2010-11-18, 10:37
Medlem
pang olufsens avatar
....du känner dig snygg i din adidaskeps och Tors hammare dinglandes runt halsen.
Citera
2010-11-18, 10:38
Medlem
Goonslaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundtant
Du är WT när du påstår att du har din egen stil samtidigt som du ser likadan ut som alla andra i ditt umgänge.

Och...

När du läser kultursidorna i DN.
När du ser Fight Club en gång till.
När du bor i en vindsvåning i Sthlms innerstad.
När du lyssnar på obskyr musik.
När du källsorterar.
Citera
2010-11-18, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akademikern
Du vet att du är WT när du inte förstår att det heter skillnaden mellan ironi och sarkasm
Du vet att du är WT när du är allmänt bög och märker ord.
Citera
2010-11-18, 10:41
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.

I mina ögon är du av WT-kalibern..

(...)

Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.

Tack och hej
Bra lista, mycket som jag tycker stämmer... Men du gled över till svenne på de flesta.
Inte någon jätteskillnad tyvärr, men tycker inte man kan kalla någon som drar in 22 000 och årligen åker till Kreta etc är värd att kallas WT. Däremot kan man kalla dem svenne. Som fan.

Edit: Jag blir också sugen på att kommentera folks inlägg på något sätt som visar att jag tycker de är WT, men jag tycker ni som håller på och gör det borde sluta med det och hålla er till topic.
Ska även se om jag kan få ihop en lista

Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
* När du garvar hejvilt åt "Parlamentet" på söndagar som du gjort de senaste 10 åren.

* När du kommer på dig själv med att se den där Beck-filmen efter Parlamentet en gång till fast du sett den 3 gånger förut.

* När du läser Aftonbladet och slänger huvuddelen.

* När du funderar på att ta med frugan till Thailand för att "komma iväg från höstrusket*

* När du på riktigt börjar gilla tanken på att skaffa radhus.
Också svenne.
Senast redigerad av Dr.Dre 2010-11-18 kl. 10:45.
Citera
2010-11-18, 10:44
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
Verkar som du inte ser något som helst nöje här i livet utan du bryr dig bara om vad alla andra tycker. High five!

Kan inte säga att detta händer mig dagligen, men det händer. Fan, jag är WT.
Citera
2010-11-18, 10:45
Medlem
Gusys avatar
Du vet att du är WT när din sexåriga son precis tagit hål i örat.
Citera
2010-11-18, 10:46
Medlem
...du köper dina kläder på marknader (typ Koppabergs, Rättviks m.m.)
...du bär sportbrillor jämt (även i mörker)
...du går runt i dina varselbyxor från jobbet 24/7
...du är för vargjakt med den enda förklaringen att du inte vill att de ska äta upp din hund
...du åker flera gånger i månaden till Tyskland och köper alkohol för att sälja i Sverige
...du har Thors hammare på din halskedja
...du, som tidigare nämnts men som är definitionen av ett WT, har röstat på SD, eller va säger ni: http://www.dt.se/nyheter/article751405.ece
Citera
2010-11-18, 10:46
Medlem
Du åker på ravekryssningar på Cinderella, du har tribals, det enda du äter är kebab, pizza och annan snabbmat (även mycket läsk), har svårt att argumentera och ta ställning från olika perspektiv utan har istället en bestämd åsikt som du bara "tycker är självklar". Du har betalningsanmärkningar och du bor gärna i exempelvis Vällingby.
Citera
2010-11-18, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av reberdansk
...du köper dina kläder på marknader (typ Koppabergs, Rättviks m.m.)
...du bär sportbrillor jämt (även i mörker)
...du går runt i dina varselbyxor från jobbet 24/7
...du är för vargjakt med den enda förklaringen att du inte vill att de ska äta upp din hund
...du åker flera gånger i månaden till Tyskland och köper alkohol för att sälja i Sverige
...du har Thors hammare på din halskedja
...du, som tidigare nämnts men som är definitionen av ett WT, har röstat på SD, eller va säger ni: http://www.dt.se/nyheter/article751405.ece
Vad är det för fel på tors hammare? Nej jag har ingen själv...men jag tycker det är helt ok.
Citera
2010-11-18, 10:49
Bannlyst
så fort du vaknar så dricker du coca och bakar in en prilla i munnen
Citera
2010-11-18, 10:49
Medlem
xobxs avatar
..när du bor i Stockholm.
Citera
2010-11-18, 10:51
Medlem