2011-04-03, 00:42
Medlem
skrudiss avatar
Liten bump, men hur är det med V nu för tiden? Jag var dit på ett event igår, och det var bra och lagom mycket folk fram till tolv-ett, ungefär. Sedan blev det någon form av eftersläpp, där en drös mer eller mindre dräggiga kom in. Hurdana är reglerna? Det fanns lista, men inget sådant eftersläpp personen hade skrivit upp sig på.
Citera
2011-04-03, 02:13
Medlem
Astrofaess avatar
Det lär finnas en klubb nånstans på Birger Jarlsgatan vars ingång är blott 40 cm bred i dörrkarmen, och för att komma in måste man ha en marinblå blazer med senapsgula avföringsfläckar på kavajbeslaget som härstammar från en dopcermoni där barnet har adligt påbro i rakt nedstigande led från Axel Oxenstierna. Jag vet dock inte om det är sant... det är bara nåt jag har hört...
Citera
2011-04-03, 02:15
Medlem
JeffreyDahmers avatar
Har kommit in på alla dessa ställen utan några problem, gått före kö då också.

Men så är jag brud med stora lökar också

Men är verkligen dessa ställen så hypade nu för tiden?
Citera
2011-04-04, 23:21
Medlem
bluemoonbar la ner i stockholm för 2009 lokalen heter ambassadeur.

Svårast i stan är noppes men ingen vill ju dit ändå. V är väl fortfarande rätt svårt att komma in på om man inte känner nån men jävligt många gör ju det och det är kraftigt överrepresenterat med sillisar och wt från förorten, men det är ju bra drag.
Rose är hårda på ålder alltså typ 23 men det är bättre stil på folket där än på V.
Citera
2011-04-04, 23:24
Medlem
mest kändisar skulle jag säga hänger på gubbrummet på spybar, svårt att komma in om man inte är uppskriven
Citera
2011-04-05, 01:23
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coilen
Det svåraste stället att komma in på idag är faktiskt Rose på helgerna, 25 + och extremt noggranna med vårdad klädsel, där kommer du inte in om du inte känner någon som jobbar.
Sen har vi alla medlemsklubbar som är i princip omöjliga att komma in på men det är nog varför de kallas medlemsklubbar
Snygga tjejer kommer alltid in och har alltid kommit in överallt, det är så Stockholms krogindustri fungerar.

Om Rose är stället som huserar i den gamla misshandelhålan Berzelli Bar så gled jag in där snorpackad iförd mina slapparjeans och trasiga converse för nån helg sedan. Tvivlar starkt på att dom skulle hålla någon form av högre krav med tanke på mitt tillstånd.
Citera
2011-04-08, 22:56
Medlem
Har aldrig varit något större problem för mig (som är strax under 20) att komma in på något av de ställena som du nämner. Enda viktiga är ju att du har minst lika många tjejer som killar i gänget och ha lite stiligare kläder.

Som någon skrev innan är de ända stället som de kan vara svårt att komma in på är ***V***.

Har hört om folk som betalt från 7000 upp till 15000 för att få sitt sällskap uppskriven på listan till ***V***
Citera
2011-04-10, 19:11
Medlem
Människa, kan du skriva v bara skit i *.
Det varierar verkligen från kväll till kväll där, men det är fortfarande svårt att ta sig in som du säger om man inte känner någon. Blir trött på att dom "leker" eliteklubb där det råder fotoförbjud och shit.
Citera
2011-04-10, 23:46
Medlem
Kul att folk skriver efter egna erfarenheter!

Hur är det med foton från stureplan? Allt som ligger uppe på stureplan.se alltså... Kan vem som helst komma upp på foto med namn osv? Insåg idag att ett par vänner fanns uppe!
Citera
2011-04-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copyright
Kul att folk skriver efter egna erfarenheter!

Hur är det med foton från stureplan? Allt som ligger uppe på stureplan.se alltså... Kan vem som helst komma upp på foto med namn osv? Insåg idag att ett par vänner fanns uppe!

Självklart kan alla komma med på vimmelbilder på Stureplan. Däremot brukar fotograferna endast självmant fota Kändisar, Stammisar samt blonda tjejer med stora bröst.

Sen är de ju inget problem att gå och fråga fotografen om du och ditt ev sällskap får vara med på en bild men räkna inte med att ditt namn kommer upp under bilden sålänge som du inte är ett känt ansikte runt stureplan..
Citera
2011-04-15, 06:00
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cest.pas.fini
Sen är de ju inget problem att gå och fråga fotografen om du och ditt ev sällskap får vara med på en bild men räkna inte med att ditt namn kommer upp under bilden sålänge som du inte är ett känt ansikte runt stureplan..
Fyfan, fråga en fotograf om man får vara med på kort, haha vad pinsamt.

Jag har lite frågor om någon som vet kan svara på dem:

- Hur trångt brukar det vara inne på Stureplan?
- Någon nämde att om man är osäker på om man kan komma in eller ska man försöka komma tidigt, isåfall runt vilket klockslag? Innan kl 11 eller?
- Anordnar någon av klubbarna på Stureplan speciella temakvällar ibland, eller är det samma jävla stil varenda helg? (jag menar att folk alltid klär sig på samma sätt, det är samma musik osv)
- Hur brukar vakterna bete sig? Är de verkligen så dryga som folk påstår?
- Hur lång tid brukar det ta från det att man ställer sig i kö till baren till att man får sin drink?
- Hur mycket kostar ett bord?
Citera
2011-04-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Fyfan, fråga en fotograf om man får vara med på kort, haha vad pinsamt.

Jag har lite frågor om någon som vet kan svara på dem:

- Hur trångt brukar det vara inne på Stureplan?
- Någon nämde att om man är osäker på om man kan komma in eller ska man försöka komma tidigt, isåfall runt vilket klockslag? Innan kl 11 eller?
- Anordnar någon av klubbarna på Stureplan speciella temakvällar ibland, eller är det samma jävla stil varenda helg? (jag menar att folk alltid klär sig på samma sätt, det är samma musik osv)
- Hur brukar vakterna bete sig? Är de verkligen så dryga som folk påstår?
- Hur lång tid brukar det ta från det att man ställer sig i kö till baren till att man får sin drink?
- Hur mycket kostar ett bord?

1. Som ett vanligt populärt ställe.
2. Beror på ålder, ställe, vilket sällskap man är i. Skadar ju dock aldrig att va ute i god tid.
3. Händer ibland. Ambassadeur har "amba live" där liva artister uppträder men överlag samma visa varje helg.
4. Beror på hur du beter dig själv.
5. Som en valig krog.
6. Laroy tror jag är billigast. Där är 2 helrör minimum iaf när jag hade bord där senast. så ca 3000.
På de lite mer etablerade ställena som Whiteroom, Ambassadeur och hells kostar ett bord runt 5-7 tusen beroende hur många ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in