2017-06-17, 18:19
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-stav
Kan tänka mig att den franske journalisten Victor Noirs gravmonument är ett av de ovanligaste mastubationsverktygen. På hans grav finns en staty av honom, i naturlig storlek, liggande ner efter att ha dödats i en duell. Genom åren har figuren blivit ett populärt utflyktsmål för kärlekskranka kvinnor; den uppenbara utbuktningen vid gylfen brukar gnidas på olika sätt, inklusive fall där kvinnor ridit "honom". Ett staket sattes upp runt gravstenen i november 2004, för att förhindra allt gnidande, men det dröjde inte länge innan dessa revs ner av kyrkogårdsbesökare.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Victor_Noir

Den där såg ju helt fantastisk ut. Vill ha en hemma!
Citera
2017-06-18, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chatelperronien
Jag hämnades för att han förtjänade det den jäveln.

Nej det gjorde han inte. Han hade en åsikt och du begick ett brott men precis som alla andra förvillade obildade förlorare som du så inser du inte skillnaden. Du begick t.o.m ett sådant brott som feminister annars brukar hata.

Jag hoppas du får vad du förtjänar.
Citera
2017-06-18, 22:36
Medlem
Buffymyloves avatar
En nivea-deo. Helt ok
Citera
2017-06-23, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motherslove
Nej det gjorde han inte. Han hade en åsikt och du begick ett brott men precis som alla andra förvillade obildade förlorare som du så inser du inte skillnaden. Du begick t.o.m ett sådant brott som feminister annars brukar hata.

Jag hoppas du får vad du förtjänar.
Jag gjorde något mot en man som av patriarkatet klassas som ett brott. Rosa Parks bröt mot lagen när hon satt på ett säte för vita också, lagen avgör inte vad som är moraliskt. Det är männen som är privilegierade. Om en man hade ollat på en kvinnas husgeråd så vore det en del av det patriarkala förtrycket, det är därför jag som feminist hatar det. Men det jag gjorde sparkade uppåt i hierarkin och var därför moraliskt rätt. "Åsikten" jag hämnades för var för övrigt en åsikt som är en del av det patriarkaliska förtrycket den också, en "åsikt" som orsakar jättemånga våldtäkter mot lesbiska.
Citera
2017-06-23, 18:40
Medlem
Centralstimulantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirrraya
Jag vet inte om jag är överkåt o sjuk i huvudet, men jag har nog använt det mesta som finns nära Kan ju tillägga att jag faktiskt har massor med div. tillbehör som är tillverkade för ändamålet, men ibland finns dom ju inte så nära som man skulle vilja....
Okej... Penna, läppstift (ja själva stiftet mot klittan, kändes som att bli slickad ), en sadelhängare(....), tandkrämstub, mascarabehållare, en deodorant fylld med glidmedel. Nu kom jag fan inte på nåt mer, men spåna på ni bara
Med en penna? Måste varit för stimulans av klittan då?
Citera
2017-06-25, 12:20
Bannlyst
Min flickvän brukar onanera med en clone a willy av sitt ex vilket är skitskumt. Men har lärt mig att acceptera det och pullar henne tillome med den ibland! hehe låter creepy kanske men man får göra det bästa av situationen...
Citera
2017-07-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chatelperronien
Jag gjorde något mot en man som av patriarkatet klassas som ett brott. Rosa Parks bröt mot lagen när hon satt på ett säte för vita också, lagen avgör inte vad som är moraliskt. Det är männen som är privilegierade. Om en man hade ollat på en kvinnas husgeråd så vore det en del av det patriarkala förtrycket, det är därför jag som feminist hatar det. Men det jag gjorde sparkade uppåt i hierarkin och var därför moraliskt rätt. "Åsikten" jag hämnades för var för övrigt en åsikt som är en del av det patriarkaliska förtrycket den också, en "åsikt" som orsakar jättemånga våldtäkter mot lesbiska.

Den där jävla bölhistorien kan du dra för alla andra idioter som faktiskt köper den. Jag jobbar med folk som begår brott och alla, alla av dem förmildrar gärna sina egna handlingar och skyller på strukturer eller diagnos... Diagnos har du säkert i och för sig.

Rosa Parks? Hur jävla ego måste man vara för att göra den jämförelsen? Makalöst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in