2004-07-06, 18:58
Medlem
Var kan man kpa N2O, bde sm mngder och stora mgder?
Citera
2004-07-06, 19:14
Medlem
Fretaget NOS sljer ju lustgas tuber fr bilsport ndaml. Annars vet jag inte - har du verkligen skt ordentligt, prova ngra enkla skningar p Dikvveoxid (N2O). Du kan ocks kolla p Kompass.com efter leverantrer, mycket behndig sida fr vrigt.
Citera
2004-07-06, 19:16
Medlem
AGA har lustgas p tub, bde fr industriellt och medicinskt bruk (har jag fr mig). Jag har ocks fr mig att lustgas avsett fr bilar r olmpligt att anvnda i rekreationellt syfte d det ibland kan frekomma vissa tillsatser/oljor (men osker, ngn annan kan sker bekrfta/dementera).
Citera
2004-07-06, 19:20
Medlem
Bloodhounds avatar
Partybutiker (sdana med vinsatser och skit) samt vissa Jrnaffrer sljer grddsifonspatroner innehllande lustgas.
Citera
2004-07-06, 19:26
Medlem
Werner&Werner inne i Nordstan har sm frpackningar fr grddsifoner, s det r mkt mjligt att de har ven i andra stder.
Citera
2004-07-06, 23:18
Bannlyst
Jag vet skert att Partybutiken som lg vid jrntorget frut (har flyttat till ett stlle vid domkyrkan om jag minns rtt) sljer frpackningar grddsifons patroner fr 45 sek 10 patroner. Patronerna innehller 8 g N20 om jag minns rtt.

Ps. r ny hr... Har dock erfarenhet av andra forum som totse.com och APC (http://www.xsorbit2.com/users/xinventionspyrotechnics/). Hursomhelst, jag har letat efter ett svenskt forum ganska lnge nu, ntligen! Frresten, vilka hr r medlemmar av HPKF (s?) Hvidtfeldtskas Pyro Kemiska Frening?
Citera
2004-07-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FOLD
Ps. r ny hr... Har dock erfarenhet av andra forum som totse.com och APC (http://www.xsorbit2.com/users/xinventionspyrotechnics/). Hursomhelst, jag har letat efter ett svenskt forum ganska lnge nu, ntligen! Frresten, vilka hr r medlemmar av HPKF (s?) Hvidtfeldtskas Pyro Kemiska Frening?

Vlkommen hit.

Och nej, inget medlemskap hr inte, r vl lite "anti-frening" av mig fr att inte tala om fel stad.

Var det mhnda medlemmar av freningen som enligt tidningarna vid tidpunkten fr EU-toppmtet hll p med "pyrotekniska bomber" (lr vad det nu stod) precis innan polisen gick in?
Citera
2004-07-19, 00:35
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FOLD
Jag vet skert att Partybutiken som lg vid jrntorget frut (har flyttat till ett stlle vid domkyrkan om jag minns rtt) sljer frpackningar grddsifons patroner fr 45 sek 10 patroner. Patronerna innehller 8 g N20 om jag minns rtt.

How's that we got the fucking Bloodhound?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in