2012-12-22, 11:41
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptentu
När en wt kvinna/tjej färgar håret varje jävla månad
När man kör en bil som är från 95 och neråt!
Men färgar man inte om håret blir det ju utväxt, och det är WT tycker jag .
Citera
2012-12-22, 18:58
Medlem
kaptentus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Men färgar man inte om håret blir det ju utväxt, och det är WT tycker jag .
Ah håller med där efter lite genomtänkande
Citera
2012-12-22, 19:00
Medlem
kaptentus avatar
När ett wt bär fejkade tjocktrjöor Ed Hardy kopior som var märket "really point" eller liknande. De bär ju skiten på vintern med
Citera
2012-12-30, 13:51
Medlem
Mattelols avatar
När du postar i den här tråden och ger exempel med ett språkbruk som innefattar stavfel och särskrivningar.
Citera
2013-01-04, 17:40
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
När man får reda på att något är nyttigt och blir glad och stolt över att man minsann äter det rätt ofta.
Citera
2013-01-05, 14:20
Medlem
Jeremiadlantents avatar
Man är WT när man tycker att förstorade bröst är sexigt även när de börjar närma sig M-kupa.
...när man ska envist och långdraget försvara sin egen rätt till att leva så fort man känner sig hotad.
...när man skiter i att göra rent toaletten hemma.

Men riktig WT finns knappt i Sverige efter att ha varit i USA och sett trailers och rednecks. Seriöst, även Conny, 47, industriarbetare som bor i ett ruckel ute i skogen är mer sofistikerad än dem.
Citera
2013-01-05, 15:05
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiadlantent
..när man ska envist och långdraget försvara sin egen rätt till att leva så fort man känner sig hotad.

Men sådär är väl de flesta människor, inte bara WT. Tycker de flesta människor är patetiskt rädda om sina liv.
Citera
2013-01-05, 15:57
Medlem
parkråttas avatar
Du vet att du är wt när du röstar på SD. Svårare än så är det inte.
Citera
2013-01-05, 19:49
Medlem
Du vet att du är WT när du skriver att någon är WT
Citera
2013-01-06, 19:11
Medlem
DrickaLattes avatar
Att ständigt banta och sedan gå upp igen, är äkta WT. Att ta hem nya män till din bostad är WT. Gravid innan fast inkomst och i tidig ålder är WT. Färga håret jämt och ständigt är WT. Att prata helt öppet om sina problem är WT. Att döpa dottern till Tindra, eller sonen till Melvin är WT. Att skita i städning och matlagning är WT. Att ha överdrivet mycket smink är WT. Knullas av hästar är WT.

Detta gäller alltså kvinnorna. Nu över till männen. (Däremot kan vissa saker blandas)

Lyssna på Eddie Meduza är WT. Att runka helt öppet är WT. Ständigt dricka öl och skryta om det är WT. Att vara fixerad av Volvo är WT. Snacka skit om invandrare men äta av invandrarpizzerians mat är WT. Snusning är WT. Dålig kvinnosyn är WT. Ed Hardey och dyrkandet av detta är WT. Dum och okunnig är WT. Hata droger med själv dricka är WT. Homofobi är WT. Att knulla avgasröret är WT.
Citera
2013-01-06, 20:53
Medlem
Pyzkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrickaLatte
Att ständigt banta och sedan gå upp igen, är äkta WT. Att ta hem nya män till din bostad är WT. Gravid innan fast inkomst och i tidig ålder är WT. Färga håret jämt och ständigt är WT. Att prata helt öppet om sina problem är WT. Att döpa dottern till Tindra, eller sonen till Melvin är WT. Att skita i städning och matlagning är WT. Att ha överdrivet mycket smink är WT. Knullas av hästar är WT.

Detta gäller alltså kvinnorna. Nu över till männen. (Däremot kan vissa saker blandas)

Lyssna på Eddie Meduza är WT. Att runka helt öppet är WT. Ständigt dricka öl och skryta om det är WT. Att vara fixerad av Volvo är WT. Snacka skit om invandrare men äta av invandrarpizzerians mat är WT. Snusning är WT. Dålig kvinnosyn är WT. Ed Hardey och dyrkandet av detta är WT. Dum och okunnig är WT. Hata droger med själv dricka är WT. Homofobi är WT. Att knulla avgasröret är WT.
Haha tack för dagens garv men nu har jag inte tid att sitta här längre. Nu ska jag och min kärring gå och lägga tindra och melvin sen ska vi vänta en vecka till med att städa och diska. Efter de ska vi planera midagen imon men de blir väl en macdonaldsmeny igen till familjen. Kärringen hade ingen inkomst innan hon blev gravid vid 17års ålder med mig som va ca 24då utan fast inkomst. Sen ska hon tvätta av sig allt sminket hon har i nyllet nu och de brukar ta ca 45min.
När hon gått och lagt sig ska jag baka en stor fet grovlös och johhny och ronny och jag ska gå ut och dunka på eddie meduza och tattarlaga ronnys sevvenföörti. Kvinnosyn har jag då inte dålig utan min kärring ska stå i köket o ge mig en avsugning såfort jag kommer innanför dörren. När sevenföörtin e fixad så ska vi lägga oss och runka på uppfarten jag ronny och johhny o sen ska vi knulla avgasröret på seevenföörtin.

// Runka försiktigt
Citera
2013-01-06, 21:10
Medlem
DrickaLattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyzko
Haha tack för dagens garv men nu har jag inte tid att sitta här längre. Nu ska jag och min kärring gå och lägga tindra och melvin sen ska vi vänta en vecka till med att städa och diska. Efter de ska vi planera midagen imon men de blir väl en macdonaldsmeny igen till familjen. Kärringen hade ingen inkomst innan hon blev gravid vid 17års ålder med mig som va ca 24då utan fast inkomst. Sen ska hon tvätta av sig allt sminket hon har i nyllet nu och de brukar ta ca 45min.
När hon gått och lagt sig ska jag baka en stor fet grovlös och johhny och ronny och jag ska gå ut och dunka på eddie meduza och tattarlaga ronnys sevvenföörti. Kvinnosyn har jag då inte dålig utan min kärring ska stå i köket o ge mig en avsugning såfort jag kommer innanför dörren. När sevenföörtin e fixad så ska vi lägga oss och runka på uppfarten jag ronny och johhny o sen ska vi knulla avgasröret på seevenföörtin.

// Runka försiktigt
Hur känns det att vara en värdelös WT som aldrig gör något lyckat?
Gå och knulla avgasröret, filma och skryt på facebook samtidigt som Aftonbladet skriver en snyftartikel om White TRASH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in