigt sätt så hela sidan av påsen rivs upp och han vaknar senare med chips i hela sängen. Obs att det inte är WT att klanta sig någon gång ibland, men om man sätter det i system så är det helt klart WT.

Att äta med bara gaffel och tugga med öppen käft samtidigt som man smackar är väldigt WT. Speciellt om man har keps på sig inomhus.

Även att slänga mat för att man "inte orkar äta upp allt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in