2012-04-16, 17:45
Medlem
Tag_Mans avatar
När du säljer din Volvo på blocket, utan att använda stor bokstav eller punkter, samtidigt som du skriver något i stil med: med en tår i ögat ska jag nu sälja pärlan....

Vitt, slöddrigt grädde på moset får du om du skriver märket på bilen i fältet där du skriver ditt namn
Citera
2012-05-02, 16:27
Medlem
Zenon1s avatar
Vad sägs om detta: när du tror att Afrika är ett land, att vår nuvarande kung har efterträtt sin pappa, att humor är detsamma som skratt och skämt och att människor är antingen goda eller onda.
Citera
2012-05-02, 16:41
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon1
Vad sägs om detta: när du tror att Afrika är ett land, att vår nuvarande kung har efterträtt sin pappa, att humor är detsamma som skratt och skämt och att människor är antingen goda eller onda.
Antingen är man god eller ond, humor så skrattar man eller ler, har han inte det? Alla i Sverige vet att Afrika är en kontinent.
Citera
2012-05-02, 16:52
Medlem
Turkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
Antingen är man god eller ond, humor så skrattar man eller ler, har han inte det? Alla i Sverige vet att Afrika är en kontinent.

Vadå, antingen är man god eller ond?
GRÅZONER!

Humor är inte att skratta eller lé, humor är när man har förmågan att känna glädjekänslor.

Carl XVI Gustaf är son till prins Gustaf Adolf.

Du har uppenbarligen inte träffat idioter i Sverige då eller?

Edit:
WT
Senast redigerad av Turkfan 2012-05-02 kl. 16:56.
Citera
2012-05-02, 16:55
Medlem
Turkfans avatar
Enligt den här tråden är 99% av alla svenskar WT...
Like the fuck...
Citera
2012-05-02, 17:01
Medlem
Hallonjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
1) Du är vit.
2) Du är tatuerad.
Är du allvarlig?
Citera
2012-05-02, 17:41
Medlem
pletis avatar
..du funderar på att börja samla på Absolut vodka-flaskor
Citera
2012-05-02, 17:46
Medlem
Alla som är på elmia och 100% Party och även tycker uttrycket kbk är as ballt.
Citera
2012-05-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whokilledbambi
Du har ett barskåp i vardagsrummet.

Jo, det har du nog rätt i ändå, det lite finare folket drar väl spriten från nattduksbordet

Men jag skulle nog sätta WT-stämpeln på människor som använder svordomar som fan/helvete eller dylikt i alldeles för många sammanhang. Språket och allmän uppfostran som omfattar blandannat bordsskick, hållning och rent generellt hyfs är för mig det som urskiljer WT'n från mängden.
Senast redigerad av Thanter 2012-05-02 kl. 17:49.
Citera
2012-05-02, 17:51
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pleti
..du funderar på att börja samla på Absolut vodka-flaskor

Njaa... så farligt är det inte. Alltid kul som hobby att samla på nåt ovanligt. Det hade varit extremt WT om det hade varit tomma flaskor utan någon som helst plan på vilken fabrikant man håller sig till, PLUS om man tar första bästa flaskan till sin samling utan att nånsin har smakat på just den spritsorten.
Citera
2012-05-02, 19:10
Medlem
..Du har plockade ögonbryn med nya ditmålade högre upp.
Citera
2012-05-02, 22:26
Avslutad
tihihihiiiiii

Jag vet att jag är ett WT när jag stött på WT
Typ: Jag skriver inte 20 inlägg/ dygn på hemsida, jag har inte tappat körkortet för jag typ skulle ju ba köra till macken och köpa "cigg", jag har inte 5 ungar, jag har fått sparken, men jobbat i 20 år, jag kan soc. och bidrag och allt d på mina 5 fingrar, ja stavar för mkt pärfäkt, ja påstår typ 20 ggr/ dygn på hemsida att jag läser till "Civilingenjör"- men tid att häcka på en typ "WT- sida" har jag!
Jag fnittrar inte, på min höjd jag kan skratta... men då har jag väl "Asperger"?
Tihihi! Kort sagt: Jag är WT för att WT så kräver
glömmde ja hur mkt anndra beyder plötslit när ja får kritig för minna osikter?
tihihihiiiiii
Senast redigerad av hee4r 2012-05-02 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in