Hej.
Jag läste för många år sen på typ hamsterpaj

om hur man skulle kunna kontrollera sin utlösning genom bland annat träning av PC-muskeln. Och kort sammanfattat började jag "träna" den aktivt, men jag fick det aldrig att funka, jag har dock kommit så långt att jag kan få skiten att bara rinna ut några droppar istället för att spruta ut i en kaskad av Mini-Me's.
Dock har jag sedan jag upptäckt detta börjat spänna den under hela akten i såväl sex som onani. För jag tycker helt enkelt att det är skönare. Men nu efter att ha gjort såhär några år har jag börjat tänka att det kanske inte är så bra, kan det förstöra något, typ prostatan?
För hela grejen bygger ju på att man ska spänna muskeln under ejakulationsmomentet och jag kan ju inte spänna mer när den väl är spänd så då skiter sig allt :s.
Jag har även hört att man kan till slut lära sig att få en torrorgasm genom att bara spänna muskeln, och när jag gör det känner jag att det börjar jobba där nere och jag kommer nära, men inte tillräckligt. Någon expert på området som kan ge tips till att stärka muskeln mer?
Är det fler än jag som gör såhär förresten? Spänner pc-muskeln alltså, eller sitter/står ni helt avslappnade? Jag minns inte hur jag gjorde när jag "började".