2004-07-07, 13:25
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
Inte vad jag vet. Incest mellan frlder och barn r olagligt om barnet r under 18 r.

Jag har haft sex med min syrra vid upprepade tillfllen, vi har en helt normal och bra syster-brorrelation idag och hon r gift med tre barn.

Incest mellan syskon kan ocks vara sexuellt vergrepp, beroende p ldersskillnad etc. http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=2846

Hur gammal var du respektive din syster?
Citera
2004-07-07, 13:27
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
Min psykolog sger att jag kan uttala mig om vad som r normalt. Jag ser verkligheten p samma stt som majoriteten.

Du har sjlv startat en trd hr om att du inte vgar bertta om din pedofili fr din psykolog s det r inte konstigt om mnniskor som lser dina inlgg tvivlar.
Citera
2004-07-07, 13:30
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarchist
Farbror Einar: sex =/= avkomma, man kan med teknologins under kontrollera detta, man kan anvnda preventivmedel som t.ex kondom. Det gr att man inte ens kommer i direkt kontakt med varandra.

Inget preventivmedel, inklusive kondom samt avbrutet samlag kan med 100% frhindra graviditet. Kondomer kan spricka - och gr det.

Av den anledningen anser jag att syskon inte ska ha sex med varandra.
Citera
2004-07-07, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
T.ex den kurdiska och andra kulturer frn mellanstern.
jag bra undrar, vad har du fr fakta som backar upp ditt mycket mrkliga pstende?
Citera
2004-07-07, 13:33
Moderator
Ruskigbusss avatar
*Frsiktigt modererande fljer*

Trden r nog p vg lite t fel hll. Hurvida andreas n r normal, eller om hans relation med systern var vergrepp eller inte - ligger lite utanfr vad jag frstod som trdskaparens intention.
Citera
2004-07-07, 13:46
Medlem
andreas ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktoria
Hur gammal var du respektive din syster?

Jag va ca 10 frsta gngen och hon r 6 r ldre. Var det ngon som hade maktvertag s var det jag.

Citat:
Du har sjlv startat en trd hr om att du inte vgar bertta om din pedofili fr din psykolog s det r inte konstigt om mnniskor som lser dina inlgg tvivlar.

Det frstr jag, men nu kan vi g tillbaks till vad trden handlar om.
Citera
2004-07-07, 14:48
Medlem
Skre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
jag bra undrar, vad har du fr fakta som backar upp ditt mycket mrkliga pstende?

Jag har svrt att tro att han kan det. Vad man dremot kan sga s har vissa kulturer, t ex syrianer, ett strre begrepp p vad en slkting r. De rknar in alla brylingar och sysslingar vilket jag inet tror att gemene man gr i Sverige. Det finns en familj i Alby dr det gifts och skaffas barn med nra slktingar och de har dligt rykte bland syrianer och vldigt ensamma. Kanske drfr de gifter sig inom familjen?
Citera
2004-07-07, 15:42
Bannlyst
Citat:
Inget preventivmedel, inklusive kondom samt avbrutet samlag kan med 100% frhindra graviditet. Kondomer kan spricka - och gr det.

Av den anledningen anser jag att syskon inte ska ha sex med varandra.

<--s det r din anledning allts. s d fr tv brder jttegrna ha sex med varandra enligt dig?
Citera
2004-07-07, 15:47
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Jag har svrt att tro att han kan det. Vad man dremot kan sga s har vissa kulturer, t ex syrianer, ett strre begrepp p vad en slkting r. De rknar in alla brylingar och sysslingar vilket jag inet tror att gemene man gr i Sverige. Det finns en familj i Alby dr det gifts och skaffas barn med nra slktingar och de har dligt rykte bland syrianer och vldigt ensamma. Kanske drfr de gifter sig inom familjen?
Kan inte hitta det just nu men enligt Aftenposten i Norge s r ca 55% av ktenskapen mellan pakistanier i Norge slktktenskap.
Citera
2004-07-07, 15:50
Medlem
Samhains avatar
Djvligt osmakligt och hgst omoraliskt men jag kan faktiskt inte se att det behvs en lagstiftning kring det. Gller det bara risken att f en skadad avkomma finns det ju sterilisering att tillg och i det fallet rasar ju hela resonemanget kring lagstiftningen.
Citera
2004-07-07, 15:52
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
<--s det r din anledning allts. s d fr tv brder jttegrna ha sex med varandra enligt dig?

Om de r jmnlika dvs ingen r mycket ldre och ingen r underrig, s skadar det vl ingen?
Citera
2004-07-07, 16:36
Medlem
Bleeps avatar
Min syrra r hur vacker som helst och vore inte hon min syster s... men nu r det just det hon r och d gr det ju fetbort. Naturligtvis!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in