Hejsan min macbook pro har blivit stulen för en tid sedan, gråtit många tårar och satt upp ett antal plankater och sökt av alla polare för att kolla. men ne klart jag inte hitta den.
Nu efter nästan 3 veckor efter själva fallet lyckades jag ta reda på vem killen var, farsan som har sämmre temprament en mig kastade nästan in mig i bilen och vi körde hem till killen. Efter inte ens 10 minuter erkänner killen och jag får tillbaka datorn plus att jag ska få 1000 kr i kompensation.

Perfekt jag som är fattig så här i mitten av månaden
Nu till själva problemet killen har lyckas installera om leopard och lagt in nya nycklar. Först och främst hur har killen lyckas jag menar det är väll inte en barnlek att installera om leopard när jag till och med har olika nycklar på mitt användar namn och open firmware? inte direkt lätta keys häller.
Nästa problem hur ska jag lösa detta? försäkringar har gått ut och jag känner inte för att lämna in den när jag har er kära fbare.
Finns säkeligen svar på andra ställen om ominstallation men när vi ändå är pågång, jag har inte kvar någon skiva dock borde "cdkeyn" finnas kvar, om inte hur löser jag detta?