2018-03-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Du läser inte vad jag skriver ju. Sjukt irriterande! Jag skriver att man behöver ha sociala skills för att kunna starta konversationer varsom..
Du måste lära dig grunder först så att du inte är så osäker.

Men hörru, du inledde faktiskt förra inlägget med att skriva såhär "ett hej från en random snubbe är lite märkligt", visst jag såg att du skrev att man måste ha sociala skills men hur tänkte du att den där meningen skulle öppna för alternativa tolkningar? Jag är inte ute efter att irritera dig men nu blev det ju lite fel.
Citera
2018-03-17, 14:12
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntligenRokfri
Så du tror att jag är ett svin alltså?

Nähh, det kan nog hända var fan som helst? på tåget? på Ica, en tidig morgon på väg till jobbet? Kanske får man turen att stanna till på en landsväg, och ser en tjej som håller på att byta däck på bilen, föra att hon fick punka? Eller i hissen? eller på jobbet? Varför inte städaren på jobbet (om det är en hon)?

Men jag håller med, nätet suger faktiskt. Tänk så kommer man där på "dejten", och så klickar det inte alls! Så jävla pinsamt! Bäst är ju på våren, när den här jävla kylan har släppt!

Och börja ALDRIG tjafsa med en tjej, som ni idioter gör här!

Och så: Se för fan till att inte lukta armsvett, eller ha brallor som hänger i röven! Men lukta absolut inte för mycket av något! Så bara lukta liiite deo, rena kläder, och allmänt nyduschat! Och så: Var alltid rak i ryggen, gå rakt och bestämt, och le bara till en känning, om du skulle råka gå förbi någon. Blicken är viktig. Har du tändare? dock bara om man röker. Ha,ha. Nu tog tipsen slut. all lycka till!

Oj jag glömde det viktigaste: Var dig, och ingen annan! Aldrig spänt.
Citera
2018-03-17, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
A Nähh, det kan nog hända var fan som helst? på tåget? på Ica, en tidig morgon på väg till jobbet? Kanske får man turen att stanna till på en landsväg, och ser en tjej som håller på att byta däck på bilen, föra att hon fick punka? Eller i hissen? eller på jobbet? Varför inte städaren på jobbet (om det är en hon)?

Men jag håller med, nätet suger faktiskt. Tänk så kommer man där på "dejten", och så klickar det inte alls! Så jävla pinsamt! Bäst är ju på våren, när den här jävla kylan har släppt!

B Och så: Se för fan till att inte lukta armsvett, eller ha brallor som hänger i röven! Men lukta absolut inte för mycket av något! Så bara lukta liiite deo, rena kläder, och allmänt nyduschat! Och så: Var alltid rak i ryggen, gå rakt och bestämt, och le bara till en känning, om du skulle råka gå förbi någon. Blicken är viktig. Har du tändare? dock bara om man röker. Ha,ha. Nu tog tipsen slut. all lycka till!

Oj jag glömde det viktigaste: Var dig, och ingen annan! Aldrig spänt.

A - Jag fattar absolut ingenting.

B - Jag är välvårdad, jättemån om mitt yttre, hjälper inte eftersom jag är så osäker.
Citera
2018-03-17, 14:15
Medlem
Citat:
Och börja ALDRIG tjafsa med en tjej, som ni idioter gör här!

Nej nej nej, så gör man inte. Hatar jävla patetiska kvinnohatare.
Citera
2018-03-17, 14:16
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
A - Jag fattar absolut ingenting.

B - Jag är välvårdad, jättemån om mitt yttre, hjälper inte eftersom jag är så osäker.

Oj är du kanske en "nörd" alltså lite udda? skiljer dig från mängden på något sätt?, i fall du känner det? Berätta gärna detaljer, så skall jag försöka leda dig "dit"?
Citera
2018-03-17, 14:23
Medlem
Citat:
Oj är du kanske en "nörd" alltså lite udda? skiljer dig från mängden på något sätt?, i fall du känner det? Berätta gärna detaljer, så skall jag försöka leda dig "dit"?

Jag förstår inte riktigt, ja jag är lite annorlunda men vad har det med saken att göra?
Citera
2018-03-17, 14:26
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Så, nu har jag hängt läpp så det räcker men jag behöver hjälp. Jag vet inte om Tinder och nätet är min grej helt enkelt, jag har nog för lite tålamod för det bara.

Så då undrar jag, jag har bara lyckats få till det typ en enda gång och då var vi båda ganska runda om foten, hon började strula med mig och trycka sig mot mig så det var ju rätt uppenbart. Men när det är mer subtilt i vardagen då? Och ja, jag är fullt medveten om att det finns nåt som heter MeToo, men jag har samtidigt VÄLDIGT svårt att tro att tjejer blir ofredade så länge man beter sig åt på rätt sätt. Men jag vågar inte ta första steget....

Kom igen nu, hjälp mig komma ur den här spiralen!

Det vet man aldrig de flesta tjejer är lömska vesslor. Dem älskar att spela spel och testa killar hela tiden, våga flörta så fort som möjligt och se vart det leder. Annars är du garanterad till en plats i friendzonen.
Citera
2018-03-17, 14:28
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Men hörru, du inledde faktiskt förra inlägget med att skriva såhär "ett hej från en random snubbe är lite märkligt", visst jag såg att du skrev att man måste ha sociala skills men hur tänkte du att den där meningen skulle öppna för alternativa tolkningar? Jag är inte ute efter att irritera dig men nu blev det ju lite fel.
Läs hela texten och sluta dela upp texten och sönderanalysera.
Citera
2018-03-17, 14:31
Medlem
Fantantonios avatar
Olika tjejer skickar olika vibbar. Den klassiska ”hon skrattar åt dina skämt” ska du inte ta för allt seriöst, många tjejer har lätt humor och skrattar åt allt och alla.

Att hon ständigt tar kontakt med dig är en tydlig signal, främst genom sms. Hon skickar så kallade ”onödiga sms” till dig dagligen om saker som hänt henne, hon reagerat på något, osv. Hon vill börja prata med dig och skriver något för att inleda dagens konversation. Något jag dessutom märkt är att vissa tjejer svarar inte på kvällarna eftersom de gärna behåller flödet in till morgondagen.

lycka till!

mobil, stavning
Citera
2018-03-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Läs hela texten och sluta dela upp texten och sönderanalysera.

Hur märks osäkerhet då? Jag kan bete mig f.ö. om det är så du menar?
Citera
2018-03-17, 14:35
Medlem
Claweds avatar
Citat:
Men när det är mer subtilt i vardagen då? Och ja, jag är fullt medveten om att det finns nåt som heter MeToo,

Subtilt eller tydligt intresse ifrån andra, går inte att förlita sig på.

Det omedvetna känslomässiga intrycket vi får av folks sätt att uppträda gentemot oss själva, är mest ett önsketänkande utan objektivitet.

Det som gäller är att (100% analytiskt) ställa sig själv frågan.
Matchar vi varandra till det yttre och sociala.
Vad talar för och emot ett ömsesidigt gillande, så långt.
Då får man det rätta svaret.
Citera
2018-03-17, 14:46
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Jag förstår inte riktigt, ja jag är lite annorlunda men vad har det med saken att göra?

Det har mycket med saken att göra! Om du är ute efter något "seriöst" förstås? De tjejer (och killar), som bara vill ligga för kvällen, har en hel annan attityd! Du måste börja träna dig i att läsa "kroppsspråk"?

Vad är det som gör att du tycker att du är lite "annorlunda"? Är det det något i din klädsel? Ditt sätt att gå? (hållning) Brukar du vara för "på", eller vad? Jag vet att någon sa, att du inte är en "4:klasare", och att du visste bättre, men vad är det då som stör dig? Varför får du inte till det, tror du? Ha, ha. Nu sitter jag här och leker skrynkdoktor, nej glöm det, men hur fan skall man kunde hjälpa dig, om du inte berättar? tror faktiskt att du har startat en tråd, som rör jävligt många, unga killar, och killar i allmänhet. Vad fan är det du vill då? "plötsligt så händer det"? Men du är tydligen trött på att vänta?

Var dig själv bara, nöja dig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in