2010-11-15, 12:49
Medlem
Benedictuss avatar
Ska man testa ringa till han och säga att man vill sälja en bil Se hur han beter sig.
Citera
2010-11-15, 13:00
Medlem
Heixors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Ska man testa ringa till han och säga att man vill sälja en bil Se hur han beter sig.

Du vågar aldrig..

OT: Det enda som fungerar på "sånna" är hårt mot hårt. Försöka prata sig till nån form av rättvisa har de lärt sig att besvara med att sätta på din mamma.

Go bananas.
Citera
2010-11-15, 13:04
Medlem
Lita aldrig på svartskallar.
Citera
2010-11-15, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Nej, det vi lärt oss av detta är att TS aldrig borde skapat denna tråd eftersom alla skiter fullkomligt i zigenaren och istället mobbar TS.

Så notera till framtiden, starta aldrig en tråd på FB om du känner dig lurad, FB-kukarna har inget bättre för sig än att mobba dessa grovt.

Så är det ju här på FB. Man startar en topic, sen när man har läst alla kommentarer etc och kryssar ner internet är man ju för fan krigsskadad för livet.
Citera
2010-11-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 30rocks
Anmäl bilen som stulen och saken är klar - Hela tråden luktar troll
Är du mentalt efterbliven? Trollar tidningarna, politisktinkorekt och efterlyst också eller?
Citera
2010-11-15, 13:35
Medlem
Lassefars avatar
har min bil ute på blocket också fick precis ett suspekt sms

avsändare: kis.vn
text:
Is your Car on blocket.se still available for sale? If Yes, get back to me with your BEST PRICE and the condition, email to (mohdnasoha101231@gmail.com)

vad betyder avsändaren kis.vn är det anonymt eller en dator som skickar ut smset?
Citera
2010-11-15, 13:40
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heixor
Du vågar aldrig..

OT: Det enda som fungerar på "sånna" är hårt mot hårt. Försöka prata sig till nån form av rättvisa har de lärt sig att besvara med att sätta på din mamma.

Go bananas.

Varför skulle man inte våga ringa till han och fråga? Om han inte går med på mina regler så avböjer jag och säger hej då.
Citera
2010-11-15, 13:41
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassefar
har min bil ute på blocket också fick precis ett suspekt sms

avsändare: kis.vn
text:
Is your Car on blocket.se still available for sale? If Yes, get back to me with your BEST PRICE and the condition, email to (mohdnasoha101231@gmail.com)

vad betyder avsändaren kis.vn är det anonymt eller en dator som skickar ut smset?

Han har använt någon tjänst på internet. Om du väljer att svara så kommer dealen så ut på något liknande sätt :

Du kommer bli ombedd att skicka din bill England, betalningen sker via check. Det är inte helt omöjligt att du kommer kunna lösa in checken, men efter några veckor kommer banken kontakta dig och meddela att checken saknade täckning, du blir återbetalningsskyldig och utan bil.
Citera
2010-11-15, 13:45
Medlem
Heixors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Varför skulle man inte våga ringa till han och fråga? Om han inte går med på mina regler så avböjer jag och säger hej då.

Gör det då..

Han kommer ju säkert inte tycka det är konstigt med tanke på att han inte lagt ut sitt nummer i en annons där han ber få komma i kontakt med folk som säljer bilar.

Men som sagt.. Go bananas
Citera
2010-11-15, 14:00
Medlem
LasseNorrs avatar
Ringde o hörde med snubben, får köpa bilen för 50k kontant.

Bara delarna från den får man ju över 50k för :P
Citera
2010-11-15, 14:02
Medlem
Paxozs avatar
jag läste för några veckor sedan att du får bara byta namn en gång i din livstid
(Undantag kan ges men måste vara jääääävligt bra!)
Citera
2010-11-15, 14:05
Medlem
omfgrtfms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paxoz
jag läste för några veckor sedan att du får bara byta namn en gång i din livstid
(Undantag kan ges men måste vara jääääävligt bra!)

Du får byta namn hur många gånger du vill. Dock är det väl gratis enbart vid ett tillfälle i livet. Avsett för namnbyte vid giftermål osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in