Har varit utan ljud ett tag nu så lite hjälp skulle erfordras.
Jo. mina datorhögtalare låter inte mycket nu för tiden. Jag har gått in och kollat alla ljudinställningar, så det är inte där problemet ligger. Jag är nästan säker på att det är nåt fiffel med ljudkortet, men vad?
När jag t.ex ska spela en ljudfil på Spotify dyker detta meddelande upp: "There is a problem with your sound card. Spotify can't play music".
Har varit utan ljud ett tag nu så lite hjälp skulle erfordras.
Jo. mina datorhögtalare låter inte mycket nu för tiden. Jag har gått in och kollat alla ljudinställningar, så det är inte där problemet ligger. Jag är nästan säker på att det är nåt fiffel med ljudkortet, men vad?
När jag t.ex ska spela en ljudfil på Spotify dyker detta meddelande upp: "There is a problem with your sound card. Spotify can't play music".
Men ska man uppdatera det genom enhetshanteraren sedan? Har laddat ned en uppdatering från creative. men får det inte att synka med enhetshanteraren. eller så gör jag fel
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!