Ok kära kamrater. Nu är det upp till bevis. Hur länge har ni haft inne en snus som längst? Smaskiga detaljer är ju alltid kul. Mitt eget rekord är nog när jag på bussen till huvudstaden lade in en rejäl grov bak (oskuld), att sedan en riktig 10oängere skulle sätta sig bredvid var mindre kul. Där satt jag med det finkorniga guldet rinnande i ca 5 timmar...
Har somnat med en snus inne ett antal gånger så ca 8 timmar e väl mitt rekord.
Jag har också somnat med snus, en gång med bak. När jag vaknade så hadde jag snus i hela munnen +o(
En portion tog jag efter frukosten och hade den inne hela skoldagen
Jag minns när man var på fyllan och skulle ta jungfru prisen.
Tog den vid cirka 23:00 för att sedan vakna kl 11 dagen efter.
Snuset var bara slask kvar av.
Varvid man känner med tungan på tandköttet jo då fina frätskador satt där .
Då man vid ett antal tillfällen har lyckats somna med prillan i käften på fyllan, så är det väl en tio timmar eller något. Första man gör på morgonen är dock att spotta ut skiten, ta ett glas vatten för att sedan ta en ny snus.
Ja du, hehe.
Ibland när jag inte orkar ta ut på ena sidan så stoppar jag in nytt i den andra. Ibland så har man hittat frukostrester i högra läpphålan när man går och lägger sig vid två, tre på natten.
Jag sover i stort sett nästan jämt med snus inne så det brukar väl vara mellan 5-12 timmar. Konstigt nog så brukar det inte smaka så jävligt när jag vaknar ändå.
själv är man ingen tuffing som alla andra, utan har bara testat och då kanske haft inne i 30 minuter? asgarv tänker ni? Men varför fastna i massa onödiga laster... ?
Mitt rekord är 13 timmar.
Fast vet inte om det räknas; så fort prillan var "slut" så bytte jag till en ny, hade även en i käften när jag käkade.
Och det var bland mina första gånger jag snusade som jag gjorde det, och jag mådde RIKTIGT dåligt efter det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!