2010-11-16, 17:52
Medlem
vivalalegions avatar
Jag satt och pratade med en kompis en sen och blöt kväll för ett tag sen och då kom vi just in på detta ämne. Han menade att tjejer vanligtvis har andvänt det mesta inom sitt hem till att så säga "rasta muffen" med.

Så nu, kära fb-besökare ,låter jag ordet och meningen sväva fritt rörande detta otroligt spännande ämne.
Citera
2010-11-16, 17:55
Medlem
Teskeds avatar
Det gick rykten om en tjej på min skola för en herrans massa år sedan... Hon skulle tydligen ha onanerat med en banan - en SKALAD banan. Den hade sen gått av och hon hade (Med hjälp? Fanns de som sa att hennes mor assisterade) fått gräva ut den med en sked.

Några "häftiga" pojkar konfronterade henne. Hon dampade på dem. Dock nekade hon aldrig...
Citera
2010-11-16, 17:56
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked
Det gick rykten om en tjej på min skola för en herrans massa år sedan... Hon skulle tydligen ha onanerat med en banan - en SKALAD banan. Den hade sen gått av och hon hade (Med hjälp? Fanns de som sa att hennes mor assisterade) fått gräva ut den med en sked.

Några "häftiga" pojkar konfronterade henne. Hon dampade på dem. Dock nekade hon aldrig...
En s.k "Urban legend", finns massvis med versioner av den.
Citera
2010-11-16, 17:59
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
En s.k "Urban legend", finns massvis med versioner av den.
Jasså? En vandringssägen med andra ord. Jaha, där försvann den fantasin. Tusan.
Citera
2010-11-16, 18:00
Medlem
vivalalegions avatar
Jo, även ett sådant rykte har florerat i min bekantskaptkrets, dock utan att någon direkt kunnat namnet på vederbörande.
Citera
2010-11-16, 18:04
Medlem
trixigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked

Har hört den om någon hemlig tjej på förra skolan med.....
Citera
2010-11-16, 18:07
Medlem
brukar onna med klacken på mina högklackde skor och stövlar............
Citera
2010-11-16, 18:15
Medlem
marchinons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessicaandersson
brukar onna med klacken på mina högklackde skor och stövlar............

låter smärtsamt..
Citera
2010-11-16, 18:21
Medlem
Krim1s avatar
En polare använde en skruvmejsel(felvänd såklart) på sin brud i högstadiet.
Det är nog det konstigaste redskap jag hört om irl.
Citera
2010-11-16, 18:24
Medlem
Finns minst en tråd på temat tidigare. Komplett med sådana gröna kantiga skruvmejslar, sängknoppar, lavalampor, säkert tandborstar, osv ..
Citera
2010-11-16, 18:58
Medlem
Pirrrayas avatar
Jag vet inte om jag är överkåt o sjuk i huvudet, men jag har nog använt det mesta som finns nära Kan ju tillägga att jag faktiskt har massor med div. tillbehör som är tillverkade för ändamålet, men ibland finns dom ju inte så nära som man skulle vilja....
Okej... Penna, läppstift (ja själva stiftet mot klittan, kändes som att bli slickad ), en sadelhängare(....), tandkrämstub, mascarabehållare, en deodorant fylld med glidmedel. Nu kom jag fan inte på nåt mer, men spåna på ni bara
Citera
2010-11-16, 22:09
Medlem
Enligt ett rykte från min fars tid som ungdom ska en kille efter en massa hångel somnat i sin bil med en tjej som fixade sitt begär för kuk med växelspaken istället.

Vet inte om det är sant eller inte men men en rolig historia från förr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in