2021-05-28, 22:23
Medlem
Hmm.. jag tror ni missuppfattat.
Det är en snubbe som står och spanar in mig, jag är tjej..
Citera
2021-05-28, 22:36
Medlem
Rozenkvartss avatar
Absolut intresserad! Många utbyten av blickar + leenden = intresserad. Lovar. För oss kvinnor är det att ha tagit första steget. Hon väntar in dig.
Citera
2021-05-28, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillisen1
Har du Asperger eller någon annan autismspektrumstörning?

Det är ju en milsvid skillnad på om du är tjej. Men oavsett så: 1. Man är på gym för att träna, inte för att ragga. 2. Om han inte ler tillbaka så är han upptagen, eller du är ful, eller han har värdelös självkänsla. Vilket av dessa det handlar om kan du ju försöka bena ut vid nästa interaktion. Lycka till.
Citera
2021-05-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Har du Asperger eller någon annan autismspektrumstörning?

Det är ju en milsvid skillnad på om du är tjej. Men oavsett så: 1. Man är på gym för att träna, inte för att ragga. 2. Om han inte ler tillbaka så är han upptagen, eller du är ful, eller han har värdelös självkänsla. Vilket av dessa det handlar om kan du ju försöka bena ut vid nästa interaktion. Lycka till.

Ja
Citera
2021-05-28, 22:48
Medlem
Vad fan är ett smerk för något?
Citera
2021-05-28, 22:52
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ingen spanar in dig! Du får en kväll med hittepå. I morgon mår du dåligt.

Ge psykvården resurser
Citera
2021-05-28, 22:53
Medlem
Kanske, kanske inte, testa prata med personen. Det är inget konstigt att en tjej söker en kille eller tvärtom.
Gymmet är visst ett ställe man kan hitta en tjej på eller lära känna andra, fan hur svenska eller finska är ni. Gymmet är härligt ställe o snacka med människor är bara trevligt, man hinner få ihop sina reps utan problem
Citera
2021-05-28, 22:54
Medlem
CompressorVanes avatar
Uppmärksamheten...

Många damer törstar efter den...
Citera
2021-05-28, 22:55
Medlem
Metodisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Vad fan är ett smerk för något?

Smirk = flin
Citera
2021-05-28, 22:57
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Vad skulle ni säga? Flirtigt?
Behöver inte vara det, kan vara ett hälsningsbeteende eftersom ni setts ett prar gånger innan.

Det är inget fel att flirta om du skulle göra det, jag som kille hade inte haft emot. Vill du mötas i mitten så att säga så ta kontakt. Ställ nån fråga till han bara för att få igång konversation och se vart det leder. Oavsett vad så gör du inget fel.
Citera
2021-05-28, 23:00
Medlem
LiReturnss avatar
Nej, ett ”smirk” är inte något positivt. Han ska le brett med synliga tänder. Leendet måste även återspeglas i hans ögon. Om han inte ler med både mun och ögon så är han inte intresserad.
Citera
2021-05-28, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Metodisk
Smirk = flin
I ordlistan är det så, men ibland innebär smirk mer "dra på munnen", dvs Inte positivt, utan en slags skeptisk uppsyn som säger "det kunde gått, men tyvärr".

Vad är detta för tråd? Blinda försöker hjälpa varandra över gatan? Ni kan ju inte ens basic vedertagna ord!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in