2010-11-17, 21:22
Medlem
Tjeena.
Det är såhär att i maj redan upptäckte jag en liten knöl i magens vänstra del, ganska långt ner. Typ i navelhöjd.. Jag tänkte inte så mycket på det, men jag har ju känt på magen då och då för att kolla om knölen är kvar. Det är den, den är ganska avlång och den gör inte ont. Kan det vara något stressrelaterat? Är det något jag borde kolla upp? Vill helst inte kolla upp i onödan..

Tack på förhand
Citera
2010-11-17, 21:35
Medlem
Hård eller mjuk? Sitter den djupt? Går den att trycka in?
Citera
2010-11-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagellacket
Tjeena.
Det är såhär att i maj redan upptäckte jag en liten knöl i magens vänstra del, ganska långt ner. Typ i navelhöjd.. Jag tänkte inte så mycket på det, men jag har ju känt på magen då och då för att kolla om knölen är kvar. Det är den, den är ganska avlång och den gör inte ont. Kan det vara något stressrelaterat? Är det något jag borde kolla upp? Vill helst inte kolla upp i onödan..

Tack på förhand

Varför hela tiden det här "vill inte kolla i onödan"? Inget är onödigt att kolla upp! Är man orolig bör man boka läkartid direkt. Men till ditt problem; har ingen aning om vad det kan vara, så kolla upp det.
Citera
2010-11-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sullfia
Hård eller mjuk? Sitter den djupt? Går den att trycka in?
Den är ganska hård, det går inte att trycka in den för då åker den bara åt sidan.. Djupt, hur menar du då?
Citera
2010-11-17, 22:01
Medlem
Sannolikt bajs.
Citera
2010-11-17, 22:06
Bannlyst
Hittar man knölar på kroppen bör man gå och kolla upp det. Det kostar runt 100 spänn vid närmaste vårdcentral, och det kan det väl vara värt?
Citera
2010-11-18, 02:44
Medlem
Jag har som dig, en avlång knöl som sitter lite under naveln på vänster sida, sen en vardera i varje ben, dock är dessa inte avlånga utan som en mjuk rund knöl, jag lätt läkare kolla på dem och dem sa det är inget farligt...kommer inte ihåg vad han sa det va, sena eller fetknöl eller nåt liknande. Men är man orolig är det klart man ska kolla upp det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in