Det mest udda jag någonsin onanerat med var när jag använde en mängd olika saker i en mans hus. Vi satt på samma tåg och jag blev jättearg på honom när jag hörde honom påstå att det var oetiskt att säga att just män kunde ändra sexuell läggning (att det var homofobiskt) men att det var okej att säga att kvinnor kunde ändra sexuell läggning. Jag tänkte på hur hans tal om en påstått specifikt manlig avsaknad av plasticitet som "argument" för homosexuella rättigheter användes för att förneka lesbiskas rättigheter av religiösa grupper som våldtar lesbiska i ett försök att "omvända" dem till heterosexuella. Jag bestämde mig för att hämnas på honom.
Så jag gick fram till honom och låtsades vara jättekåt. Han bjöd med mig hem till sig. När vi kom hem till honom och jag tog av mig klagade han på att jag hade håriga armhålor och håriga ben (jag vägrar raka mig). Så jag tog fram en plunta sprit (jag var bara 19 år då men jag hade falsk legitimation att använda på Systemet) och bad honom dricka sig tillräckligt full för att stå ut med min håriga kropp. Jag visste nämligen att det stod 25% alkohol på pluntan men att jag hade hällt 40-procentig sprit i den, så han drack för mycket och förlorade medvetandet. Min hämnd kunde börja.
Först trängde jag ut bilden av gubbfan ur hjärnan och började att tänka på killar som respekterar tjejer som jag hade varit med tidigare, och kåtade upp mig med fantasier om dem. Tittade även på några bilder av några av dem jag hade i min mobil. Medan jag tog mig på brösten med ena handen ställde jag om mobilen till filmning med andra handen. Så gick jag in på toaletten (han var medvetslös så jag struntade i att låsa) och provade att smeka mig på klittan med hans tandborstar. Jag provade dem en och en. De flesta var så hårda att jag bara kunde dra dem runt den, men en var så mjuk och len att jag kunde gnugga den rakt på klitoris och det kändes bara skönt! Det var mest den jag använde men jag lämnade lite av mina safter på alla tandborstar han hade. Jag provade även att försiktigt gnida mig med hans duschborste och öppnade hans tandkrämstuber och lät lite slidsekret droppa ner i dem så att det hamnade i tandkrämen. Sedan nuddade jag alla hans badrumshanddukar med min våta fitta.
Fortfarande klittrande med hans mjukaste tandborste gick jag ut i köket. Vid det laget var min slida tillräckligt utvidgad för att jag skulle kunna stoppa in några av de mindre morötterna i hans kylskåp i den, och jag gjorde det. Sedan, när de började att kännas för små (jag blev mer och mer upphetsad, vid den punkten pirrade och bultade det jättemycket där nere!) tog jag hans största morötter en och en, och även gurkorna, bananerna och korvarna. Då hade min klitoris dragits in i kroppen så att jag inte längre hade någon njutning av tandborsten, så jag la ifrån mig den på köksbordet. Jag stack olika lämpliga matvaror i slidan och gnuggade dem mot de platser i slidan där den del av klitorisstrukturen som sitter inne i kroppen fanns närmast slidväggen. Jag öppnade hans besticklådor och lät min fittsaft droppa över hans bestick. Jag pullade in skaften på hans stora köksknivar och lät safterna droppa över bladen. När jag kände att orgasmen närmade sig tog jag fram alla hans glas och tallrikar med min lediga hand och ställde dem på köksbordet. Och så fick jag en riktig fontänorgasm och squirtade ner alla sakerna! Det kom förstås mycket på själva köksbordet och en del även på stolarna.
Medan jag lugnade ner mig efteråt gned jag lugnt och försiktigt fittan mot hans fjärrkontroll, vardagsrumsmöbler, mobiltelefon och den del av hans säng som var ledig. Jag hade spelat in alltihop, med fokus på min fitta och hans hus och saker. Jag fick med honom på inspelningen, men inte mitt eget ansikte. Sedan laddade jag över inspelningen på ett USB-minne och skickade det till honom på posten. Med en skriven not där det stod: Där fick du för att du förnedrar lesbiska och bara bryr dig om bögar! Och oj vad han INTE hade det roligt!
Så jävlas inte med oss feminister om ni vill ha era husgeråd rena!
EDIT: givetvis ställde jag tillbaka sakerna och torkade upp det värsta så att han inte skulle se något förrän han fick brevet!