2010-11-17, 09:48
Avslutad
Tjenare, jag har precis meckat en "spliff" och jag tycker att det luktar jävligt mycket cannabis på mitt rum, är väl en s.k "nybörjare" när det gäller marijuana osv.. Någon som har ett bra tips på att få bort lukten?

Har alltså inte rökt den på mitt rum, bara meckat. Tacksam för svar!
Citera
2010-11-17, 09:52
Medlem
Öppna samtliga fönster (och dörrar om ingen annan befinner/kommer befinna sig i huset på ett par timmar) och låt det dra tills det försvinner.
Citera
2010-11-17, 09:54
Medlem
nuplie22s avatar
Vädra lite bara. Kommer alltid lukta lite när du meckar grönt, du får hoppas att inte dina föräldrar känner igen lukten. Det är ju inte röklukt iaf.

Eller så får du bygga något liknande en sån här att mecka i: http://www.imc.cas.cz/umch/sites/Image/206/VP_glove-box%281%29.jpg

Citera
2010-11-17, 09:54
Medlem
Sombreromannens avatar
Herregud, det luktar inte så mycket när man meckar.. Det som luktar brukar alltid försvinna efter fem minuter1
Citera
2010-11-17, 09:55
Avslutad
Är inte hemma själv så låter fönstret stå öppet. Finns det inga fler alternativ?

Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Herregud, det luktar inte så mycket när man meckar.. Det som luktar brukar alltid försvinna efter fem minuter1

Kanske bara jag som är nojjig då?
Citera
2010-11-17, 09:57
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cylol
Är inte hemma själv så låter fönstret stå öppet. Finns det inga fler alternativ?

Kanske bara jag som är nojjig då?

Ja, det är du som är nojjig. Lukten är borta om 3 minuter
Citera
2010-11-17, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cylol
Tjenare, jag har precis meckat en "spliff" och jag tycker att det luktar jävligt mycket cannabis på mitt rum, är väl en s.k "nybörjare" när det gäller marijuana osv.. Någon som har ett bra tips på att få bort lukten?

Har alltså inte rökt den på mitt rum, bara meckat. Tacksam för svar!

själva cannabisenlukten sitter inte i alls länge, men meckar du med tobak så kan det bli värre, molekylstrukturen mellan cb och tobak är helt annorlunda, så lukten av tobak sitter i mycket längre än av cb.
när jag har rökt på mitt rum så försvann lukten efter nån timme med öppna fönster
Citera
2010-11-17, 10:02
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danjeas
själva cannabisenlukten sitter inte i alls länge, men meckar du med tobak så kan det bli värre, molekylstrukturen mellan cb och tobak är helt annorlunda, så lukten av tobak sitter i mycket längre än av cb.
när jag har rökt på mitt rum så försvann lukten efter nån timme med öppna fönster

Läs vad han skrev först, han rökte inte inne, han rullade en spliff bara.
Citera
2010-11-17, 10:28
Avslutad
Har sprutat lite parfym nu också, borde räcka!
Citera
2010-11-17, 10:43
Medlem
lazycowboys avatar
Köp ngt doftlus av bättre kvalitet.
Citera
2010-11-17, 10:43
Medlem
ELioTs avatar
börja masturbera ifall någon skulle komma in och det fortfarande luktar.
Citera
2010-11-17, 11:40
Medlem
Putsa skorna, skokräm döljer cannabisdoften...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in