2004-07-06, 18:58
Medlem
Var kan man köpa N2O, både små mängder och stora mägder?
Citera
2004-07-06, 19:14
Medlem
Företaget NOS säljer ju lustgas tuber för bilsport ändamål. Annars vet jag inte - har du verkligen sökt ordentligt, prova några enkla sökningar på Dikväveoxid (N2O). Du kan också kolla på Kompass.com efter leverantörer, mycket behändig sida för övrigt.
Citera
2004-07-06, 19:16
Medlem
AGA har lustgas på tub, både för industriellt och medicinskt bruk (har jag för mig). Jag har också för mig att lustgas avsett för bilar är olämpligt att använda i rekreationellt syfte då det ibland kan förekomma vissa tillsatser/oljor (men osäker, ngn annan kan säker bekräfta/dementera).
Citera
2004-07-06, 19:20
Medlem
Bloodhounds avatar
Partybutiker (sådana med vinsatser och skit) samt vissa Järnaffärer säljer gräddsifonspatroner innehållande lustgas.
Citera
2004-07-06, 19:26
Medlem
Werner&Werner inne i Nordstan har små förpackningar för gräddsifoner, så det är mkt möjligt att de har även i andra städer.
Citera
2004-07-06, 23:18
Bannlyst
Jag vet säkert att Partybutiken som låg vid järntorget förut (har flyttat till ett ställe vid domkyrkan om jag minns rätt) säljer förpackningar gräddsifons patroner för 45 sek á 10 patroner. Patronerna innehåller 8 g N20 om jag minns rätt.

Ps. Är ny här... Har dock erfarenhet av andra forum som totse.com och APC (http://www.xsorbit2.com/users/xinventionspyrotechnics/). Hursomhelst, jag har letat efter ett svenskt forum ganska länge nu, äntligen! Förresten, vilka här är medlemmar av HPKF (s?) Hvidtfeldtskas Pyro Kemiska Förening?
Citera
2004-07-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FOLD
Ps. Är ny här... Har dock erfarenhet av andra forum som totse.com och APC (http://www.xsorbit2.com/users/xinventionspyrotechnics/). Hursomhelst, jag har letat efter ett svenskt forum ganska länge nu, äntligen! Förresten, vilka här är medlemmar av HPKF (s?) Hvidtfeldtskas Pyro Kemiska Förening?

Välkommen hit.

Och nej, inget medlemskap här inte, är väl lite "anti-förening" av mig för att inte tala om fel stad.

Var det måhända medlemmar av föreningen som enligt tidningarna vid tidpunkten för EU-toppmötet höll på med "pyrotekniska bomber" (lr vad det nu stod) precis innan polisen gick in?
Citera
2004-07-19, 00:35
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FOLD
Jag vet säkert att Partybutiken som låg vid järntorget förut (har flyttat till ett ställe vid domkyrkan om jag minns rätt) säljer förpackningar gräddsifons patroner för 45 sek á 10 patroner. Patronerna innehåller 8 g N20 om jag minns rätt.

How's that we got the fucking Bloodhound?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in