2010-11-16, 09:29
Medlem
pinnenjaos avatar
Du kan kolla pupillerna eftersom att det är något som vi inte styr över. När man tycker någon är attraktiv öppnas dem, och vice versa. Sen beror ju pupillernas storlek på ljus och individ, så stirra dig inte blind. Iofs är det aldrig en nackdel att kolla en tjej i ögonen.

Resten är ganska simpelt, lutar hon sig frammåt eller bakåt? Är hennes kropp riktad mot dig eller från dig? Härmar hon dina kroppsrörelser?

Sen får du lära dig att dra lite egna slutsatser. Om du får reda på att flera tjejer varit intresserade i efterhand, tänk tillbaka på hur de betedde sig.
Citera
2010-11-16, 10:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangopalt
Jag upplever själv inte alls som att de är intresserade utav mig, de är bara ett trevligt sällskap att snacka med för kvällen. Men får alltid höra att "den där och den där bruden var så jävla on på dig" typ, "förstår inte hur du kan missa det..."

Sånt där snack får man ju ta för vad det är. Polare (både killar och tjejer) säger sånt för att göra en glad. Det är när den kommentaren kommer från tjejer som jag nyss träffat jag börjar undra vad som hänt. Jag tror inte riktigt på myten om att tjejer bestämmer sig direkt vem de vill knulla.

Det vore trevligt och praktiskt att förstå underförstådda meningar. Är han "alla får ligga"-killes böcker bra?
Citera
2010-11-16, 10:15
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangopalt
Är ärligt talat ganska less på detta och undrar om det finns något snabbt sätt att lära sig detta? Lite tips & tricks eller är det bara att våga satsa mer när man får den första lilla tillstymmelse utav intresse? Dela gärna med er om ni har varit i samma sits själv någon gång...

Mvh Mangopalt

Varför skulle det ligga i ditt intresse att "tolka signaler"?

"Signalsändning" som kvinnor sysslar med är en av de allra mest dysfunktionella kommunikationsformer i världen, som de ändock envisas med. Tricket är att få dem att göra sig kvitt detta och tvingas vara mer konkreta i sin kommunikation.
Citera
2010-11-16, 10:18
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao
Resten är ganska simpelt, lutar hon sig frammåt eller bakåt? Är hennes kropp riktad mot dig eller från dig? Härmar hon dina kroppsrörelser?

Fullkomligt ytliga beteenden som inte säger någonting egentligen då det varierar från person till person och hur pass självsäkra de är.

Så tydligen är det inte så "simpelt" egentligen...
Citera
2010-11-16, 13:02
Medlem
Vill du ha en kvinna tar du henne, headontarget, alla kvinnor älskar alfa-hanne-spikklubbametoden,
Citera
2010-11-16, 14:50
Medlem
MrsErlynnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjordfukker
Vill du ha en kvinna tar du henne, headontarget, alla kvinnor älskar alfa-hanne-spikklubbametoden,

Hehe kanske det, kanske men inte från vem som helst. Det är där signaltydningen kan komma till nytta innan den potentielle alfahannen bestämmer sig för att alfa sig lite.

Och som någon sa att det är inte alltid en kvinna bestämmer sig vid första ögonblicket om det ska bli nåt eller inte, en del växer under tidens gång (och promillehaltens höjning).
Citera
2010-11-16, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsErlynne
Hehe kanske det, kanske men inte från vem som helst. Det är där signaltydningen kan komma till nytta innan den potentielle alfahannen bestämmer sig för att alfa sig lite.

Och som någon sa att det är inte alltid en kvinna bestämmer sig vid första ögonblicket om det ska bli nåt eller inte, en del växer under tidens gång (och promillehaltens höjning).

Har dock svårt att sätta mig in i det tänket, jag väljer jag blir inte vald, men jag är nog ett undantag snarare än regel, tycker synd om mina med-män som måste invänta signaler osv, ....så synd om de
Citera
2010-11-16, 17:37
Medlem
MrsErlynnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjordfukker
Har dock svårt att sätta mig in i det tänket, jag väljer jag blir inte vald, men jag är nog ett undantag snarare än regel, tycker synd om mina med-män som måste invänta signaler osv, ....så synd om de

JA precis du är väl en alfa i ordets rätta bemärkelse antar jag och då funkar det ju, för dig!
Citera
2010-11-16, 18:41
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Varför skulle det ligga i ditt intresse att "tolka signaler"?

"Signalsändning" som kvinnor sysslar med är en av de allra mest dysfunktionella kommunikationsformer i världen, som de ändock envisas med. Tricket är att få dem att göra sig kvitt detta och tvingas vara mer konkreta i sin kommunikation.

Men vad du verkar bitter

OnT

TS googla det finns en massa på nätet om humant parningsbeteende
Citera
2010-11-16, 18:42
Medlem
Hur tolkar man när en kvinna klämmer en på röven?
Citera
2010-11-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35

Hon har reagerat på det patriarkala förtrycket och ska visa att hon minsann inte tänker låta sig hunsas och gör samma sak som männen? Hon uppvisar ett okvinnligt beteende och kommer således förmodligen sluta i skilsmässa, ensamstående förälder alt. barnlös....
Citera
2010-11-16, 19:11
Medlem
MrsErlynnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Hon gillar det hon ser och kan inte hålla fingrarna i styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in