2010-11-17, 12:01
Medlem
bbloms avatar
Bästa knepet om du bor hemma hos päronen är att röka när de gått och lagt sig. Det fungerade perfekt för mig när jag bodde hemma. Alternativt röka hos en polare. Om du nu ändå nojar, vädra, det hjälpar alltid, även med röklukt.
Citera
2010-11-17, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cylol
Tjenare, jag har precis meckat en "spliff" och jag tycker att det luktar jävligt mycket cannabis på mitt rum, är väl en s.k "nybörjare" när det gäller marijuana osv.. Någon som har ett bra tips på att få bort lukten?

Har alltså inte rökt den på mitt rum, bara meckat. Tacksam för svar!
Tycker du nojjar upp dig i onödan eftersom lukten kommer försvinna inom några minuter, det är ungefär som när man öppnar en snusdosa visst fan luktar det över hela rummet när man precis öppnat den men efter någon minut är lukten väck.
Citera
2010-11-18, 10:40
Bannlyst
Precis som belac säger.

Rök när dina föräldrar lagt dig ( jag gör så ) och sätt på fläkten om du har någon och ta en klick av din parfym i rummet.

Man nojjar bara upp sig, cigg luktar 10 gånger värre.
Citera
2010-11-18, 13:26
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kking
Precis som belac säger.

Rök när dina föräldrar lagt dig ( jag gör så ) och sätt på fläkten om du har någon och ta en klick av din parfym i rummet.

Man nojjar bara upp sig, cigg luktar 10 gånger värre.

Gräs luktar dock starkt en stund när det röks. Rekommenderar inte TS att röka SPLIFF i rummet när hans päron sover. Isf bong eller pipa rent, och blåsa ut genom fönstret.
Citera
2010-11-18, 14:01
Medlem
fhoshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Gräs luktar dock starkt en stund när det röks. Rekommenderar inte TS att röka SPLIFF i rummet när hans päron sover. Isf bong eller pipa rent, och blåsa ut genom fönstret.

Röka inne= http://img706.imageshack.us/i/alasmokeinside.jpg/
Fast de bästa är att bonga såna hits som man kan ta 100%.
Citera
2010-11-18, 14:22
Medlem
karatepojkens avatar
Citat:
Är inte hemma själv så låter fönstret stå öppet. Finns det inga fler alternativ?

Kanske bara jag som är nojjig då?
Min polare och jag brukar sitta på hans rum och mecka, och han tycker de luktar bara för att vi är hos han Öppna bara fönstret lite och ta ett sprut parfym på dig eller nåt. Kanske skaffa nått doft ljus?
Citera
2010-11-18, 14:41
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fhosho
Röka inne= http://img706.imageshack.us/i/alasmokeinside.jpg/
Fast de bästa är att bonga såna hits som man kan ta 100%.

Den flaskan fylls väl ganska snabbt om man röker spliff i den?
Citera
2010-11-18, 14:43
Medlem
Citat:
Tjenare, jag har precis meckat en "spliff" och jag tycker att det luktar jävligt mycket cannabis på mitt rum, är väl en s.k "nybörjare" när det gäller marijuana osv.. Någon som har ett bra tips på att få bort lukten?

Har alltså inte rökt den på mitt rum, bara meckat. Tacksam för svar!

Me(c)kade du hasch eller gräs? Gräs luktar en del men bruning luktar ju tydligare om man eldar på den än gräs man inte eldat på.

Det är iaf ingen fara, lukten försvinner snabbt. Lägg en mök och dra en runk och ha öppet fönster så är du game
Citera
2010-11-18, 15:53
Medlem
fhoshos avatar
Citat:
Den flaskan fylls väl ganska snabbt om man röker spliff i den?

Ja, och nej.
Efter en OCB joint så är den väl nästan "full", men då kan man skruva upp korken och blåsa igenom "jointhålet", ut genom fönstret givetvis. Ifall man ska röka en till så får blir det ju syrebrist och elden på jointen släcks!
Citera
2010-11-18, 16:08
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fhosho
Ja, och nej.
Efter en OCB joint så är den väl nästan "full", men då kan man skruva upp korken och blåsa igenom "jointhålet", ut genom fönstret givetvis. Ifall man ska röka en till så får blir det ju syrebrist och elden på jointen släcks!

Aight. Annars finns ju den där toarullen som alternativ.

Ta en toarulle, ta en servett och tejpa för ena hålet och sen sätt typ en strumpa över för ännu mer "skydd". Fyll rullen med servetter eller toapapper som du sen sprutar in massa parfym över. Rök rent i pipan > blås ut i rullen
Citera
2010-11-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kking

Jag vet inte om det stämmer, men jag har hört att om en fläkt står och blåser röken sätter lukten sig lättare i väggarna.
Citera
2010-11-18, 16:17
Medlem
fhoshos avatar
Citat:
Aight. Annars finns ju den där toarullen som alternativ.

Ta en toarulle, ta en servett och tejpa för ena hålet och sen sätt typ en strumpa över för ännu mer "skydd". Fyll rullen med servetter eller toapapper som du sen sprutar in massa parfym över. Rök rent i pipan > blås ut i rullen

Jao, fast det kommer ju lukta skumt ifall man har parfym, gjorde det när jag testade iallafall. Ska ju egentligen ha doftbaserade våtservetter(afaik)!

Och ifall man röker jolle så är det inte "inhale röken" som gör det jävliga med lukt utan röken ifrån glöden! Därav mecket med flaskan osv. :<

Och likaså med pipa, fast inte lika mycket.

Därför är en liten bong bäst med ett skydd över koppen och använder det före de andra gällande inomhusrökning! Och har väl rökt i mitt rum varannan dag sen ett par månader tillbaka och bong har funkat bäst. :>
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in