2010-11-17, 15:52
Medlem
SysterGrimms avatar
en öronpropp på en eltanborste (utan själva borstdelen) är bäästa vibratorn! Handtag/skaft på köksredskap, hårborstar, tandborstfodral, etc... Använd fantasin, vad ser ut å funka?...
Tror man bör ha kondom på mat (bananer, morötter, korvar) eftersom de inte är så rena.
...ok jag har inte provat ALLT dethär men det är sånt som kan användas.
Citera
2010-11-17, 16:06
Medlem
Issey Miyake - Leu d'issey flaskan för tjejer,

på en landshövdingsdotter i hans egna säng
Citera
2010-11-17, 17:12
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Intressant att en majoritet av svararna är killar, trots en övertydlig rubrik...

OnT: en kondombeklädd skalad gurka.
Citera
2010-11-17, 17:15
Medlem
I hogstadiet svarvade jag en tradildo till en tjejkompis pa traslojden... vet inte om den anvandes... tror inte risken for stickor var overhangande eftersom jag la ner ordentligt med tid pa den och dessutom fixade ett lackoverdrag... Men kanske inte var ett optimalt redskap trots allt.. (fick mvg i traslojd ocksa om jag inte missminner mig)

good times
Citera
2010-11-17, 17:25
Medlem
hicetnuncs avatar
shampooflaska
Citera
2010-11-17, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjordfukker
Issey Miyake - Leu d'issey flaskan för tjejer,

på en landshövdingsdotter i hans egna säng
Vid en första tanke tänker man ju att "jamen mycket att skryta om, visst om det vore Madeleine", men sedan slår det en att "visst nej, det kanske inte är så mycket till merit det heller"
Citera
2010-11-17, 17:39
Medlem
flashbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
En polare använde en skruvmejsel(felvänd såklart) på sin brud i högstadiet.
Det är nog det konstigaste redskap jag hört om irl.
Felvänd blir rättvänd i detta avseende, annars vore det katastrofalt med blödningar.
Citera
2010-11-17, 17:41
Medlem
En gammal vän använde sig av en stav cykelpump och morot
Citera
2010-11-17, 17:47
Medlem
radialuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked
Det gick rykten om en tjej på min skola för en herrans massa år sedan... Hon skulle tydligen ha onanerat med en banan - en SKALAD banan. Den hade sen gått av och hon hade (Med hjälp? Fanns de som sa att hennes mor assisterade) fått gräva ut den med en sked.

Några "häftiga" pojkar konfronterade henne. Hon dampade på dem. Dock nekade hon aldrig...
Karlstad?
Citera
2010-11-17, 17:58
Medlem
sagolikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfarsfar
I hogstadiet svarvade jag en tradildo till en tjejkompis pa traslojden... vet inte om den anvandes... tror inte risken for stickor var overhangande eftersom jag la ner ordentligt med tid pa den och dessutom fixade ett lackoverdrag... Men kanske inte var ett optimalt redskap trots allt.. (fick mvg i traslojd ocksa om jag inte missminner mig)

good times

Hahaha, jag fick en trädildo av en killkompis i högstadiet. Den hamnade oanvänd i min bokhylla.

Jag hade en tjejkompis i höstadiet som använde en liten hårsprayburk. Puckot stoppade in änden med korken på med anledning av "att den var mjukare". Den fastnade såklart
Själv har jag endast provat en morot med kondom på. Inget jag tyckte om speciellt mycket.
Citera
2010-11-17, 18:11
Medlem
clezs avatar
en hårspraysflaska (?)
Citera
2010-11-17, 18:13
Bannlyst
Jag var med och stoppade in ett typ porslinsägg i fittan på en tjej när vi körde knullövningar. Ägget sög sig in i fittan och fastnade kvar där. Försökte pilla ut det men det funkade inte. Hon fick åka upp till sjukhuset dagen efter och där plockades det ut.

Och det här är ingen skröna!

90-tal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in